Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 15 martie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana

Imi doresc: soare si un aparat foto bun:)) desi tot pe easy mode l-as tine si un curs foto sa fac niste poze mai frumoase. In concluzie mi-as dori soare :) 
Saptamana care a trecut a fost una linistita (ce muuult mi-a placut), eu ma misc in continuare cu incetinitorul, nu numai ma misc, dar si gandesc si simt:)
Ieri am facut gogosi, muuulte gogosi cu lapte de cocos si pudrate cu muuult zahar pudra
Azi am iesit afara putin cu scopul de a cumpara prajituri (doar ca sa ne plimbam pret de doua statii). Ilinca: buna ziua, aveti prajituri de post pentru mamica mea?
doamna: nu
Ilinca: nu are, dar nu-i nimic, iti dau de la mine:))

azi :)
punctele verzi? sunt muguri care explodeaza in frunze:)
cand afara e gri, ma infuzez cu roz:) si galben
ta da....e gata salul:)
inauntru e atat de intuneric incat l-am scos afara la pozat:)
culori:), in realitate sunt muult mai frumoase:), dar griul le infuzeaza
Ana a avut ideea de a nu lasa saptamanile sa treaca fara sa le obsevam:). O saptamana de vis va doresc!

27 de comentarii:

  1. Ce fetita frumoasa si vesela avem noi aici! :)
    Salul e foarte, foarte, foarte frumos! Sa il porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* saraca nu mai poate sa stea in casa, in orice moment chiar si pe ploaie ar sta afara:). Multumesc si mie imi place foarte tare in primul rand pentru ca e din lana merinos 100% si e moale si calduros:*

      Ștergere
  2. superba Ilinca si are niste fraze de iti vine s-o mananci! Mai,superb salul il ador e modelul ala de mi=l tot explici mie,nu? ce culori faine ai ales. ah si cana imi place asa de mult am primit si eu una de 8 martie insa nu e asa de furmoasa si vasul cu zambile, si mugurii si iti doresc un aparat foto sa iti iei asa cum ti-l doresti,eu am vreo 4 ani de cand tot tanjesc dupa unul, insa sa stiica tu faci poze superbe cu orice!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El e:). Si a mea tot de 8 martie a venit:), sunt sigura ca si a ta e frumoasa. Eu aparat nu mi-am dorit pana acum, dar vad totusi diferenta fata de alte poze, alte bloguri - cred ca si talentul face mult, dar si lentila:). Ma gandeam la unul seccond de la vreun fotograf care-si ia unul mai bun. Mi e si nu stiu cum sa dau o multime de bani si sa fac poze jenante sau sa nu am rabdare sa-i descopar secretele:)

      Ștergere
  3. Ce dulce e Ilinca! Salul a tare frumos si cred ca tine si cald, fiind merinos, chiar daca modelul e asa aerisit. La blugi si camasa alba cred ca merge bine.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e calduros si usurel:), maine il scot in lume;) da:) fix asa l-am vazut;)

      Ștergere
  4. Nu stiu de ce zici ca te misti cu incetinitorul, ca de fapt vad ca ai fost tare harnicuta! E superb salul! Sa il porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un sal foarte frumos! Culorile sunt bine alese! Sa-l porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, azi l-am luat la serviciu, sunt tare incantata:)

      Ștergere
  6. Ce frumuşică e Ilinca! :)
    Îmi place tare şalul, cred că o să-ţi vină de minune, să-l porţi cu plăcere! Şi primăvara din muguri îmi place...

    RăspundețiȘtergere
  7. Woooow! Salul este perfect. Arata splendid si cred ca a meritat sa lucrez atat la el.
    Cana aceea e atat de grozava!
    Pe chipul Ilincai infloreste iubirea, linistea sufleteasca si tot ce e mai bun, mai bine... Am urmarit cu drag cum bobocelul se deschide si se face tot mai frumos si surprinzator. E uimitor cum pe fata unui copil se cunoaste mediul in care traieste, se cunoaste iubirea pe care o primeste, echilibrul din viata lui. E clar ca a crescut, ca s-a inaltat, , dar ce ma fascineaza pe mine este privirea ei care s-a schimbat atat de mult! Va pup si va imbratisez fete frumoase si curajoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, culorile in realitate sunt calde si lumnoase, sau poate e de la soarele de afara:). Oh ce ma bucur, eu nu rpea-mi mai dau seama, pentru ca o vad in fiecare zi:)

      Ștergere
  8. Ce domniaosa frumoasa! Ce mult a crescut si ce privire plina de incredere. Ma bucur mult sa o revad! Frumoase culori ai ales pentru sal. Sa-l porti cu placere. Si eu functionez tot in reluare din cauza oboselii....off

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, ce ma bucur ca vezi asta:*,eu acum iau calciu sandoz si magnerot:)), dar fara succes:).

      Ștergere
  9. Ce fetita draguta :* si buna la suflet (iti da prajiturele de la ea); prima fotografie imi transmite faptul ca se simte in siguranta si ca e fericita.
    Salul e lucrat frumos, ingrijit si ti se potriveste, sa-l porti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce drăgută si modern imbracata e Ilinca! Cred si eu ca vrea sa stea numai afara si eu cum vad putin soare ma plimb prin gradina si 'masor' floricelele si firele de iarba. Ce viteza ai la crosetat Anca! Frumoasa combinatie de culori ai ales la sal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) vai copiii cand iesim de la gradinita fura fiecare moment sa alerge prin curtea betonata. Nu mai au rabdare:)

      Ștergere
  11. ..salul e superb si Ilinca o draguta...ce raspuns plin de dragoste a dat ea...sa aveti o saptamana frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce saptamana minunata! Va doresc sa aveti toate saptamanile de vis, si cu soare, asa cum vrei tu :)
    Ilinca e splendida. Si salul superb...mie mi-ar fi frica sa ma apuc de el, cred ca nu l-as termina nicicand :). Cat ti-a luat sa-l crosetezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam 3 saptamani, dau au fost zile in car am facut doar un rand, sambata ce mai crosetez:). Merge repede, e un mode simplu:), poti sa te uiti la filme in timpul acesta, sau sa stai de vb. cu cineva, nu necesita concentrare:)

      Ștergere
  13. buna anca.salul e superb.de curand am inceput si eu sa crosetez.papucei deocamdata.:).poti sa imi spui te rog ce faci cu bulbii de zambile dupa ce s-au uscat frunzele?o zi frumoasa...anca

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari!!!!! Uau!!!!!!!!!!!!! e superb!!!!!!!!!!!!
    Data viitoare vreau si o poza cu gogosile... eu nu stiu sa fac!
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  15. Salul e foarte frumos. Doresc daca se poate schema. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...