Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 1 februarie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana


Saptamana care a trecut a avut si bune si rele, amestecate ca o nebuloasa si mi-e si greu sa selectez lucruri pozitive:), totusi lucururile care mi-au placut sunt:
1. Aceasta postare a Loredanei care ma face sa-mi scot palaria in fata ei de Om frumos
2. Logopedia (pe care o inteleg mult mai bine acum, pentru ca unele exercitii le-am facut cu copilul meu, unele deficiente le-am vazut pe viu la bunica mea in urma atacului cerebral)
3.Galben: fir, lalele, manusi (imi place mult culoarea galbena, ma face fericita peste atata gri)
4.Terenuri pentru casuta (ne-am intalnit cu un constructor care mie mi-a placut mult)
5.Desenele copilului meu:) (cand adoptam, doamna de la directie vazand ca eu pictez mi-a spus ca poate vine un copil cu talent/bucurie de a desena) si desi la inceput Ilinca desena, acum deseneaza minunat si-i face o reala placere:* fara sa fi fost influentata de mine in vreun fel:)
logopedie si impletit:)
pui mic si bolnavior la dospit
galben
o inimioara 
spatele inimioarei
balerine (cea din stanga e 100%Ilinca) 
detalii mici si simpatice

fulgi si bucurie de copil...
pinterest-am gasit si schema si o voi coase:)
 Sa avveti o saptamana de poveste:*
Ana a avut ideea de a puncta lucrurile frumoase de peste saptamana:)

26 de comentarii:

  1. Mie imi plac tricotajele din doua culori: galben si gri, predominand galben. In toate grelele au fost multe bucurii mici care sunt de fapt ESENTA vietii! Va pup! Ma bucur ca paturica e folosita!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si gri:* la galben:), si eu le-am vazut impreuna:). E cea mai folosita:*

      Ștergere
  2. Multa, multa sanatate, sper ca acum deja sunteti mult mai bine.
    Desenul cu balerine e facut de Ilinca?? (cred ca da, altfel nu l-ai fi pus). Ce frumos deseneaza acum, e o diferenta mare fata de cum desena acum un an, a evoluat mult soricelul mic.
    Fetita ce se gaseste pe carnete, agende etc de la Santoro, la tine am vazut-o pentru prima data, demult; mi-am luat si eu acum vreo jumatate de an un carnetel dragut cu ea (am un plan cu el), dar eu i-am desenat si o gurita zambitoare chiar daca am stricat "brand"-ul ;))
    Logopedia e singura care ma atrage mult din domeniul psihologiei, sa ai spor la invatat si sa treci cu bine de ultimul examen!
    Sa ai o saptamana mai usoara decat ultimele care au trecut :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sa dea Domnul, multumesc:). Intr-adevar deseneaza foarte frumos, si cu multa placere, zilnic. Doamnele mi-au spus ca e cea mai talentata din gradinita :), ceea ce e minunat avand in vedere ca atunci cand am descris doamnelor de la Directie copilul ideal era unul care picteaza:*

      Ștergere
  3. Insanatosire grabnica Buburuza mica si iubitoare !! ...Inima cusuta , e splendida ! Lalele galbene , manusi galbene ..da da . potrivire perfecta cu griul exterior sau ..."interior " . Detaliul e asemanator cu imaginea de goblen ...coincidenta sau ... "vazut , placut , trebuie facut "? .... Si acum cireasa de pe tort : m-au facut curioasa randurile pe care le citesti , si chinuindu-ma sa deslusesc , tocmai mi-ai raspuns la o framantare ( e legata de cum sa o fac pe diana sa perceapa cititul ) !! Multumesc din suflet draga mea Anca !! Un sincer multumesc !....Sa aveti o saptamana cu zile senine si zambete de copil !!! Va pup dulce !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a inveselit si mie monitorul galbenul tau! :) De vineri mi-am propus sa ma duc sa-mi iau si eu flori colorate, lalele, zambile, orice si uite ca n-am reusit. Ma bucur in schimb de ale tale :)
    Sa va inmulteasca Doamne-Doamne bucuriile in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte faine, mi-am propus sa mi iau in fiece vineri:), zambile, lalele, garoafe, dintr-cestea pe care sa nu dau nici multi bani dar sa am si inveseleasca:)

      Ștergere
  5. Sa stii ca deseaneaza fain pt. varsta ei. Adica poate sintetiza anumite detalii.

