Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 12 aprilie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana

Hristos a Inviat!
Saptamana care a trecut mi-a placut:
1. ca am stat acasa si ca joi si vineri am trebaluit ca toate gospodinele si am pregatit casa :) cum n-am mai facut-o pana acum:)
2. vineri Ilinca a iesit afara singura pentru a doua oara si s-a tras cu trotineta sub geamul de la balcon:) - are 5 ani, incerc sa o responsabilizez, sincera sa fiu nu m-am indepartat de fereastra - am avut si treaba am dat jos/pus la loc perdeaua, dar...e un pas inainte
3. ca am fost la Inviere impreuna, Ilinca era in extaz asta-noapte
4. ziua de ieri si azi, iesirile la soare si plimbare
5. Ilinca a vopsit oua (cu frunze si ciorapi si vopsea ecologica-e prima oara cand folosesc asa ceva) si bulinute cu acrilic alb facute cu betisoare de urechi:) pe post de penson. Eu am vopsit totusi si oua stralucitoare cu vopsea din colturi de punga:)) de aia de se invarte in palma oul fierbinte;)
6.am facut pasca
7. soarele minunat si caldura de afara
8. adidasii primiti in dar de la big step si pentru care voi scrie un review - au picat numai bine - cadou de ziua ei si de Paste (de Paste avem incaltari noi si hainute noi) si care sunt foarte faini, copilul e super incantat de ei
9. cafeaua cu lapte, cozonacul, florile din vaza si de la fereastra, salepul, zilele de pregatiri si cele de sarbatoare:)
10. statueta care mi-e foarte draga, sparta, am lipit-o cu poxipol:). Are o atitudine, ceva din primele noastre zile impreuna cand dansam mult asa:) pentru bonduire...

m-am gandit sa-l tund pe Subita...sunt curioasa cum va arata:)
ieri 
azi
super inghetata-e atat de artificiala :) dar ce buna!
ouale in asteptare (oua bio de la bunicul meu:)
oua vopsite de Ilinca - ou cu ou in ibric. Cel sinistru cu markerul e facut de mine:)
oua cu vopsea tipografica
statueta reparata
cafea de dimineata (bomboanele le-am impartit:))
salep:)
Hristos a inviat! Sa aveti zile pline de bucurie!

17 comentarii:

  1. Adevarat a inviat! Ma bucur ca ati avut zile frumoase si vreme buna si ca amintirile frumoase se tot aduna! Ilincuta e o scumpa si pare ca se tot inalta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* inca ii vin hainele de 3-4 ani desi a implinit 5...dar are alura;) de domnisoara deja:). Sa ai zile senine:*

      Ștergere
  2. Adevarat a Inviat !!!...E supeba statueta , si-mi place maxim rozeta crosetata ! Ce bine-i sta Ilincutei cu rosu ! O frumoasa ! ...Frumos la tine ca deobicei ! ...Mie medicul vet nu mi-a recomandat niciodata tunsul la catel si nici la pisici ( atunci cand aveam - si-am avut si 5 in casa ) .....chiar daca e rasa cu parul lung ! Periatul mai des in perioada de naparlire si o mancarica ,ceva special . Personal nu te-as sfatui .Nici gherutele nu am fost sfatuita sa le tai ....am luat suport de ascutit gherutele , l-am pus pe un colt de perete si asta a fost ...aveau chef de ascutit si scarmanat , se duceau acolo ! A fost doar o parere , venita de la un maaarree iubitor si salvator de animalute !....Va pup dragele mele, dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am infasurat doua picioare de la masa din bucatarie cu sfoara de canepa pe care o tot dau jos cand o smotoceste prea tare. De tuns l-as tunde din cauza parului da dar si a faptului ca ii e f cald, cum vine caldura sta numai in baie intins pe jos:). Ce e drept pana acum nu am facut o pentru ca e asa de frumusel... mancare ii dau sanabele...Imbratisari, multumesc de sfaturi:*

      Ștergere
    2. nu e bine sa tunzi animalele, blana are rol termo-reglator. De aceea ele naparlesc la schimbarea de anotimpuri- pentru vara isi pun blanita mai subtire :).
      imi place trotineta Ilincutei, e de la Decathlon?am vazut acolo ceva asemanator si vreau sa ii cumpar si eu Otiliei.

      Ștergere
    3. Da, de la Decathlon, a primit-o de la nana ei :)

      Ștergere
  3. Ce dulce e Ilinca pe trotineta si bicicleta! Si noi tre sa facem investitii serioase cat de curand in astfel de "mijloace de agrement". Avem 2 dar au ramas mici...
    De salep habar nu aveam ce o fi...
    Ce bine ca a randuit Dumnezeu soare pt zilele acestea. Cel mai mare dar pascal:)

    Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bicicleta am cumparat-o anul trecut de ziua ei de pe tocmai la un super pret, iar trotineta a primit o de ziua ei, de la nana ei anul acesta. Salepul este un praf dintr-o radacina de la o orhidee si se pune in lapte si-l ingroasa, asa ca o smantana, se pune scotisoara si se bea fierbinte, e foarte, foarte bun:).
      Da, e minunat ca e cald si frumos. Zile pline de bucurie:*

      Ștergere
  4. Adevarat a inviat ! Si ce daruri am primit- aceste zile minunate, imi venea sa dorm afara ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai da minunat, tu ai parcurile minunate de care sa te bucuri:*

      Ștergere
  5. Adevarat a inviat!!!!! cu drag, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, întotdeauna mă odihnesc când îţi vizitez blog-ul...!
    Ce frumoase sunt imaginile, ce dulcică e Ilincuţa! :) Şi Shubitză ce serios şi plin de prestanţă...
    Aţi avut ouşoare minunate, îmi place cel cu cruce:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* toata lumea a zis ca e sinistru, dar mie ce mi-a palcut sa-l fac...paote daca as avea marker alb as face pe cele rosii:)

      Ștergere
  7. Ce fain este suportul de oua!
    Statueta este superba si vi se potriveste voua perfect. Ilinca infloreste si sunt tare incantata sa o vad fericita.
    Tu ai facut coperta? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc.Da, se vede ca e trasa stramb, nu?:))

      Ștergere
    2. Nu de astaaaaa! :) Am avut eu asa un feeling ca ai facut-o dupa ce am vazut in postarile trecute masina aceea frumoasa de cusut. :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...