Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 3 martie 2015

Asteptand primavara

google
Azi dimineata ploua si era gri, acum a iesit soarele. Mi-e tare dor de verde.
Ieri dimineata cand sa plecam spre gradinita mi-am dat seama ca am uitat sa-i cumpar martisoare Ilincai sa duca la copii. Ea ma rugase  sa-si ia papusa Rapunzel la gradinita (eu nu sunt de acord cu caratul jucariilor la gradinita, pentru ca se creeaza invidii), asa ca...i-am dat voie cu rapunzelul:) ca sa poata contracara valul de martisoare. Dupa amiaza am dus cate un martisor dulce la copii si la doamne.
Cand eram copil nu aveam marisoare, si la noi era moda schimbului (imi dai, iti dau), asa ca eu nu primeam. La anul voi fi mai bine pregatita :). Copilul a invatat "E ziua ta mamico" si-mi canta melodia uitandu-se lung in ochii mei de muuulte ori pe zi:)). Ati auzit cantec mai minunat?
Doamnelor sper sa primiti multe inimi si flori si bucurii:*

5 comentarii:

  1. o sa fie verde! mult verde :) abia asteptam!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult mi/ar placea sa o aud! Sunt convinsa ca e minunata!
    Si nu, nu exista un cantec mai sensibil pentru mame :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie sanatoasa si sa te bucuri de ea!!!Este o fetita tare scumpa!
    Multumim de urare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acelasi cantec il cantam si eu pt mama! Cu maaare emotie si glas tremurat!
    Cantecul e minunat pt ca e cantat de puiul tau de om!:)
    Imbratisari, mama draga!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...