Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 8 martie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana


Saptamana care a trecut:
- am fost cam obosita (astenia?) si totusi am reusit intr-un ritm lent sa fac multe, poate si pentru ca am fost destul de linistita si senina
- am reusit sa rezist tentatiei de a-mi inscrie copilul cu turma la o scoala "de firma" (mai sunt 2 locuri:)) desi abia la anul va incepe clasa zero). M-a tentat ideea ca e domn invatator :), dar imi doresc ca al meu copil sa mearga la o scoala medie, cu un numar normal de copii in clasa (nu peste 40) si cu colegi normali, sa-si faca prieteni, sa se bucure de zilele de scoala.
- azi i-am explicat copilului ce inseamna o tableta (ma bucur ca inca am reusit sa o tin departe de tehnica, dar pentru cat timp? ca e atat de atrasa de ea...)
- mi-am facut cadou prostioate:)) ca e ziua mea - ate, andrele...
- am primit ultimul numar din revista la care sunt abonata (intr-un an am primit numai 3numere din 6) postasul probabil o arunca:), asa ca nu-mi voi mai innoi abonamentul. Are o vulpita, pe care intentionez sa o cos, exact ca cea din Micul print:)
- florile primite de dimineata:)
- ieri copilul meu m-a rugat sa-i spun niste poezii (eu in afara de Mistretul cu colt de argint, Moartea caprioarei, Leoaica tanara iubirea si Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie:)), nu mai stiu alte poezii si acestea nu prea le plac copiilor. Si apoi mi-am amintit Scrisoare de la Muselim Selo si Trei Doamne si toti trei (invatate de la bunica (cred ca era o moda cand erau batranii elevi, ca stiau toate poeziile de Cosbuc), in timp ce le spuneam am inceput sa plang) - eu stateam pe scaunel afara si ea facea mancare la aragaz in casa, cu usa deschisa si ma invata poezii... Tot timpul mi-a placut poezia si am citit poezii si cand eram copil, si acum adult, dar vad ca nu s-a mai prins nimic de mine
- azi e ziua mamei mele, o doamna si o mama cum nu mai exista (e asa de vie, de frumoasa, de interesata, are o viata asa de bogata, asa de putin e interesata de ceilalti, mereu invata, mereu e prezenta, mereu rade, mereu traieste...)
- martisoarele primite ;) si cele oferite (sau care urmeaza a fi oferite)

roooz si buscunisca cu puiut
inca o bufnita
carte de bucate de la bunica mea (pentru tinerele gospodine) - eu fiind o gospodina mereu tanara (am multe de invatat). Cartea are niste retete minunate, cu ingrediente simple, la indemana, dar cu rezultate magice:)
mohair natural pufos (habar nu aveam ca mohairul e un fir natural)
cadoul pe care mi l-am facut de 8 martie:)
sal de primavara (e putin chicios, dar ce-mi mai place, l-am purtat in fiecare zi:)) saptamana care a trecut
revista
vulpita:)
portretul meu de 8 martie:)
flori si felicitare;) pentru mine, pentru voi:)
Sa aveti o zi insorita doamnelor! Sa aveti puterea si curajul de a zambi, de a imbratisa, de a intinde o mana de ajutor, de a va sustine punctul de vedere, de a plange, de a face bine, de a gasi frumosul oricand, oriunde:*
Ideea de a puncta lucruri de peste saptamana ii apartine Anei:)

24 de comentarii:

  1. O primavara frumoasa sa ai draga mea...Flori,dragoste si bucurie sa iti aduc anoul anotimp
    Imi place nespus semnul de carte si ador modul in care vorbesti de mama ta...pur si simplu pare (si cred ca este) un om cu adevarat minunat...cu cata dragoste vorbesti de ea..Sa iti traiasca draga mea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel:*. Sa stii ca n-am vazut inimioare mai frumose:) ca cele trimise de tine. Tare-ti multumesc;*

      Ștergere
  2. La multi ani! Sa iti traiasca mama sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) La multi ani, draga mea Claudia! Si mamica ta le fel, sa fie santoasa si mereu alaturi de tine:)

      Ștergere
  3. La multi ani!Bufnitele sunt atat de scumpe!!!!mie imi place salul tare mult si cu siguranta purtat inveseles-te orice tinuta!
    O saptamana faina iti doresc!
    PS: Cartea de bucate de la bunica poti sa o reconditionezi (copertat) si sa o dai mai departe fetitei cand o sa fie mare!Mi-am permis sugestia deoarece iubesc cartile si mai ales pe cele cu valoare sentimentala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac muuult:). Eu in genere ma imbrac cu culori terne si atunci am nevoie si de cate o explozie de culoare:) .
      Da, mai ales ca la mine s-a jumulit asa, tot scotand-o si indesand-o in sertar. Are retete f faine:). Am sa vad ce pot face cu ea. Am multe carti de la bunici, dar asta si o Antologie de poezie turca (nu stiu de ce aia) mi-au placut atat de mult incat au ajuns de se dezmembreaza. O primavara frumoasa, si o saptamana plina de bucurie si flori!