    RăspundețiȘtergere
  6. O saptamana minunata sa aveti, stati cu ochii pe galben ca se pare ca primavara mai zaboveste un pic, eu am galben de la niste crengi de forsytia pe care le- am pus in apa acum 2 saptamani si deja au inflorit . Ilinca deseneaza extraordinar de bine , proportionat, cu simt pentru volum si cu simt al culorii. Nu cred ca trebuie sa te indemn eu, stii tu mai bine, dar ar fi bine sa-i cultivi profesionist asta, este ceva nativ care ar trebui exploatat. Sper ca deja este mai sanatoasa, ii doresc din tot sufletul.Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este:(, momentan desenam noi:), daca isi va manifesta placerea si talent la varsta scolara vom face ceva in acest sens:). Imbratisari:*, sanatate

      Ștergere
  7. Sanatate Ilincai si felicitari pentru desene. Dimineata m-am bucurat si eu la fel ca cea mica, ninge la Oradea!!!!!!! Recunosc galbenul nu e culoarea mea preferat, dar aici la tine imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici la mine nu era, dar vai ce bucurie imi face cand impletesc cu el:*

      Ștergere
  8. Ma bucur mereu sa te citesc, astazi m-ai incantat cu tricotajul galben.
    Sanatate mult apentru puiul mic. Sa aveti o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase fotografiile,toate! ce impletesti acolo? Sanatate Ilincutei! Si o saptamana faina sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impleteam manusile, sunt gata:)),una mai mica si una mai amre, dar vesele si calduroase:)

      Ștergere
  10. Vrei te rog sa ne spui unde ai gasit diagrama de la "fetita in leagan"....... Eu o gasesc dar fara diagrama! :((
    Sanatate fetitei tale, esti de admirat!:))
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am dat cautare pe google gorjous girl cross stich si mi-au aparut mai mult, daca nu nimeresti, scrie-mi o adresa de mail si-ti trimit:)

      Ștergere
  11. Vai ce schema dragalasa:D Va iesi un proiect tare, tare frumos :)!
    Si mie imi place cum arata galbenul in proiecte impletite!
    Iar Ilinca deseneaza minunat :D.
    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*multumesc, eu aveam un fir degrade la un mom, dat si m-am trezit ca asteptam galbenul:). Imi place orcu mult de tot, l-as folosi la orice:)

      Ștergere
  12. Ce multe am pierdut! Sanatate multa sa aveti! Mi-ar placea sa am tot atat curaj cat ai tu in ceea ce priveste boala, dar nu am. :(
    Manusile sunt foarte dragute. Ce andrele faine ai!
    Ca de obicei la tine in casuta totul este fermecator. Va pup cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bun gasit!Mi-am permis sa bat si eu la usa casei tale virtuale si-mi place ce am gasit.
    Sa porti sanatoasa mitenele!(de la o vreme si fiica-mea a facut o pasiune pentru galben).
    Sanatate micutei,sper ca si-a mai revenit!Da,e talentata asa cum si-a dorit mamica ei.
    Foarte frumoasa schema,iti urez spor si te admir ca poti face asa ceva.Si eu am inceput un goblen pe care le-am primit si e primul din viata mea.
    Din ce e inimioara?Are o poveste?scuze daca ai mai spus dar eu acum v-am cunoscut.
    Si ce carte e sub inimioara?
    Scuze ca am venit asa,ca acceleratul si te-am zapacit cu intrebarile.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) inimioara e dintr-un lemn pretios (partea maro roscat) si dintr-o buba (la mine la tara se spunea cancerul copacului si stiu ca bunicul meu o taia cu securea), partea gri. Si pe mine ma surprinde galbenul, pentru ca nu era in afara de ocru printre culorile mele preferate:), acum imi place mult cel solar. Cartea e un manual de logopedie:)), am avut de dat un examen:). Eu am facut 2 goblenuri in viata - ambele icoane, asa s-a nimerit si ambele le-am daruit:). Pe unul destul de mare si complex l-am dat gata intr-o vacanta de iarna pe cand eram studenta (ce e drept nici nu aveam ce face altceva, parintii mei aveau capul pe umeri si nu aveam nici tv nici calculator in camera:), dar cred ca eram si mai rapida...Imbratisari:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...