Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 23 martie 2015

21 cuvinte

Citesc Exercitii de echilibru-Tudor Chirila.  El inventeaza un joc: fiecare om sa scrie fix 21 de cuvinte care-l definesc, codul de bare al omului, sa fie cat mai explicit (de ex iubire-ce inseamna iubire pentru tine).
Ati vazut 21 grame-filmul? Mi-a plcaut foarte tare...
Daca ar fi sa am mereu doar 21 cuvinte care ar fi acelea?
Aceasta sunt eu: bunica-frumusete-rasete-disperare-credinta-afirmare-maini-sarut-jelire-empatie-reavan-noapte-izbucneste-scari-irisi-albastra-stea-liniste-lumina-fulgi-noua(cifra)
google
 Mi s-a parut fain jocul si foarte greu, daca primele cuvinte mi-au venit fara sa ma gandesc, pe celelalte a trebuit sa le triez, sa le cantaresc sa vad daca sunt cu adevarat reprezentative avand in vedere ca numarul lor era tot mai limitat.
Daca ar fi sa va scrieti codul de bare care ar fi acela?

15 comentarii:

  1. Ce exercitiu interesant! Bunica este si la mine primul cuvant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara sa gandesc mi-a venit:) primul. Avem bunici pe cinste! A ta traieste, eu mai am una, care desi nu ea defineste cuvantul scris de mine este o bunica buna:)

      Ștergere
  2. copilaresc - ploaie - cer - munte - dragoste - tacere - icoane - ochi - cautare - verde - iarna - rabdare - neputinta - empatie - liniste - amanare - noapte - retras - acasa - fluturi - sfiala
    Nu stiu filmul, o sa-l caut :*

    RăspundețiȘtergere
  3. in bunica si albastru ma regasesc si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar sunt diferite si bunicile si albastrul :)

      Ștergere
  4. Si eu am vrut sa pun pe blog jocul asta cand citeam cartea, dar timpul nu a avut rabdare...:)

    Eu in 21: Dumnezeu, soare, mama, lumina, blandete, bucurie, lapte, copii, carte, cafea, bumbac, verde, padure, flori, respect, educatie, cuvinte, prietenie, iubire, rabdare, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce joc frumos!!
    Ale mele 21 sunt: - Mama, bucurie, culoare, icoană, cântec, sărut, ciocolată, Andrei, cer, prietenie, joacă, călătorie, reverie, verde-crud, Liturghie, mare, mângâiere, pisică, grădină, părtăşie, ciripit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorbim 3 aceleasi cuvinte!:) si ciocolata era pe lista mea, dar a primat laptele:)

      Ștergere
  6. Ale tale 21 compun un mozaic de Anca:) ca un cub din acela multicolor! Frumos!

    acum am vazut ca am avut tendinta sa scriu doar lucruri pozitive, cred ca pt a compensa multe bile negre la activ.

    RăspundețiȘtergere
  7. iata ,in sfarsit si cele 21 de cuvinte ale mele: Mantuitorul, mama, mamaie, viata, Liturghie, soare ,cafea, ciocolata, verde, acasa, dreptate, lumina, floare, iubire, nerabdare, stilou, carte, cuvant, 25, roz, liniste

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sunteti fete dragi:*, ma bucur sa va cunosc:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pfuaii, chiar mi se pare greu.
    Hai, să încerc. Zbor - oameni - drag - prieteni - copilărie - biciclete - tristețe - dor - freamăt - blond - sentimente - primăvara - întrebări - nesiguranță - harta - împlinire - până aici ușor, de la sine, acum trebuie să mă gândesc - muncă - ploaie - munte - litera M - nerăbdare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ai cam trisat, dar mai bine ca te-ai facut inteleasa:), eu m-am mai uitat peste ale mele si la 2 deja le-am pierdut sensul, pentru ca au fost vagi si intelesul ad-litteram este prea puternic fata de cel scos in contextul meu. Ma bucur de cunostinta - Loredana 21 e asa ca atunci cand vezi un sotron si adult fiind zambesti si-l sari:)

      Ștergere
    2. :) sunt pe aici mereu, te citesc cu drag, doar comentez rar...
      sănătate multă! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...