      Ștergere
  4. La multi ani mamei tale, sa o tina Doamne tot asa cum o descri tu multi ,multi ani inainte!
    La multi ani tie, om frumos si bun! sa ai zile senine si sanatate,si tot ceea ce-timai trebuie pt Mantuire!
    Ce superba e cana aceea cu roz!!!!!!!!! Si florile! Si agenda e din aceea venetiana de la Lidl? eu nu am reusit sa ajung sa imi cumpar una si ce-mi pare rau :( Dar asa de rau m a simt inca incat dupa scoala nu fac decat sa vin acasa,de cele mai multe ori...cam leguma!
    Salul e foarte frumos sa il porti sanatoasa, iar croseta si andelele..........ah ce frumoase sunt, sunt scumpe, andrele din alea as vrea si eu,, poate ne spui de unde le-ai comandat ca eu nu am vazut asa frumuseti prin mercerii!
    La multi ani si de 8 martie, sa ai o primavara excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt scumpe, dar nu-mi cumpar zilnic si nu e 8 martie? Le-am cumparat de aici: http://firedetricotat.ro/78-knitpro-symfonie-wood si crosetele, mi-am luat numai 2, sunt foarte bine finisate, andrele as mai vrea un nr. 6 sau 5.5 si zic eu ca nu-mi mai trebuie:) - eu am tendinta sa strang tare la lucru asa ca am nevoie de andrele mai mari.
      Agenda e fix din Lidl, vai deja am scris vreo 10 foi din ea, mi se pare agenda ideala:) .
      La multi ani, sa ai o primavara plina de bucurie si flori si sanatate si putere:) si la multi ani mamicii tale:), sa o tina Domnul sanatoasa sa-ti fie mereu alaturi!

      Ștergere
    2. PS-cana roz e cadou de 8 martie:), o primavara roz:)

      Ștergere
    3. AMIN!
      ai dreptate,meritam tot ce-i mai bun,macar o data pe an :)

      Ștergere
  5. La multi ani , mamica frumoasa ! La multi ani si mamicutei tale ! Sa-ti traiasa sanatoasa si sa va bucurati impreuna ,mult timp de-acum inainte !
    Multe culori frumoase in casuta ta ! Interesanta revista si tare placut ochiului salul .Abea astept sa-l vad terminat ,pe cel la care lucrezi acum . O sa fie o nebunie , asta-i clar !
    La scoala conteaza foarte mult si numarul de copii si invatatorul .Dar ,din experienta vorbind , Diana avea in tara un domn invatator , si sincer m-a dezamagit total . Acum depinde foarte mult de la om la om si de la scoala la scoala, important e sa ai de unde alege . Oricum timpul e de partea ta ,si Dumnezeu o sa te ajute, sa iei decizia cea mai buna pentru galmacica ta .
    Portetul este foarte frumos si expesiv :zambet si culoare -primavara ! Sa-ti fie sufletul si viata ,o vesnica primavara , draga mea draga ! Te pup din departari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani doamna! Multumesc, sa dea Domnul sa traiasca toate mamicile cat mai mult! Eu am avut un soc ca oamenii se grabesc sa-si inscrie copiii pentru la anul:) si aproape ca era sa merg cu turma, dar pana la anul cine stie? As vrea sa gasesc o doamna sau un domn, care sa ii incurajeze creativitatea, sa o puna la treaba (pentru ca ei ii place sa lucreze), sa fie ferma, dar calma, sa ii incurajeze pe copii sa se imprieteneasca, sa lucreze impreuna, sa citeasca, sa fie generosi si sa se respecte unii pe altii... Si mie imi plac portretele pe care mi le face :). Imbratisari:*

