Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 17 martie 2015

Yarn Along


Azi dimineata la 6 cand am intrat in sufragerie toata camera era plina de miros de zambile, asa ca nu m-am indurat sa nu va arat minunile roz:), si, pentru ca am andrele noi si Diana mi-a pus si 2 bobine de lanita cadou la comanda m-am apucat de un sal-fular impletit, un sal foarte simplu, dar care foloseste modelul meu preferat de tricotat- punct lenes. Sa va spun ca indigo-este in top 5 culori preferate?(1.alb, 2.indigo, 3. roz prafuit, 4. galben ocru, 5. verde mar). De citit citesc tot Putine cuvine, multa iubire.
Cu aceasta postare as vrea sa particip la Yarn Along. 
Zi cu spor, s-a facut ora 8, cafeaua mi-am baut-o, incepe jobul:)

12 comentarii:

  1. Ce matinala esti Ancuta! Vine asa un miros de zambile de acolo de la tine... Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. da,si la mine a ajuns mirosul super de zambile! ce frumoase sent andrelele ,sa le folosesti sanatoasa,harnicuta matinala ce esti!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca simt si eu mirosul de zambilute :) Sa ai spor la tricotat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor, draga mea! Sunt frumoase zambilele, mi-am luat şi eu narcise şi lalele, lalelele sunt măricele, cresc frumos, cu narcisele nu ştiu ce s-antâmplat, au încolţit doar şi-apoi au ramas pe loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ale mele foarte greu au crescut, le-am udat zilnic si asa si-au mai revenit:)

      Ștergere
  5. Observ eu bine , tu-ti invelesti cartile cand le citesti ?! Frumos obicei !...Am incercat sa gasesc cartea in format pdf ...nu-i pe nicaieri ! Cand ajung in tara dau comanda ! Simplu si frumos in casuta ta ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am husa faina de asta. Cand ajungi in tara imi scrii si ti-o dau eu cu drag. M-am hotarat sa nu mai tin carti, decat foarte foarte putin epe are le voi reciti:) candva.

      Ștergere
    2. Multumesc draga mea , draga ! E o idee interesanta , asta cu ne- pastratul ! Multumesc pentru ideile-ti frumoase si utile !

      Ștergere
  6. Am descoperit de putin timp blogul tau si imi place mult, scrii pe gustul meu!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmm, ce bine miroase, mi-as bea si eu cafeaua la tine...imi plac zambilele si salurile mov :)
    Cum e cartea? Ma tenteaza si pe mine s-o cumpar.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...