Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 21 martie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 21.03.2015
Afara: e soareee
Ma gandesc: am eu niste planuri:)
Din locurile de unde am invatat: de la cei ce ma imping in prapastia mea si de la cei ce ma ajuta sa urc
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare zi
Ieri: am fost in oras si am mancat, mi-am facut unghiile , alaturi era un domn 100kg tatuat care-si facea si  el manichiura
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) si Exercitii de echilibru (am inceput-o azi dimineata la cafea)
In bucătăriecopilul mananca mancare sanatoasa:)) - ochiuri cu salam
Ceea ce astept (sper): sa fie :)
Ce mai mesteresc: fac un nou sal-fular indigo:) - de fapt se face singur, tricotand numai pe dos nu necesita atentie
Ascult: cum demareaza masinile de la semafor
În casae bine, am spalat joi pe jos, ar mai fi de imbunatatit, dar fiind soare cred ca iesim in oras
Azidupa amiaza voi croseta
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa stau la soare
Saptamana care a trecut: a fost...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:...
Saptamana viitoare: sper sa mai facem un pas
Ma bucura: muzica, din nou, pot asculta muzica




O imagine: 


12 comentarii:

  1. mmmmmmmmmmmmm,alta cana frumoasa,de unde le cumperi,frumoaso? si asta e super! si am o pofta de cafea,caci din cauza e tensiune mare eu si la cafea i-am zis pas :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cafea fara cofeina, eu chiar beau:) din cand in cand, mai ales vara cand ajung la 3 cani mari de cafea;). Canile le iau din diverse locuri, am o colectie:), am sa-mi fac un raft sa le expun ca acum stau in dulapul de sub centrala:)

      Ștergere
  2. Imi place Chirila, dar parca mai mult Adi Despot. ;)
    Va doresc sa faceti toti pasii pe care ii vreti! :D
    Nu cred sa pateasca Ilinca ceva de la feliutele de salam de dimineata. :))
    Va pup fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu ce sa pateasca? Noi nu mancam salamuri ca nu cumpar, nu sunt obsedata de mancatul sanatos dar salam/carnati/crenvursti si cascaval cumparam de 2-3 ori pe an maxim cand imi propun sa fac paste cu salam (de obicei eu le fac cu peste afumat/ton). Dar am fost lenesa, asa ca le mananca sub forma de sandvish. :)) si mie fizic tot Despot imi place, dar am citit niste pasaje faine de tot la Claudia, asa ca mi-am cumparat cartea:) Pupicei

      Ștergere
  3. Asa-i ca e super cartea? Eu am inchis ochii la ce nu eram de acord.:)

    Canita....superba!

    Spor la planuit si reusit!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc draga mea Claudia. Da, imi place foarte tare:).

      Ștergere
  4. Iimi place Tudor Chirila si cum scrie, dar mai ales cum canta. Spor in toate si weekend cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mie imi place o singura mel de a lui, dar cum scrie pana acum imi place tare:)

      Ștergere
  5. Imi place mult Loreena, unele piese cred ca le-as putea asculta non stop. Poate 2 si de la Tudor! Spor la tricotat! Cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Tudor una daca o aud la radio o fredonez, Loreena e pe gustul meu, o ascult de muulti ani 10-12 si imi place mult:)

      Ștergere
  6. Ce tare faza cu domnul si unghiutele !!! In ciuda prejudecatilor , sunt tare haiosi , iar cu unii din cei mai in varsta , chiar ai ce discuta . Spor la ce-ai planuit si la "avansare "! Sa aveti o duminica plina de frumos , dragele mele dragi ! Pupici printesei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e prima oara anul acesta cand imi fac unghiile, el era un ""obisnuit" al casei, dar am prejudecati doar in privinta lacului - nu-mi place lacul pe unghiile barbatilor:). Multumim:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...