Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 20 februarie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 21.02.2015
Afara: e soareee. Nu-mi amintesc niciun februarie cu atat de mult soare, zilnic:)
Ma gandesc: planuri, planuri
Din locurile de unde am invatat: din limitele noastre, neputintele noastre, din orgoliul si mandria mea nemasurata
Sunt recunoscătoare pentru:  darurile mici care au efecte mari:)
Ierio zi incarcata
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:), dar o pastrez pentru saptamana viitoare:) ca e prea faina
In bucătărie: snitele de alaltaieri, paine prajita cu unt si urda sarata si probabil o pizza comandata pe la pranz
Ceea ce astept (sper): sa avem gandul bun, sa incep postul in pace si liniste, sa am mai putine ganduri si stari parazite
Ce mai mesteresc: sal, un nou sal:), mult spus avand in vedere ca saptamana asta am facut un singur rand
Ascult: Ilinca in camera ei vorbeste cu jucariile, masina de spalat stoarce
În casae bine
Aziajutam e cineva, apoi mergem la niste prieteni care si-au luat tv 3d sa vedem Avatar(l-am vazut de muuulte ori, dar tot m-as mai uita, imi plac tare mult imaginile), inclusiv ideea de "making the bond"-sa faci conexiunea cu cineva, sa te bonduiesti, am simtit-o de multe ori in viata...
Unul dintre lucrurile mele preferate: shubita
Saptamana care a trecut: am lucrat :)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: azi lucrez, maine ne odihnim
Saptamana viitoare: sper sa sfie frumoasa, merg intr-un oras care se cheama "orasul trandafirilor" 
Ma bucura: oamenii frumosi:)
O imagine pentru astazi: mi-ar placea sa merg primavara prin tara cu masina, cu muzica mea la casetofon (asta daca as avea unde s-o pun ca eu am casetofon cu casete in masina:))
google

12 comentarii:

  1. Te astept la primavara in plimbare la Suceava!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumoasa este imaginea!!! Mi-e dor sa vad atata verde in fata ochilor :) Week-end frumos si vesel va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si mie imi place, de fapt imi plac toate imaginile care contin drumuri intinse, ma entuziasmeaza:) Si tie la fel:*

      Ștergere
  3. Eu am asa niste emotii din cauza timpului frumos din februarie, apoi in martie si aprilie zici ca vine iarna, am mai patit-o! Si mie imi place Avatar, l-am revazut de vreo 4 ori. Distractie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), chiar daca ninge in mart/april, frigul nu poate dura:)

      Ștergere
  4. ufff, si eu vreau cartile pr hrisostom Filipescu,dar mereu apare altceva si nu mi le permit, poate luna aceasta !frumos jurnalul tau, imi place enorm cum le asezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa le iei, eu am comandat de pe Libris doar una, a venit coletul pt 25 lei:)

      Ștergere
  5. Post cu folos, cu pace si liniste, asa incat de Pasti sa avem cu totii inima usoara!
    Pe un drum asemanator cu cel din poza am mers intr-o dupa-amiaza de vara, intre Sibiu si Brasov, era chiar asa de frumos.
    Drum bun spre orasul trandafirilor :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multuemsc draga mea, sa ne ajute Domnul!

      Ștergere
  6. Mie imi place drumul din imagine mult!
    si poate ne spui mai multe despre orasul trandafirilor!
    Un post binecuvantat :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...