Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 23 februarie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana

 Saptamana asta:
- am fost eficienta si mai linistita
- am totusi mult de suferit datorita imensei mele mandrii care uneori pune stapanire efectiv pe mine
- am primit un dar de la o persoana necunoscuta -ce bucurie poate aduce un gest simplu:)
- faptul ca am luat si ultimul examen si de acum ma pot pregati de licenta. Astazi m-am intalnit cu profa de lcienta care mi-a placut f tare (tin sa precizez ca mi-am ales-o pentru ca mi-a placut o carte scrisa de ea, dar nu am facut eu in mod direct:)
- soarele de zi cu zi (minunat)
- filmul pe care l-a facut mama mea cea desteapta si frumoasa. Intr-o zi o sa va povestesc despre ea:)
- cappucino si cafeaua cu lapte de ieri
- faptul ca pot confirma ce a zis Vigotski in legatura cu IQ copiilor adoptati (daca la inceput IQ lor se apropie de cel al mamei biologice/asistentei maternale, dupa 1 an de la adoptie este asemanator cu al mamei adoptatoare - asta inseamna stimulare si sustinere si siguranta, care pot face ca un copil sa recupereze intr-un an tot ce a pierdut si nu ma refer doar la partea cognitiva ci si la cea compotamental afectiva care dupa parerea mea este mai importanta. Asa cum ii spun Ilincai ca sa nu cada pe panta laudaroseniei,  nu conteaza ca esti destept, conteaza cum te porti cu ceilalti (la sfaturi sunt as)
cadouri de la oameni necunoscuti si frumosi
o carte despre iubire
o culoare moale si calda si un lapte de corp pe masura (il voi folosi sapt viitoare-eu nu ma spal cu gel de dus, nu ma dau cu lapte/crema de corp ca sa nu-mi mai var in corp si mai multe chimicale dar cand sunt plecata imi place sa ma rasfat)
zambile de 3.99lei, dar ce bucurie si parfum pot aduce:)
De la Ana vine ideea de a puncta lucruri frumoase de peste saptamana. Saptamana asta am rarit-o cu netul, mi-am facut un program de care m-am tinut si vreau sa ma tin, ca devenise ca un drog... De azi incepe si postul, am citit acest dar al Claudiei despre spovedanie. Poate ma ajuta Domnul sa ma pot spovedi pentru ca nu am mai facut-o de multi ani, de fiecare data ori a aparut ceva, ori mi-a fost frica, ori nu m-am mai dus. Sper ca anul acesta sa fie altfel. Mai sper ca postul sa insemne mai multa blandete, mai multa rabdare, mai multe zambete impartite celor din jur, mai multa rugaciune, mai multa bunavointa, mai mult Dumnezeu, mai mult decat regim alimentar vegetarian. Sa ne ajute Domnul! 

12 comentarii:

  1. Am avut dreptate cu zambilele cand i-am spus Iulianei ca miros in toata tara. Ce fir frumos ai! Ce culoare calda! Cred ca te-am mai intrebat, dar nu te superi ca ma repet: De unde cumperi firele? Abia astept sa citesc povestea frumoasa despre mama ta. Eu am o prietena care are baiatul adoptat (de fapt e barbat acum ca implineste 20 de ani:))) si care seamana foarte bine fizic si comportamental cu mama adoptiva. Drum bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* le cumpar de pe facebook de la Nicoleta Dena, o doamna din Tm, are fire f faine, asta de ex e 100%merinos. E asa de moale si placut la atingere:). O primavara insorita!

      Ștergere
  2. Asa sa dea Dumnezeu, draga mea draga!

    Cat despre colet.....da, nici o surpriza!! Am rupt ambalajul cu mainile, chiar la posta! Numai frumuseti! Ce bucurie le fac celor mici cand ajung acasa! Suportul e asa dulce! Iti multumesc, Om frumos! Iti doresc mereu sa vezi ca esti mandra, asa esti pe calea cea buna!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum multi multi ani un prieten de-al meu ii spunea surorii sale ca sunt cel mai mandru om din lume, desi in acel moment m-a deranjat ma lupt cu asta zilnic, e mai mare decat mine... Am vrut sa va fac o surpriza, dar pana vine surpriza (adica noi)...:*

      Ștergere
  3. Ce carti dragute ati primit, e si un carnetel cu o bufnituca dragalasa. Cartile frumoase pentru copii sunt ca un balsam si pentru sufletul celor mari, cel putin stiu ca pentru mine sunt - uneori ma gandesc ca poate nu mi-am terminat copilaria. :)
    Imi place mult, mult casuta din ultima poza, iar culoarea salului e dulce.
    Dumnezeu sa ne ajute, sa avem post cu folos, asa cum ai scris, cu rabdare si inceput bun, pentru toti, cu post alimentar, dupa randuiala, dar si cu renuntarea la lucrurile ce ne fac placere (program pentru internet, da, si eu am nevoie de disciplina)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am muulte cu bufnita primite de la aceeasi persoana, si post-it uri si liste de cumparaturi si tot felul de prostioare, dar le-am dus deja la ob si le folosesc:) de asta nu le-am pozat. La mine e musai, ca pierd mult timp netuind. Sa dea Domnul:*

      Ștergere
  4. post binecuvantat! Draga mea draga,cat de dulce e firul salului,e minunat,trebuie neaparat sa incep si eu ca tare iese frumos,dar cum sunt duda...stiitu! Drum bun si sa te intorci sanatoasa,cat despre zmbileeeeeeeeeeeeeeeeeeee, minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*sa dea Domnul draga mea:), am pus pe google drive, astept o adresa de gmail ca sa iti il sheruiesc

      Ștergere
  5. Cred ca lucram cu acelasi fir si aceeasi culoare (e o lana merino luata din egros? un portocaliu frumos si cald?) I-am facut fetitei mele o caciulita si un guleras/fularas din ea, superba ata! Spor in toate cele bune si sa te ajute Domnul sa ajungi la spovedit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ati avut o saptamana frumoasa si se pare ca te-a binedispus...Ma bucur mult pentru voi...Te imbratisez si sper ca si saptamana asta sa fie la fel de benefica...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă bucur că ai avut o săptămână frumoasă şi caldă. Sunt drăguţe imaginile tale, ca de obicei, cărţile-n dar sunt minunate! :)
    Post cu pace, cu tihnă, cu minuni (altele decât Ilincuţa), cu puterea de a te aşeza la sfat cu Bunul Dumnezeu în Sfânta Spovedanie.
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru examen si mult spor cu licenta ! E o nebunie culoarea firului tau precum si modelul ! Nici ca se putea o mai buna potrivire !...Eu nu m-am marturist - spovedit niciodata ( vorbesc de la adolescenta in coace ) ... ar putea parea o scuza dar , nu m-am simtit aproape de nici un preot pana acum! O fi bine o fi rau ...Dumnezeu stie ! Va veni si timpul lor , stiu sigur ! .... A venit timpul calatoriei in Turcia ? Sa ai drum bun si cu spor in toate ! ...O saptamana cu mult soare dragele mele ,dragi !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...