Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 13 martie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 13.03.2015
Afara: ploua cu galeata
Ma gandesc: la nimic, ascult ploaia
Din locurile de unde am invatat: de la viata! explozia de viata, de la muguri, de la verde, ce privilegiu sa mai respir o primavara!
Sunt recunoscătoare pentru: dorul de Dumnezeu, de filonul bun din mine, ascuns printre mormane de gunoaie care cresc in fiecare zi. Pentru ca stiu sa recunosc verdele si praful muiat de primele picaturi:) de ploaie
Ierioare ce am facut ieri?
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) - ar trebui sa o termin pentru ca astazi mi-am mai cumparat o carte
In bucătărieeste ciorbita de fasole cu leustean (minunata) si pui 
Ceea ce astept (sper): sa fie bine
Ce mai mesteresc: acelasi sal - crosetez un rand pe zi din lipsa de timp, devine un fel de gypsy shawl
Ascult: picaturile de ploaie :)- stau in balcon
În casae bine
Azidupa ce mancam voi croseta
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa merg pe jos prin ploaie
Saptamana care a trecut: m-am miscat in reluare, sufar de oboseala cronica, probabil astenie
Unele planuri pentru sfârșitul săptămâniimaine crosetez, duminica ne odihnim, poate e frumos afara
Saptamana viitoare: sper sa fie linistita
Ma bucura: muzica

O imagine: Rise up, my love, my fair one, and come away, for lo, the winter is past, the rain is over and gone; the flowers appear on the earth; the time of singing has come………
google


9 comentarii:

  1. Incep sa cred ca locuim in tari diferite :)) La tine a plouat, la Claudia a nins si la mine e soare frumos de primavara.
    Off si eu parca sufar de oboseala cronica, cred ca voi apela din nou la cura mea de spirulina care ma pune mereu pe picioare.
    Week-end frumos ca tine, fata draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc draga mea:), lasa ca acus vine si l noi soarele, cu cat se lasa asteptat mai mult cu atat ne vom bucura mai mult de el:)

      Ștergere
  2. Odihna, draga mea! Uneori chiar e nevoie de o pauza! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumec draga mea:) te imbratisez. Mi-am luat calciu:)

      Ștergere
  3. Coldplay as asculta la nesfarsit..sunt fan
    Iar imaginea ta..vai...o casuta tip cottage exact langa acel copac mare..si fericire s-ar chema :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Coldplay foarte tare:), iar imaginea o am de ani de zile si e imaginea fericirii intr-adevar:)

      Ștergere
  4. si eu sufar de oboseala cronica, simt ca nu mai pot, uneori ma gandesc ca oi avea ceva gravdar cand vad colege mai tinere sau mai slabe care sufera la fe lca mine, ma mai linistesc, nu ca as vrea sa se intample ceva cu capra vecinului,Doamne apara-ne!
    nimic nu mai pot s a fac,daca fac cumparaturi nu mai pot sa si gatesc sau curat e ceva de speriat in ce hal am ajuns...
    Imbratisari scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai si fost bolnava foarte mult timp, probabil, ne-ar trebui sa stam cat mai mult afara, la soare:) in primul rand:) Te imbratisez;*

      Ștergere
  5. Si mie imi place sa merg pe jos prin ploaie, dar prin aia de vara, ca acum inca ma tratez de raceala si nu mai vreau o alta. Sanatate multa si tie si odihna multa, daca se poate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...