      Ștergere
  6. La multi ani, Ancuta draga! Asa mult mi-as dori sa fiu si eu iubita de copii si la fel as vrea sa fiu si eu perceputa de ei, o mama cum nu mai exista! Mohair ca al tau am si eu roz si verde de vreo 3-4 ani, dar nu am nici o idee ce as putea sa fac din el pentru ca mi se pare ca este firul prea subtire, poate ma inspiri si pe mine. O bufnita asa frumoasa voi avea si eu in curand. Multumesc pentru pontul cu firele, m-am abtinut cu greu zilele astea sa nu cumpar fire, dar probabil nu voi mai rezista mult. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc. Exact asa o sa fii, pentru ca exact asa esti;) Stiu ca primesti bufnita:), am vazut-o;*. Eu le-am cumparat de la o doamna la care am vazut produsele finite:
      https://www.breslo.ro/item/sal-din-mohair-natural-cu-matase-foarte-fin-dantelat-hypnotic-bluuue-1356661
      https://www.breslo.ro/item/sal-diafan-din-mohair-natural-si-matase-emotii-trandafirii-1345038
      Nu sunt minunate? Numai ca ea le tricoteaza si eu nu prea stiu sa tricotez :), dar am sa incerc pe croset - a zis ca foloseste numere mari 5-6 andrelele pentru efectul de spuma:)

      Ștergere
  7. Coperta cu bufnita cusuta de Catrinel e asa de frumoasa; merge bine alaturi de cana shabby, roz.
    Stii, si mama mea imi citea Cosbuc cand eram mica, chiar si unele poezii mai triste cum e El-Zorab. Mie nu-mi prea plac versurile in general, dar sunt si exceptii, iar poeziiile lui Cosbuc sunt printre ele. Chiar zilele trecute am cumparat de pe elefant.ro o carticica pentru copii cu o poezie de-a lui Cosbuc, ilustrata dragut: "Povestea gastelor"
    La multi ani mamei tale, mereu vorbesti foarte frumos despre ea.
    Vulpita din revista e asa de dulce ca-ti vine s-o iei in brate; nu-mi dau bine seama de dimensiunile ei reale, dar gandul meu - daca as fi tu ;)) - ar fi sa fac o perna mai mare, pentru Ilinca, sa doarma pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. PS: am vrut (si-am uitat) sa scriu de desenele Ilincai: deseneaza asa frumos si inca nu are 5 ani, e evident ca are inclinatii artistice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este:) si mie imi place cum deseneaza. Mie imi plac poeziile si cele triste si cele vesele, citesti o pagina si ai o poveste de 300pagini dintr-un roman, iar imaginile sunt de cele mai multe ori privite prin ferestre magice. Cum sa vorbesti altfel despre mame? Cred ca va iesi micuta :), cando sa incep sa cos o sa-mi dau seama. Daca e mica, se poate face o pernuta din patratele si pe un patratel sa fie vulpita. :))fac ce fac si mai fac o perna:)). Imbratisari!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Multumesc, e primavaratic, il port zilnic:))

      Ștergere
  10. Minunata postarea!
    Ma bucur ca iti place atat de mult incat sa ocupe doua fotografii pe blogul tau! :)
    In repetate randuri am observat cat de fain vorbesti de mama ta si am senzatia ca este o femeie foarte faina si interesanta.
    Cat de faine sunt andrelele acelea! Am senzatia ca acel cablu e molicel. Pe mine ma enerveaza rau la cele pe care le am faptul ca e dur.
    Ador toate lucrusoarele tale cu looooooz!!!
    Ce talentata e Ilinca! E bine ca ai tinut-o departe de tehnologie, dar daca ii limitezi mult timpul si controlezi ceea ce face sa stii ca sunt o multime de chestii educative si simpatice. Nu sunt contra tabletei, dar neaparat timpul limitat sa nu se creeze dependenta. Sunt linistita atata vreme cat Andrei inca prefera joaca afara in detrimentul jocurilor de pe tableta sau calculator.
    Va pup fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi nu e cazul de afara:) asa mult si cand o intreb ce-ti palce sa faci cel mai mult, raspunsul vine: sa ma joc pe laptop:), e a fost un copil supralasat la tv -12ore pe zi pana anul trecut, asa ca se impunea o limitare:). Imi plac foarte mult. Da, mama mea e fascinanta, e genul de om care, daca nu ar face parte din familia mea as vrea foarte tare sa o cunsoc si sa o am aproape :). E asa de vie si asa de pasionata de multe, parca eu sunt mai batrana si ea mai tanara:)

      Ștergere
  11. O primavara luxurianta as zice ca va trebuie, voua, celor trei generatii, mama ta, tu, fiica ta, un lux de buna dispozitie, soare si impliniri. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*****************multumesc draga Ana si voia la fel:*

      Ștergere
  12. O primavara linistita si multa bucurie mamei tale, pe care ai descris-o exceptional!!!!!!
    Fotografiile sunt slabiciunea mea! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...