Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 6 martie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 071 v.03.2015
Afara: e soare, pare rece, dar e primavara, dimineata cand a rasarit soarele cerul era rosu;)
Ma gandesc: la cateva lucruri pe care as vrea sa le facem week-endul acesta si primavara aceasta
Din locurile de unde am invatat: de la moarte (avem asa senzatia ca suntem nemuritori si ne ingropam de vii, uitam sa respiram, sa ridicam ochii spre cer, sa traim)
Sunt recunoscătoare pentru:  sanatate - senzatia incredibila cand te trezesti noaptea/dimineata foarte devreme si apoi reintri infrigurat in patul cald
Ierio zi aglomerata (am fost  la serviciu, apoi sa duc pernele la curatat - azi le primesc curatate si cu dosuri noi noute  si  hainele groase la curatatorie - eu ma pregatesc de primavara, apoi am mancat si haladuit prin mall) - printre altele, am intrat in magazinul de ceaiuri unde era un domn care vindea intr-un mod incredibil :)) - de la mine incoace n-am mai vazut un vanzator asa de bun(intr-o alta viata am vadut la Orange si la Conex/Vodafone)
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) - saptamana asta am citit doar cateva pagini
In bucătărieeste ciorbita de gaina de tara si o supa crema de linte pentru mine absolut ingrozitoare (la gradinita pe un panou scria mare ce a spus fiecare copil despre mame, Ilinca:"Mama mea este...cea mai buna bucatareasa din lume", fix in ziua in care am facut eu aceasta supa:))
Ceea ce astept (sper): sa urmeze zile frumoase si linistite
Ce mai mesteresc: acelasi sal (incepe sa prinda forma si imi place din ce in ce mai mult culoarea)
Ascult: Ilinca se joaca in camera ei
În casae bine
Azias vrea sa cos la masinuta, sa crosetez si sa trimit niste mailuri
Unul dintre lucrurile mele preferate: laptele de cocos (e cel mai bun in cafea si e de post:)
Saptamana care a trecut: a fost linistita si frumoasa, mi-am mai vazut niste limite, niste exagerari, niste greseli...Am primit martioare de la oameni frumosi:*, am daruit, am zambit:). 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămâniiplanuri mari nu avem
Saptamana viitoare: sper sa fie linistita
Ma bucura: soarele
Despre martisoare: marti copilul meu a dus martisoare la gradinita. Dupa-amiaza a venit cu sacosica plina.
-"Ilinca nu le-ai dat martisoarele la copii?"
-"Ba da, dar le-am luat inapoi pentru ca le stricau."
O imagine pentru astazi: ce cadou credeti ca mi-am facut de 8 martie? Andrele, crosete, fire:)) (eu imi cumpar intotdeauna cadou;) lucruri pe care n-as putea sa le primesc si de care ma bucur ca un copil de Craciun:)
facebook
Sa aveti un weekend insorit, plin de flori si zambete si lacrimi de bucurie. La multi ani, doamnelor!

12 comentarii:

  1. asa cum ne-ai obisnuit,totul e frumos la tine!!! La multi ani,scumpa mea, cu tot ceea ce iti doresti tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie, sa avem o primavara plina de bucurie, cu toatele!

      Ștergere
  2. Imi place fetita care tricoteaza. sa stii ca asa mi te imaginez si eu, intre foarte multe gheme :)
    cat despre partea cu bucatareasa, sa stii ca m/am amuzat copios si chiar daca noi mai si gresim uneori, asta nu ne scade cu nimic in ochii copiilor nostri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da:)) , nu sunt chiar asa de dragalasa, mai ales in diminetile de sambata pana fierbe cafeaua dar furand un rand in liniste atelor mele:)

      Ștergere
  3. Te imbratisez! Duminica binecuvantata si o saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, la fel:* si sper sa vina mai curand primavara cu muulta caldura:*la tine:)

      Ștergere
    2. Oh, am nevoie! Nu mai rezist mult... s-a pus un ger si afara... :(

      Ștergere
  4. Vaaaai ce scumpa e Ilinca ! Draga de ea , cata intelepciune ! Sa va bucurati de zile pline de frumos ,dragele mele dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel:*, sa stii ca si la noi sunt de acum o luna decoratiuni de Paste in supermarketuri, la noi nu se prea decoreaza, eu cel putin nu prea asociez Pastele cu decorurile (blinc blincurile ne-au furat Craciunul nu vreau sa se intample la fel de Paste, care la noi a ramas o sarbatoare religioasa). Imbratisari si speranta:*

      Ștergere
  5. Vai cat m-am amuzat de ce a scris Ilinca...Dar,vezi tu draga Anca.daca copilului asa ii pari,inseamna ca esti cea mai buna bcatareasa din lume..si ai parte de admiratie de la persoana care chiar conteaza ;)
    Eu o cred ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. :) frumos cadou! La multi ani de 8 martie! Ioana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...