Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 2 februarie 2015

Magii

-Mami nu exista baghete adevarate in lume?
google
-Nu
-Dar eu am vazut la magician
-Ti-am mai spus ca in afara de bagheta trebuie sa mergi la o scoala de magie
-Eu deja stiu multe magii, intr-o zi mi-a disparut cartea si am cautat-o peste tot si nu am gasit-o:d

11 comentarii:

  1. Superba ! Absolut superba ! Pup o minte isteata !! Dragele mele dragi , cat sunteti de frumoase ! Se simte de la 2000 de km departare povestea plina de magie a vietii voastre impreuna !! Imbratisari calde de la noi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da cred ca cea mica are dreptate! Stie foarte multe magii..... te-a vrajit si pe tine si pe noi! :))
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  3. are o pasiune micuta pt magie si magicieni! :) in politica ar fi buna pt ca numai printr-o magie se mai poate schimba ceva pe acolo!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu sunt "clarvazatoare"-cartea e dupa comoda:))

      Ștergere
    2. Atunci sunteti doua care faceti magii.

      Ștergere
  4. Ce m-am amuzat, mă gândeam eu că o să ţină magia până la primul ochi "aruncat" de mami prin casă! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))
    Roaga te rog pe Ilinca sa faca o magie si cu grijile si cu timpul petrecut la munca...sa il faca sa dispara putin :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...