Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 14 februarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 14.02.2015
Afara: e soareee
Ma gandesc: la ce am de facut saptamana care vine
Din locurile de unde am invatat: de pe net - informatia e la indemana imediat, e ceva uimitor sa pui un cuvant si sa apara mii de informatii despre ce te intereseaza
Sunt recunoscătoare pentru:  felul in care lucreaza Domnul. Pentru oamenii minunati cu care vin in contact in lumea reala sau virtuala
Ierio zi plina de soare, am primit o surpriza suuuper de la Valentina
Citesc: nimic, mi-am comandat o carte pe care mi-o doresc de mult. In Turcia voi avea ce citi:) 
In bucătăriepulpe superioare fara os, cu cartofi si morcov si praz la cuptor si friganele:) din felii de paine, muiate in lapte+ou+zahar+vanilie, prajite in unt si apoi decorate cu dulceata si sirop de artar
Ceea ce astept (sper): sa ne intelegem maine cu un om important
Ce mai mesteresc: sal, un nou sal:) dupa acelasi model:) si niste martisoare:)
Ascult: in surdina masinile pe bulevard
În casae binisor:)
Azio zi...
Unul dintre lucrurile mele preferate: soarele, cuprul, piatra, lemnul
Saptamana care a trecut: am lucrat :)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: lucrez putin, maine avem o intalnire;) despre care va vaoi povesti daca se va concretiza
Saptamana viitoare: sper sa sfie usoara si frumoasa
Ma bucura: ca tot mai multi oameni care doresc sa adopte imi scriu mailuri - la unele ma pricep sa raspund, la altele nu, dar nu stiu...imi dau speranta
O imagine pentru astazi: cred ca am mai spus ce mult imi place cuprul:). Mi-ar placea:
(pinterest) nu sunt minunate?
(pinterest) probabil un ceainic din cupru imi voi cumpara:)
(pinterest) un blat din cupru?

19 comentarii:

  1. Anca draga, sa ai calatorie linistita, cu Doamne langa tine! Iar la intalnire, Dumnezeu va face astfel incat sa primesti ce ti-e cel mai de folos!:)
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa bafta la intalnirea aceea!
    Pleci in Turcia? Ce fain! E tara in care imi doresc sa ajung macar o data.
    Va pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie, sa dea Domnul. Ma duc la un seminar:), dar am fost acum cativa ani in vacanta 7 zile in Istanbul...a fost minunat, in afara de Europa ce e drept ca nu m-am mai olimbat, doar in Israel. Dar in Istanbul m-am gandit serios sa=mi gasec un job si sa raman, atat de mult mi-a placut:). Si intr-o buna zi sper sa merg in Capodocia cu un balon cu aer cald, asta e pe lista lucrurilor de facut in viata;)

      Ștergere
    2. Drum bun în Turcia! Capadocia e unul din locurile în care îmi doresc foarte tare să ajung, ca şi Kiev, dealtfel...dar în balon nu m-aş urca decât sub anestezie! :)
      Să dea Domnul să fii bucuroasă, liniştită şi împăcată după întâlnirea de mâine!

      Ștergere
  3. Turcia, ce fain! Calatorie frumoasa! Cuprul e minunat si mie imi place foarte mult. Tinem pumnii la intalnirea aceea, sa se aseze toate dupa sufletul tau frumos. Pup fetele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu te superi pe mine, dar mie Turcia nu-mi place, am fost si in Istanbul si la mare, dar nu m-a cucerit ca alte locuri. Drum bun si intalnire cu succes sa ai. Mi-au ramas ochii si gandul la medalioanele din cupru,sunt asa frumoase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma supar:) Eu am stat 7 zile in Istanbul, a fost minunat, ca o poveste, diferit de orice tara europeana unde am mers in vacante. A fost magic:)

      Ștergere
    2. Acum oricum nu ma duc in vacanta ci la un seminar de Dislexie

      Ștergere
  5. Sa-ti fie toate asa cum vrea sufletul tau : intalnira , calatoria , saptamana ce va veni ! Si eu m-am indragostit de cupru de cand am venit in nemtia ( inca n-am descoperit legatura ). Sa dea Domnul ,ca tot mai multi copilasi sa-si gaseasca parinti adoptivi - sa nu mai sufere nici un sufletel .Va pupacim dragele noastre , dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* mie imi place de mult, are asa o caldura inmagazinata, o stralucire umbrita, nu stiu, imi place foarte tare:), cred ca si modul de prelucrare cu ciocanul il face si mai fain;) O saptamana de vis si voua :*

      Ștergere
  6. Ooo, daca intalnirea aceea este despre pamantul visat, mult noroc ...al vostru sa fie, la pret dorit de voi. Cat despre Turcia, acolo nu am ajuns, dar colegii mei mai plimbareti au zis ca merita. Vorba cuiva de mai sus...sunt asa de terestra...tot anesteziata m-as plimba cu balonul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ai o saptamana minunata, frumoaso! Sa ne dai numai vesti bune saptamana viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  8. abia te-astept inapoi cu poze si povesti! succes la intalnire, sa fie cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Drum bun, sa petreci timp frumos si sa te intorci cu bine!
    Un blat de cupru cred c-ar fi greu de ingrijit, s-ar vedea pe el orice picatura sau pata, e bun numai pentru pozele din reviste, nu-l regreta prea tare - am ramas cu sechele de la aragazul meu de inox care-si face treaba foarte bine, desi e un noname, dar ma dispera cu faptul ca trebuie sa fie impecabil ca sa arate bucataria bine.
    In schimb, tablouasele acelea micute din cupru sunt foarte frumoase.
    La multi ani fratelui tau, sa fie sanatos si sa va bucurati unul de altul muuuulti, multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos! Abia astept sa te intorci si sa ne povestesti. Turcia e una din tarile mele de suflet si presimt ca o sa traiesc amintiri cind o sa citesc ce o sa scrii despre cele petrecute in saptamina in care o sa fii acolo. Anul acesta ne propusesem sa ne intoarcem in Turcia iar, dar... au intervenit altele... si se pare ca nu mai e posibil. Poate la anul... cine stie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...