Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 27 martie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 28.03.2015, a trecut si martie dar eu am senzatia ca de fapt au trecut cam 2 sapt din an.
Afara: e mohorat, a plouat mult
Ma gandesc: sa stau si astazi sa lancezesc in pat - am o viroza de ma ustura carnea si pielea, inclusiv pielea de pe talpi:)). Daca virozele o tin tot asa probabil vor deveni in cativa ani boli mortale, din niste banale raceli. Eu nu-s rea de boala si rezistenta, de altfel gripa nu e boala, dar vad ca anul acesta m-a rapus de vreo 2 ori. Up-date-am varicele-varsat de vant:)), sunt buboasa
Din locurile de unde am invatat: din intuitie - cand intuitia imi spune ceva, uneori refuz si incerc sa merg impotriva curentului, apoi descopar ca e mai bine "altfel"
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare zi, pentru ca sunt sanatoasa si ma scol zilnic din pat, pentru ca imi pot face planuri:) si visa
Ieri: mi-am luat o zi libera - am stat acasa si am dormit toata ziua si m-am uitat la filme politiste:)
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) si Exercitii de echilibru - n-am avu timp sa citesc sapt asta, dar sigur voi recupera maine, poate de Paste
In bucătăriebors de fasole acrit cu zeama de varza, negresa dupa reteta Mariei
Ceea ce astept (sper): sa fie :)
Ce mai mesteresc: acelasi sal indigo si cos vulpita, saptamana asta nu am facut nimic:)
Ascult: pe Suba cum plange la usa Ilincai,am deschis geamurile sa aerisesc si Ilinca ca sa nu se imbrace s-a baricadat la ea in camera
În casae asa si asa, am dus pernele la curatatorie si marti vine o firma sa ia si covoarele (sunt tare incantata de asta)
Azivoi tricota:) probabil
Ma enerveaza: ca Ilincai i s-a povestit la gradinita despre Paste si eu cred ca aceste lucruri trebuie vorbite acasa, pe unele le-a inteles rastalmacit, sau foarte departe de adevarul religios. Am sa ma razboiesc eu cu iepurasul si am sa castig:)). Pastele e prin excelenta  sarbatoare religioasa, vreau sa ramana asa, nu sunt dispusa sa impart minunea cu niciun iepuras. Mi-ar placea sa mergem la Inviere:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: momentele de tihna
Saptamana care a trecut: a fost faina:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:...sa stam in casa si sa ma pun pe picioare:)
Saptamana viitoare: sper sa finalizam niste lucruri
Ma bucura: copilul meu moale si cald si dulce si destept si vesel:)
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:
facebook-romanian, carpathian garden

24 de comentarii:

  1. sanatate multa,fata draga si reusita in tot ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mi-e teama ca ai dreptate cu gripa. Si noi am bolit anul asta ca niciodata..... Sanatate la fetele frumoase! Oana

    RăspundețiȘtergere
  3. Insanatosire grabnica! 😀 cat despre iepuras ce sa mai zic... Romania e o gradina, iar noi stam supraetajati la bloc si batem snitzele la 12 noaptea ... Vreau si eu in poza ta, draga Anca!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a distrat raspunsul Ioanei. Amuzanta partea cu batutul snitelelor, sa inteleg ca te-a batut cineva si pe bataturi?
      Cat despre tine, draga Anca, iti doresc multa multa sanatate!

      Ștergere
    2. :)) ai vecine gopodine:)), la mine in bloc nu cred sa gateasca cineva:))

      Ștergere
    3. Multumesc Loredana:*, am bube peste tot sub limba pe limba pe gingii, nu mai zic cap si corp:))

