Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 4 aprilie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 04.04.2015
Afara: e mohorat, a plouat mult, a si nins ieri:), in casa e cald si bine
Ma gandesc: la ce am de lucru astazi, as vrea sa termin ceva - ieri mi-am luat concediu medical pe bune cateva ore:) si astazi voi lucra
Din locurile de unde am invatat: de la ceilalti care fac aceleasi greseli ca si noi :) si cu toate acestea nu le putem spune nimic, pentru ca uneori e meritul varstei si atat
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare zi :)
Ieri: am cusut:) la vulpita putin, ne-am uitat la filme, a fost bine:)
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) si Exercitii de echilibru - n-am avu timp sa citesc sapt asta, dar sigur voi recupera maine, poate de Paste:)
In bucătăriecafea si lapte cu melci
Ceea ce astept (sper): sa ... :)
Ce mai mesteresc: acelasi sal indigo si cos vulpita:)
Ascult: creionul Ilincai care coloreaza de zor:) si masinile pe bulevard
În casae curat:), astept sa vina si covoarele de la curatatorie si o sa fie perfect:)
Azivoi lucra:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: diminetile de sarbatoare:)
Saptamana care a trecut: am stat in casa:), dar multumesc Domnului am facut tot ce trebuia facut
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:sa lucrez si cam atat
Saptamana viitoare: e Saptamana mare, sper sa fie frumos afara - desi n-am cum sa ies, poate macar la Inviere si in Vinerea Mare...In ceilalti ani mergeam la Mitropolie si ma uitam de sus, de la balcon, si...este un moment magic cand intra Mitropolitul nostru si se aseaza in genunchi si se inchina, parca e o pasare, n-are corp si greutate. 
Imi planific: meniul de Paste si cumparaturile aferente:
- ciorba de vacuta (facuta de mine)
- friptura de miel (facuta de mine)
- sarmale cumparate si fierte acasa in oala de lut
- pasca cu aluat de cozonac branza si stafide (dupa modelul facut de bunica)-vineri
-cozonac (cumparat de la o doamna cu blog culinar:)
-oua facute de noi (anul acesta as vrea sa o las pe Ilinca sa le coloreze:), macar pe unele:), cele ecologice, pentru ca am rugat o prietena sa-mi aduca vopsele tipografice, pentru oua frumoase ca in copilarie:)
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: week-endurile lui Shubita:)

19 comentarii:

  1. Ce motan frumooooooos!
    Sa o lasi pe Ilinca sa vopseasca ouale caci in mod cert ii va placea si asa veti crea o traditie de familie. :P Andrei adora sa faca acest lucru si desi cam murdareste si se murdareste tot il las.
    Spor la sal! Spor la vulpita! Spor in toate! :D
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu ce pisica frumoasa si delicata ai! Da:), nu-i bai cu murdaria :)

      Ștergere
  2. Imi place meniul!!! Spor la cusut si crosetat! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine ca te simti mai bine!!! mi-ai lipsit saptamana cat ai fost rau bolnavioara, si mie imi place meniul,ceva asemanator si la noi ,de fapt f simplu! Spor la lucru! am reusit cu salul,pun azi sa vezi :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut! dupa ce-l speli si fixezi o sa fie o nebunie:)

      Ștergere
  4. Poza cu Shubita e...no comment! E perfecta! Si el e perfect :)
    Week-end frumos sa aveti si o saptamana cu spor in toate, cu sanatate si cu liniste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un motan frumos :), mi-e tare drag. Sa dea Domnul, la fel draga mea:*

      Ștergere
  5. Buna, de unde cumperi sarmale gata facute pe care sa le poti fierbe acasa?
    Noi vopsim oua cu solutie "naturala", adica apa in care au fiert coji de ceapa rosie. Ar merge de minune cu oua bio...
    Nu au acelasi aspect ca cele vopsite cu vopsea din comert, insa pot fi lustruite cu ulei si sunt si mult mai sanatoase.
    Imi place motanul vostru, are o fata de mafiot. 😍 Ana. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le iau de la o firma de catering. Daca esti din Iasi si vrrei nr tel sau exact de unde; anca.ivan99@yahoo.com. De multi ani iau de acolo, si la pomeniri tot de acolo am luat. Sunt cele mai bune mancate de mine de cand bunica nu mai face:) si folosesc ingrediente naturale. O sa incercam sa vopsim si cu elemente naturale dar si cu vopsele tipografice - din cele toxice de la tiganci, sunt asa de frumoase oualeee!

      Ștergere
  6. ma bucur ca te simti mai bine!
    asteptam poze cu Ilinca si ouale colorate ( poate poti pune si reteta bunicii tale)
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  7. Meniul tau de Paste suna tare bine, eu inca nu m-am gandit ce o sa fac. Sa ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa le simplific de vreo 2 ani si e super, ziua de ajun de sarbatoare e libera, pot iesi la plimbare, ma pot bucura efectiv de ea:)

      Ștergere
  8. Shubita este foarte fain, am si eu un roscat ...... iubesc tare mult pisicile! :))
    Aici unde traiesc eu nu se mai vopsesc oua iar cine o mai face lasa treaba pe seama copiilor.......
    Citeam chiar zilele trecute o ancheta pe ziar si nu erau nici 5% cei care inca le mai vopsesc.
    Ai deja voie sa iesi din casa? Eua trebuit sa stau 3 saptamani "zavorata"! :))
    Duminica faina!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N am voie, sper de Pasti sa ma duc la Inviere, asa preconizez a fi prima iesire. In rest stau numai in casa:). Mie-mi place sa le vopsesc, anul acesta vreau sa le fac cu buline, desi cumva si la noi e treaba de copii:). Duminica cu bucurie, Mihaela:)

      Ștergere
  9. Anca, am o problemaaaa maare!! intrebare> unde speli covoarele in Iasi, firma la care spalam eu s-a desfiintat, azi am flat!! sper sa vezi mesajul si sa imi poti raspunde.....:):) Mihaela, disperata intr-un fel casnic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fast clean, 0727330220, vin ei si le iau si le aduc...dar sunt cam aglomerati, mie imi aduc astazi covoarele, trebuia joi...;)Nu stiu cum le spala, inca n-au ajuns;)

      Ștergere
  10. multumesc frumos@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mihaela

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...