Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 15 februarie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana

Luna februarie imi place cel mai putin, de altfel, intr-un februarie acum 20 ani am avut si episodul de depresie de care nu vreau sa-mi amintesc (de obicei pe mine ma tine maxim 1-2 ore, jumatate de zi), atunci a tinut zile intregi (mi se strange carnea pe mine cand imi amintesc cum ma simteam - depresia e o boala cumplita, eram adolescenta, probabil niste lucruri chimice inexplicabile la mine in corp imi faceau rau). Cand o sa fiu bogata voi avea grija sa merg in fiecare februarie intr-o tara calda, la plaja:) si daca nu voi fi bogata atunci voi avea grija sa stau pe afara:) cat mai mult.
Acum 30 ani s-a nascut Iustinul meu, pe care nu l-am iubit deloc (era morocanos) pana intr-o zi, cand eu aveam 7 ani si el 3,  l-am luat de mana si m-am topit :) 
Saptamana care a trecut parca a fost mai linistita:

ninsoarea de duminica (probabil ultima din an;)
placinta cu branza alaturi de o cana cu lapte
flori albe primite marti 
martisoare:) facute de mine (dupa ce le apretez vor arata mai bine)
30 de ani ai Iustinului meu impliniti azi, sarbatoriti cu felii de tort de mai multe feluri
privirea lui Shuba spune tot - sosetele superbe, perfecte facute de Valentina, nu va puteti inchipui cum arata in realitate, cum sunt lucrate (nici n-am stiut ca sosetele impletite pot arata asa) 

Ana a avut ideea de a puncta lucruri frumoase din saptamana care a trecut:). Va doresc tuturor o saptamana plina de spor si bucurie!

16 comentarii:

  1. Ce de culori frumoaseee! Martisoare, sosete, marea, masina rosie, florile, adidasii Iustinului!:) foarte frumoase toate! Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Iustinului ! Sa fie sanatos si iubit ! Mi-e tare drag fluturasul multicolor si iubesc maxim ultima fotografie ! Va imbratisez cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*, cand vii in tara iti fac si tie unul:*

      Ștergere
    2. Multumesc frumos ! Dau de stire ! Pupici !

      Ștergere
  3. Eu am avut o saptamana infecta, si probabil ca si urmatoarea e la fel...
    Imi palc florile crosetate de tine, se pot aplica pe orice.
    Sosetele sunt foarte frumoase, crezi ca pot comanda de undeva ceva asemanator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu am avut saptamani aiurea de tot din dec pana acumv reo saptamana, sper sa se mai linisteasca apele, am renuntat la un contract... Nu stiu daca sunt de vanzare, sunt atat de fain lucrate, mult prea faine ca sa fie de vanzare, dar poti incerca http://valentina-lucrudemana.blogspot.ro/. Sa dea Domnul sa vina zile mai faine si fara rani:*

      Ștergere
  4. La multi ani fratelui tau,cu sanatate! apetisant mai arata placinta!!! superbe florile si sosetele,sa le purtati sanatoase! Felicitari pt martisoare,arata f bine!

    Sa fie totul bine cu intalnirea ta si sa ai o calatrie placuta,abia astept pozze in Istanbul, saptamana frumoasa ca tine,draga mea! sper sa nu te deranjeze comentariul doi in unu :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Din nou, tare frumos la tine!
    La mulţi ani Iustinului...pare-se că ţi-ai descoperit mai târziu vocaţia de soră iubitoare, dar sunt convinsă că de-atunci ai fost full-time! :)
    Mă gândesc că Shubitză se linge pe botic la gândul că i-ar sta grozav de bine şi lui o pereche de şosetuţe d-alea pe lăbuţe! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand citesti despre si iti alinti ochii cu lucruri frumoase totul devine si mai frumos decat era!
    Imbratisari cu drag!
    rux

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai facut martisoare!!! Ce frumoase si colorate sunt! La multi ani !(fratelui tau, sper ca zic bine).Piciorusele cu sosete sunt favoritele mele saptamana asta. Drum bun si distractie in Turcia!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani Iustinului tau! Sa iti traiasca fericit, implinit si sanatos!
    Doi ani si ceva, aproape trei i-am petrecut in depresie. Cei mai frumosi ani ai copilului meu i-am pierdut. Cei mai frumosi ani ai casniciei mele i-am pierdut. Si acum ma musca din cand in cand depresia, dar nu o mai las fiindca o cunosc si o alung. De asta imi iubesc sotul atat de tare... a avut rabdare cu mine. :)
    E asa de frumos si bine la voi! Tare imi mai place! Nu am o poza preferata fiindca toate imi plac nespus de mult!
    Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunate poze! Felicitari pentru martisoare! sunt superbe! as vrea sa stiu si eu sa crosetez!!! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai avut o saptamana atat de frumoasa draga mea Anca...
    Cred ca esti o femeie tare implinita,desi ai perioade bune,altele mai putin bune..mereu zambesc cand intru pe blogul tau..
    Te imbratisez!
    Spor la martisorit!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani Iustinului tau! E tare frumusel...unde e facuta poza? februarie e si pentru mine o pedeapsa de cativa ani incoace...Aici iarna e f putina lumina (la 16.00 se insereaza) si multa umiditate....

    RăspundețiȘtergere
  12. Toate fotografiile sunt superbe, dar un loc special pentru mine il ocupa floricelele albe, cat si cele crosetate.

    Multumesc pentru bucuria facuta mie (poza cu sosetele in picioare). Se vede ca Ilincutei ii sunt cam mari, dar pana la toamna mai creste ea. Sa le purtati cu drag si sa va tina de cald.



    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...