Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 22 martie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana

Tocmai am mancat pizza de post cu...cascaval de post, incerc sa nu vomit, sper ca e facut din soia si nu din gumari topiti. E ceva grotesc, dar mi-am comandat "cea mai mare pizza posibila", nestiind ca e atat de mare;), in ideea sa-mi iau si la job maine.
Saptamana care a trecut a fost una deosebita si cea care vine imi cere foarte mult organizare, sper sa o scot la capat:)
A fost cald si soare, a nins, a plouat, iar cald si soare...
Tricotez salul-fular indigo - imi place mult firul si nuanatele, felul in care se simte la atingere:)
Cos vulpita de pe revista si Ilinca langa mine coase si ea diverse forme (are ac din plastic)
Am 3 orhidee inflorite, care-mi aduc bucurie:), din care una plantata de mine .
 Citesc aceleasi 2 carti, cea de Chirila imi place tare, ma scol dimineata devreme in week-end si fur cate o ora doua pentru mine:)
A venit primavara:)
Shuba tricoteaza impreuna cu mine
dimineti perfecte
padurea
iesire

verde de leurda
coasem impreuna;)
lalele la tarabe
Ideea de a puncta lucruri frumoase de peste saptamana ii apartine Anei.Sa aveti o saptamana de care sa va amintiti cu placere!

17 comentarii:

  1. e mereu asa de frumos la tine! Sunt superbe fotografiile, cea cu salul si pisicul, padurea,florile iesirea, dar lalelelepe tarabe mi-nu-na-te!!!s a i o saptamana usoara si bine organizata!
    Multam de link acum merg sa ma uit,aseara am facut o criza de nervi caci la randul 6 inca ma incurc :((( AM bagat totul la cutii si am zis a nu mai crosetez in viata mea,asa de suparata sunt pe mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai nu se poate, fa modelul de la granny, nici nu conteaza:), dar e fain sa crosetezi, chiar si cum crosetam eu cand eram adolescenta "croset viteza"-aveam un singur ghem si un singur croset faceam lant de laseta sau floricele, ce puteam, le destramam si o luam de la capat:)

      Ștergere
  2. Eu sint innebunita dupa pizza de post. Imi comand chiar si in perioada in care nu e post. Mi se pare atit de buuuuna! Aveau inainte la Mamma Mia una cu cartofi prajiti, dar nu mai e... Acum maninc de care au, chiar daca gindul mi-e mereu la aia.


    Imi pare rau ca nu ti-a placut. Am mai patit si eu sa cumpar ceva in cantitate mai mare si sa nu-mi placa sub nici o forma. Tin minte ca am luat odata humus si alta data niste masline mari, dar atit de rele incit nu era chip sa le maninci. Le-am fiert, le-am tinunt in ulei, le-am condimentat si la final, ce crezi, le-am aruncat!

    La ce manastire ai fost?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place una hawaii cu ananas, dar azi am luat una altfel:d, cu brocoli:)). La Dobrovat:), e veche , are pictura minunata, nu e nimeni, e liniste:) si drumul pana acolo e foarte frumos, mai ales cand o sa fie fruze in copaci:)

      Ștergere
    2. La Mamma Mia, daca ceri pizza cu cartofi, de post, cei de acolo sunt foarte draguti, chiar daca nu mai au in meniu modelul asta de pizza. Saptamana trecuta am facut comanda la ei. Pizza cu cascaval de post nu prea imi place nici mie, parca este cauciuc, mai ales cand se raceste. Dar in combinatie cu alte ingrediente, este acceptabila. Ana

      Ștergere
  3. Haaa, chiar mi-era dor de Shubitză :) Uite cum pune gheara pe lucru, e fascinat de joaca andrelelor! :))
    Săptămânile tale sunt minunate...jinduiesc, mi se pare că sunt într-o monotonie generală şi de când sunt bolnavă, totul mi-e gri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea sanatate, n-au cum sa fie gri ca tu esti un om asa de pastelat, asa de albastru si alb stralucitor! Cred ca Shuba imbatraneste ca ii place tot mai mult sa stea cu mine cand impletesc:), langa mine, pe mine:). Sanatate, o saptamana minunata!

      Ștergere
  4. Motanelul seamana tare mult cu Bijou al nostru :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Postarea asta are miros de primavara, simt mirosul florilor si al padurii cand ma uit la poze.
    Shuba numara ochiurile la sal, vulpita incepe sa prinda contur, iar Ilinca e invatacel la cusut ;))

    Cascavalul de post are un gust foarte ciudat, da.
    Cand nu e post mananc aproape numai pizza vegetariana, cu cascaval normal, dar cand e post mai bine imi fac o pizza simpla acasa, cu blat din aluat normal de paine peste care pun: piper, oregano, ceapa, ardei kapia, masline, rosii, porumb (congelat, ca nu e dulce); fara ciuperci pentru ca nu-mi place aroma lor in combinatia asta. Dau asa la cuptor. Iar cand mancam punem deasupra suc de rosii amestecat cu sare si piper, oregano, cimbru.
    O data am comandat o pizza vegetariana de la dopo poco, i-am rugat sa scoata ciupercile, ananasul si cascavalul de post si a fost foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place ananasul:). Azi am facut comanda din alta parte pentru ca imi era lene sa gatesc ceva:), data viitoare nu mi mai este:). Si mie imi place pizza de casa mult, eu pun si ceapa rosie de obicei:) si fasole din conserve:), poate week-endul viitor fac si eu. Da...am fost intr-o plimbare si era asa soare si cald si linsite, sunt din ce in ce mai socata de linsite, intr-o zi s-a intrerupt lumina pret de cateva minute si era ciudat de liniste, fara bazaitul centralei/frigiderului. O saptamana minunata!

      Ștergere
  6. Tare este bine la voi aici! Uit de tot cand privesc fotografiile tale. Spuneai ca vrei un aparat mai bun si sa faci un curs... Daca acum pozele tale sunt atat de frumoase, oare cum vor fi daca ti s-ar indeplini dorinta?
    Ca sa il invat pe Andrei sa coasa am desenat ceva pe un carton subtire si am facut gaurele cu acul pe contur. Alta data am folosit izolatie de pus sub parchet fiindca era putin transparenta si vedea acul prin ea.
    Va pup pe voi domnitelor, dar si pe falcosul captivat de tricotat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Ilinca ar rupe cartonul:)) ca trage tare, se enerveaza ca trebuie sa intoarca panza mereu:*

      Ștergere
  7. Multa tihna si armonie la voi! Mi-e dor de leurda! Faci niste lucuri minunate... si vulpita si salul sunt tare faine...dar nici Ilinca nu e mai prejos...fluturasul e tare:-) Si Radu coase un avion, tot cu ac de plastic. Pupici si o spatamana asa cum va doriti!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai un avion!!!Eu am crescut in padure cu leurda dar e prima oara cand am si gustat-o:) Te imbratisez:*

      Ștergere
  8. Superba vulpita! Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...