Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 1 martie 2015

Bucurii de peste saptamana

Saptamana care a trecut am fost in Isparta-un oras care seamana cu Iasi-ul, e tot un oras universitar, are tot in jur de 400 mii locuitori. Isparta este un oras al trandafirilor, e nr. 1 in exportul de produse de trandafir, mai mult decat Bulgaria, sunt 12 mii de microferme :) care produc trandafiri roz. Imi inchipui cum miroase orasul prin mai-iunie. Din 7 tone de petale se face 1kg300de ulei:) folosit de parfumierii francezi in special. E un tinut montan, plin de lacuri turcoaz:).
1. mi-a placut cel mai mult...Istanbulul noaptea :), doar a survolat avionul, dar suficient incat sa mi se faca dor dor :)
2. mi-au placut oamenii simpli, frumosi, cumva parca stiu ce sa aleaga din occident si ce sa pastreze de la ei, se mandresc cu traditia nu o considera desueta
3. mancarea
4. un inel-care nu-mi venea (nu aveam in plan sa mi cumpar nicio bijuterie, dar mi-a atras atentia, era din aur rosu ars, o bijuterie unica, pentru care as da toate cele de duzina pe care le detin)
5. hamamul (am fost la hamam, dar nu hamam pentru turisti ci unul turcesc:)), cu niste doamne care mi-au luat un strat de piele, m-au masat, spalat si la final mi-au turnat 3 galeti de apa in cap:)
6. o englezoaica care a venit in vacanta si, pentru ca s-a indragostit de acel loc a renuntat la viata ei de prof in Anglia si s-a stabilit de aproape 4 ani acolo (desi are proape 60-trebuie sa ai curaj nu gluma la varsta asta). E unul din acei oameni pe care cu cat il auzi vorbind cu atat vrei mai mult si mai mult...
vedere din hotel
briosa
o pizza incredibila
pe munte, in nori
carte cu buscunisca
ceai de mere si liniste
copac artificial (noaptea florile luminau in toate culorile - Ilincai i-ar fi placut  la nebunie:)
o meserie moarta:)
bomboane de ciocolata umplute cu trandafir:) - minunate, iti ramane un gust de petale:)
martisoare parfumate pentru colegele de birou
daca e primavara si trandafiri - sa visam intre petale:)
ce poate sa-si cumpere o doamna daca nu gaini?
Ideea de a gasi mici bucurii ii apartine Anei. Doamnelor va doresc o primavara fara pereche :)

25 de comentarii:

  1. Oau,toate sunt superbe!!!!!!!!!!!!! de cand asteptam sa vad poze :) ce mi-ai placut cu " ce poate sa-si cumpere o doamna daca nu gaini?" ZCORECT scuze de caps. TE imbratisez cu drag ,si pe Ilinca,desigur :XXX

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am obiceiul de a sublinia cu creionul ceea ce imi place sauc eea ce vreau sa bag la cap din ceea ce citesc.
    Am zis prima data ca ti-ai luat masline,dar daca-s bobo,vreau si eu una :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai sunt niste bomboane minunate, dupa ce le mananci ai un gust asa ca de petale sfaramate:). Eu subliniez fie ca sa ma intorc si sa citesc pasajul, fie ca sa-l tanscriu si sa stiu care este:))

      Ștergere
  3. Ce vedere minunata din hotel! Visul meu la curte....brazi multi, peste tot dar mai ales in fata ferestrei...Iar lacul....Doamne! Sa iti ramana, draga mea linistea asta in suflet mult timp! Ma bucur pt. tine!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc:), sa dea Domnul, nu am reusit eu sa surprind culoarea reala a apei, era asa turcoaz:).

      Ștergere
  4. Superbe poze! mancarea arata delicos, gaina o vreau si eu!!!!
    O primavara cu multe bucurii si flori! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte placute locurile vazute! Ma bucur ca ati avut un inceput de primavara asa frumos si iti doresc sa ajungi acolo si in sezonul trandafirilor! Multumim pentru urari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa saptamana! Imi place mult lenjeria de pat, imi plac trandafirii! O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuemsc, era un magazin English home numai si numai cu prostioare cu trandafirasi:), lenjerii, cuverturi, cani, farfurii, sergvetele, sorturi as fi stat cu orele in el:)

      Ștergere
  7. e locuri frumoase ai avut ocazia sa vezi!Ma bucur pentru tine...Iti doresc o primavara plina de lumina,caldura si pace in casa si in suflet...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul la toata lumea:*, multumesc:)

      Ștergere
  8. Ce locuri minunate ai vizitat si ce bunatati ai mancat, cred ca ti-ai incarcat putin bateriile! Gainuse si lenjerie cu trandafiri, nici eu n-as fi rezistat sa nu-mi cumpar. Va pup fete frumoase, o primavara calda sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am suspinat... Minunata aceasta postare!
    Sa aveti o primavara frumoasa, frumoasa, frumoasa! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos ai scris...m-am transpus, pentru o clipă :) Mă bucur că ai avut tihnă şi bucurie!
    Pozele sunt superbe, o să caut şi eu pe Google Isparta.
    Săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*Da...e asa de faina o mica vacanta la sf de februarie:)

      Ștergere
  11. Cate dragalasenii in pozele tale! Si nelipsita bufnita :))! O primavara frumoasa, plina de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da;), desi imi plac mai tare pinguinii:)) dar nu sunt foarte promovati:))

      Ștergere
  12. O primavara frumoasa si multa veselie sa fie in jurul tau...

    "Șiruri negre de cocoare
    , Ploi călduțe și ușoare,
    Fir de ghiocel plăpând,
    Cântec îngânat în gând,
    Sărbătoare…
    Zumzet viu prin zarzări.
    Oare Cântă florile la soare?
    Că pe crengi de floare pline
    Nu știi: flori sunt, ori albine?
    Pentru cine?…
    Pentru tine, primăvară,
    Care-aduci belșug în țară,
    Care vii,
    Peste câmpii,
    Cu bănuți de păpădii
    Și cu cântec de copii!"

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga mea ce inimioare minunate:* ne-ai trimis! Te imbratisam cu mare drag:*, o primavara plina de speranta:*

    RăspundețiȘtergere
  14. O primavara minunata! :*
    Ma bucur pentru tine, ca aceste zile te-au bucurat si relaxat.
    Gainile sunt tare dragute, multe doamne s-ar fi intors cu ele :)
    Poate la vara o sa-ti faci dulceata de trandafiri - in amintirea zilelor petrecute in Isparta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...