Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 1 martie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 01.03.2015
Afara: e gri, dar se aud niste pasarele vorbind, asta inseamna ca e cald, as iesi la o cafea cu o prietena
Ma gandesc: la primavara care vine(am eu ceva planuri)
Din locurile de unde am invatat: din cand in cand intalnesti cate un om extraordinar care a avut curajul de a face ceva ce tu poti doar visa
Sunt recunoscătoare pentru:  deschiderea de a vedea frumosul 
Ierio zi frumoasa
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:)
In bucătăriese face o supa crema de linte (e pe foc) si pizza cumparata
Ceea ce astept (sper): sa urmeze zile frumoase si productive
Ce mai mesteresc: acelasi sal
Ascult: masinile pe bulevard, am auzit azi o melodie veche care-mi place mult si incerc sa o identific pe youtube
În casae bine
Azi: (imi scriu jurnalul pe bucati, am revenit din oras) am fost la cafea in oras iar dupa-amiaza stam in casa
Unul dintre lucrurile mele preferate: stilul english home
Saptamana care a trecut: a fost foarte frumoasa
Unele planuri pentru sfârșitul săptămâniiodihna
Saptamana viitoare: sper sa fie linistita
Ma bucura: oamenii frumosi:)
O imagine pentru astazi: o primavara plina de bucurie si nou:)
google

4 comentarii:

  1. O primavara calda si plina de bucurii iti doresc!Ce simpatic este martisorul "hornar" si aducator de noroc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să ai zile senine şi frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Zile frumoase, calde, cu oameni buni si frumosi in preajma ta! Melodia e superba!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...