Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 20 martie 2015

Ziua mondiala a fericirii

Azi e ziua mondiala a fericirii. Intreb pe Ilinca care statea in scaunelul ei in masina adormita:
-Ce e fericirea/
Ilinca: Fericirea e iubire
eu: bineeee, dar tu cand esti fericita?
a: cand imi dai pupicei si ma mangai.
Iata ce inseamna pentru un copil de 5 ani fericirea, clar, fara sa se gandeasca.
Eu ma simt bucuroasa majoritatea timpului, asa ca pot confunda starea usor cu una de fericire continua.
Mama mea se declara cel mai fericit om, mai mereu este fericita, cred ca are o dereglare hormonala, pe care, multumesc Domnului am mostenit-o.
Ce ma face fericita?
- ninsoarea (as vrea sa mor intr-o ninsoare) - nu gasesc nimic mai minunat, care sa ma bucure pana la lacrimi de fiecare data ca o ninsoare cu fulgi uriasi
- verdele de primavara
- o cana mare de cafea cu lapte
- rodiile/ciresele/harbuzul
- sa stau si sa ma uit la mare
- sa tricotez/crosetez/cos/pictez
- sa rad
- sa adorm uitandu-ma la filme 
- sa ma asez in genunchi in Biserica mea
- sa calatoresc
- sa stau la soare
- sa-mi tin copilul in brate
- sa merg cu trenul
- sa ascult muzica  tare cand merg cu masina
- sa mangai pisica
- sa mananc paine
 - sa tin pietre in palme
 - sa iubesc
- sa citesc carti pe care sa nu le pot lasa din mana
- sa ma plimb
- sa inspir pana imi explodeaza plamanii aer rece de munte
- sa port sosete de lana iarna
- ca sunt sanatoasa
- sa stau la taclale cu prietenii
- sa ating lemnul 
- sa...traiesc
Va doresc o zi in care sa sarbatoriti fericirea prin fericire!
pinterest

9 comentarii:

  1. ....si lista poate continua , asa-i ?..." Fericirea e iubire "- ce poate fi mai frumos ! Multe avem noi astia mai maricei , de invatat de la prichindei , dar mai ales SIMPLITATEA ! Va pup dragele mele , dragi si mai ales pup tare tare o frunte de printesa ! Sa aveti o zi plina de fericire !

    RăspundețiȘtergere
  2. ce postare frumoasa si inspiranta !!!!!!!! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de complex... cam toate astea ma fac si pe mine fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar mai fi cateva;), daca ma uit bine pe lista toate sunt asa la indemana si totusi asa de departe:)...

      Ștergere
  4. Nu mai este nimic de spus...doar iubire.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...