Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 6 februarie 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 06.02.2015
Afara: e ger, dimineata devreme zburau niste scame de fulgi dar nu a inceput sa ninga
Ma gandesc: sunt linistita:), am capul gol:))
Din locurile de unde am invatat: din Biblie - de fiecare data gasesc alte simboluri, un alt inteles si alta aplicabilitate 
Sunt recunoscătoare pentru:  cele 2 ore singura, slujba de Sf Maslu, Biserica, ca am mers pe jos prin ger, pentru manusi
Ieri: o zi aglomerata si destul de stresanta
Citesc: ma reapuc de Fetita care se juca de-a Dumnezeu
In bucătăriepizza comandata, briose, ceai de portocale, biscuti Poieni (am gasit la magazinul de la bloc biscuiti poieni vrac cu gust de copilarie-adica buni de tot, fara arome...)
Ceea ce astept (sper): sa rezolv cat mai multe lucruri intr-un timp cat mai scurt
Ce mai mesteresc: am comandat o bobina de lana si-mi imbunatatesc salul care era prea scurt:)
Ascult: un cantec mi nu nat
În casae cald si dezordine, maine repar:))
Azi: o zi...
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa merg pe jos, manusile cu un singur deget
Saptamana care a trecut: am lucrat :)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: lucrez, crosetez si poate sa cos (am primit un gherghef de Craciun, ar trebui initiat:)
Saptamana viitoare: sper sa sfie usoara si frumoasa
Un citat:"Increderea că celălalt nu te va ucide nu are cum să fie cu jumătate de măsură. Ori îl lași să trăiască în tine cu totul, ori îl oprești la ușa sufletului și te dezminți."Ce ne spunem cînd nu ne vorbim, Chris Simion
O imagine pentru astazi: mi-ar placea un week-end prelungit intr-un pat de unde se vede padurea ninsa
pinterest
O melodie pentru astazi si zilele urmatoare: sper sa o ascultati pentru ca este minunata, o ascult incontinuu 
Week-end plin de bucurie 

16 comentarii:

  1. Cand eram mica mica, mama lucra la o fabrica de biscuiti din Iasi. Mi+aduc aminte ca mancam multi biscuiti poieni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Sa stii ca, atunci cand eram mica am fost la fabrica de biscuiti:)

      Ștergere
  2. Si erau cu ciocolata.....
    Un week-end minunat sa ai! CorinaB

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:*********** La fel, Corina!

      Ștergere
  3. Nu stiu ce ai auzit despre cartea aceea. Am incercat eu sa citesc un fragment din cartea asta si nu mi-a placut. Ma simt aiurea sa redau doar ideea care mi-a starnit repulsie: cica o fetita statea cu vezica plina si intarzia momentul in care trebuia sa mearga la baie, pentru ca ii producea placere... Titlul starneste curiozitate, insa continutul lasa de dorit. Si am auzit ca omul care a scris-o este un om fara verticalitate, corupt si mincinos, care se joaca de-a Dumnezeu, la propriu.... Nu stiu daca el crede in ceva, dar sigur nu in Dumnezeu. In fine. Weekend placut! Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu am citit cateva pagini, nu mi s-a parut o capodopera, dar nici nu am interpretat nicicum propozitiile. Pe autor nu-l cunosc, insa Sunt o baba comunista, o alta carte scrisa de el mi-a placut foarte tare. De asta am si cumparat cartea asta, ce e drept pana in acest moment pare mult mai slaba.Talentul si caracterul pentru mine sunt lucruri diferite:), nu ma intereseaza cine e scriitorul din spatele cartii decat daca e ceva minunat legat de el:), ceea ce nu e cazul. Pot sa recomand insa o carte minunat scrisa-La noi cand vine iarna de Mircea Diaconu:)

      Ștergere
    2. Melodia postata de tine mai sus este foarte frumoasa! Si multumesc pt cartea recomandata.

      Ștergere
  4. Si eu am facut azi briose... Dezastru total... le maninc doar pentru ca am pus in ele ce era mai bun. Le-am tinut cit scria in reteta de pe net la copt, iar cind le-am scos am vazut ca-s crude... Le-am mai lasat 5 minute, dar s-au intarit. :)))) Cu toate astea, nu ma las!! Saptamina viitoare fac iar! (alta reteta, clar!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://isabelacuisine.ro/muffins-cu-afine/ eu le fac pe acestea de vreo 2 ani si numai aceasta reteta, sunt perfecte :)

      Ștergere
  5. Ce bine ca ai ajuns la Sf. Maslu si te-ai adunat un pic!:) poienii sunt preferatii mei in materie de biscuiti! Nu imi place varianta ce a aparur acum in magazine....aia de pe vremea noastra erau buuuuni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaa, a fost bine si simplu si asa cum trebuie sa fie. De atatea ganduri si prostii nu mai incapea Domnul la mine in cap:). Acum parca au disparut, e gol si liniste:).

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa melodia, desi trista, am ascultat-o la nesfarsit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa ascult melodia! Iar imaginea cu padurea e superba! Vreau si eu acolo! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...