Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 8 februarie 2015

Lucruri frumoase

Pentru ca n-am nicio fotografie, va prezint o:
 Lista:) cu cele mai frumoase lucruri pe care le-am vazut in viata:
         - Istanbul. Pe trotuar, o femeie cu baiatul ei, un adolescent cu handicap grav, vindea sosete si manusi din lana bruta, toarsa, lana de la tara (albe cu model rosu foarte faine) - nimeni nu cumpara afara erau 40 grade. M-am apropiat, m-am uitat la manusi si le-am platit. Bucuria care am starnit-o merita si de 100 ori pretul platit. Doamna a zambit cum nu am vazut pe nimeni sa zambeasca, iar baiatul a inceput sa bata din palme de bucurie.
google - cam asa aratau, originalele nu le mai am
        - Paste la Meteora, am intrat in cea mai mica dintre Manastirile vizitate - nu era absolut nimeni inauntru, pe jos erau aruncate fruze de dafin care, cand calcam, se sfarmau sub talpi si emanau un parfum...
Meteora, google
- cand bunica mea a facut atacul cerebral m-am dus la ea si desi era speriata si paralizata si pe moarte...cand m-a vazut a zambit de bucurie
- mama mea intr-o rochie bleu, intr-o dimineata, cand copil fiind m-am intors de la spital, era cu 3-4 ani mai tanara decat sunt eu acum si atat de frumoasa si delicata, ca o balerina. In continuare este asa:)
- acum vreo doi ani eram la o trecere de pietoni din centrul orasului, asteptam la semafor alaturi de o mare de oameni, printre care si o doamna cu picioarele diforme. M-am gandit ca nu are timp sa traverseze in cele 27 secunde, si, m-am gandit sa traversez odata cu ea. Toti cei 20-30 oameni au gandit acelasi lucru pentru ca toti am mers in ritmul ei, si desi se facuse de mult rosu nimeni n-a indraznit sa ne claxoneze
- prima oara cand a avut copilul meu un cosmar (sper sa nu para ciudat), era cam la 3-4 saptamani dupa ce a venit acasa si urla prin somn (vreau la mami) - la mine era in siguranta, cu mine, acasa
- stateam la bunici pe deal, pe spate si ma uitam la cer printre crengile copacilor si ascultam sunetele satului de jos
- Slujba din Vinerea Marea
- sfarsitul zilei de la Zidul Plangerii; linistea din Moscheea Albastra; cotele apelor Dunarii
- cartile: la 12-13 ani Crima si pedeapsa, la 19 Alexis Zorba, la 20 Evanghelia dupa Iisus Hristos (de Saramago), la21 Spovedanie neterminata, la 33 Copila de zapada.
Nu am scris despre multe, orase, obiecte, momente, clipe, filme, carti, prieteni, bucurii mari si mici. Pe masura ce imi amintesc voi completa lista:)

28 de comentarii:

  1. Ce frumoase-s toate! Ca bucata ta de suflet ce-o pui mereu pe hartia asta virtuala! Imbratisari!
    Eu nici acum nu am terminat copila de zapada...o tot aman...nu stiu de ce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e timpul ei:). Se intamla, las-o si citeste-o cand o regasesti prin biblioteca:)

      Ștergere
  2. M-a emotionat foarte tare lista cu lucrurile frumoase traite de tine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Danuta, sunt asa insignifante, dar asa ma definesc ca om...

      Ștergere
  3. Emotionanta lista... Am zambit, am dat sa vars o lacrima, parul mi s-a ridicat pe mana... M-ai trecut prin toate starile. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc, Irinuca, la fel:* fetita frumoasa

      Ștergere
  5. ce frumos! nu m-am gandit pana acum sa fac o lista cu asa ceva!!!! Tks de inspiratie! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ... citindu-ti lista m-am simtit ca si cum ma uitam inca o data in "Amelie" (filmul "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain" ce mi-a placut demult, cand eram studenta)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa iti pui amintirile tale pe hirtie nu e o idee rea chear buna iar amintirile tale sunt frumoase, dupa ani iti dai seama cit de mult conteaza micile detalii care pe atunci nici nu le bagai in seama. O saptamina minunata va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Micile detalii sunt ca pietricelele aruncate pentru a marca drumul pentru a ne intoarce la...noi:)

      Ștergere
  8. Ce dimineata frumoasa mi-ai facut! Si ce amintire frumoasa ai despre mama ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mama mea inca arata asa:). Intr-o zi o prietena o intreaba pe Ilinca: cum e bunic'ta? La care Ilinca zice "slaba", ea "cum adica", la care Ilinca "da, ea nu e asa ca noi, ea e asa... si a desenat o forma fusiforma prin aer:). E pretioasa asa mama mea, nu stiu cum sa o descriu, ca o printesa adevarata:)

      Ștergere
  9. foarte faine amintiri!Multumim, Anca!

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate m-au emotionat si mi-au trezit si mie amintiri. Cosmarul Ilincutei mi-a adus aminte de un filmulet cu o pisica ce isi stringe in brate puiul care visa urit si dadea din labute. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoase amintiri şi ce bine că n-ai avut poze şi ai pus listuţa! :)
    Toate m-au înduioşat şi m-au bucurat deopotrivă! Ce frumoasă-i viaţa! Cu siguranţă fiecare om are o listă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaaaaa si ciudat este ca lucrurile mici sunt cele care ne raman agatate in suflet:), momente banale, fara importanta:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...