      Ștergere
  4. Sanatate multa draga mea, ai grija de tine si rasfata-te. Nici pe noi anul asta virusii nu ne-au ocolit, off. Imaginea e de vis. Cu astfel de bucurii imi mai potolesc eu dorul si imi hranesc planurile de a ma intoarce! Colegii mei nu cred ca mai exista astfel de locuri pe lumea asta....Din pacate si aici iepurasul este la putere:-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) vai cum sa nu existe, exista;), stim noi. Doar ca viata dintr-un oras din Romania, la fel ca acolo unde stai tu nu are nicio legatura cu locuri de acestea. Si la noi vad ca ia amploare si daca de Craciun am pierdut batalia nu vreau sa o pierd cu Pastele:). Cine a fost in Vinerea Mare la Biserica macar o data si apoi la Inviere nu poate integra iepurasi in Paste, ar fi mai bine, daca tot vor ceva mai comercial, pentru ca inteleg ca trebuie sa se consume sa-l ascieze cu primavara:). Noi avem o traditie faina de a se cumpara haine si papuci noi, ar trebui sa fie consum suficient:))

      Ștergere
  5. Insanatosire grabnica si putere ca zilele de carantina sa treaca repede! Doamne ajuta sa nu faca si Ilinca, sau sa faceti cea mai usoara forma posibila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:), am atatea bube, care ies si ies prin locuri unde nu credeam ca pot aparea bube. Acum singura mea dorinta e sa nu raman cu semne pe fata, in rest niste gaurele nu conteaza:))

      Ștergere
  6. Vaiiii! Sanatate multa si sa treca toate astea cat mai rapid, fara semne si cu bine. Ilinca a facut si ea?
    Care iepuras?! :)) Si Andrei m-a intrebat in treacat ce ii va aduce iepurasul (a vazut el o reclama) , iar eu m-am facut mirata si i-am spus ca nu exista asa ceva. Eu voi face niste desene vesele cu iepurasi si oua, dar nu il voi transforma in Mos Craciun, ci va fi un fel de semn dulce si dragut al primaverii tarzii. Ce bine ca stam la tara! Nu ne-au invadata iepurasii astia si nici nu am fost inca atacati de oua rosii, cozonaci, pasca si tot felul de lucruri pe care comerciantii in curand le vor pune incepand cu Craciunul la vanzare ca sa fie siguri ca pana de Paste vor fi luate.
    Inca o data insanatosire grabnica si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. varicela??? au facut si doua colege de-ale mele,una in ele a dat in zona zoster,ai grija mare de tine,scumpa, sanatate multa! Cred ca nu ai voie sa iesi din casa o perioada,cam o sapt,asa a facut colega mea care a luat de la copiii ei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sănătate grabnică! Dacă nu se rup crustele, nu rămân urme, roşeaţa va dispărea treptat. E ştiut că adulţii fac forme mai urâte...dacă Ilinca n-a avut-o, de Paşti va fi....încondeiată, draga de ea :)
    Mă bucur că i-ai declarat război iepurelui de Paşti! Copiii noştri trebuie să ştie adevărul, să simtă fiorul tradiţiei şi la vremea potrivită, să-l înţeleagă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa treaca repede si sa nu ramana urme ! Cea mica a avut ?...Aveti grija de voi dragele mele ! Multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sanatate, draga mea! Eu tot nu am inteles de la ce ai bube, intelesesem ca e gripa.... Doamne ajuta sa fiti bine! Si eu am ce am cu iepurele, dar in acelasi timp nu stiu cum i-as explica unui copil de 4 ani jumatate Rastignirea si Invierea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am varsat de vant. Mie bunica mi-a spus adevarul religios fara sa-si caute fiecare cuvant, am inteles foarte multe si foarte bine. Cred ca mie cel putin imi este frica sa abordez subiecte de acest gen... Nici macar nu e nevoie de Rastignire, ci doar de Inviere pentru inceput. Oricum Ilinca de la gradinita a retinut corona de spini si suruburile din maini si "papuci"...dar nimic despre Inviere.

      Ștergere
  11. Nici eu nu am facut varsat de vint in copilarie si am tot auzit povesti infricosatoare despre cum e sa ai la virsta adulta.
    Ciudat este ca fratele meu, cind avea 4 ani, a facut, dar eu nu am luat de la el, desi stateam intr-o casa.
    Iti doresc multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si fratele meu a avut si eu nu desi dormeam in acelasi pat:) Oricum ce au copiii nu seamana deloc cu ceea ce au adultii, nici macar bubele nu seamana. La adulti sunt de 10 ori mai mari:))-cred ca e in functie de greutatea corpului:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...