Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 22 ianuarie 2015

Perle

Ilinca:la magazin era o cutie de magician adevarat, imi doresc si eu una...
eu: ca sa fii magician nu e de ajuns sa ai o cutie, trebuie sa mergi la o scoala de magie, sa inveti mult sa faci trucuri...
Ilica:iti trebuie si mustata...

Ilinca se uita in oglinda si se admira.
Eu: ce frumoasa esti si ce frumos esti imbracata!
Ilinca: nu mai sunt fata de la tara:)

Ilinca imi tine teorie despre fumat:
-daca fumezi te faci urata, o uratanie, ti se fac ochii patrati

Ilinca se duce sa cumpere paine de la magazin.
eu: cum ai spus?
Ilinca: buna ziua, dati-mi o paine sa mananc sandvisuri cu mami:)) - acum stie tot blocul ce gospodina sunt - cand venim de la serviciu/gradinita mancam sandvisuri:)
google
Nu-i faina painea? Si mama mea a facut un cozonac acum cativa ani albastru cerneala:)), era foarte bun si spectaculos...

13 comentarii:

  1. Teoria despre fumat e cea mai plastica :))))
    La paine imi place cum se vad straturile care s-au rupt cand a crescut aluatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai si in sectiune e foarte faina painea, as face si eu daca m-as pricepe:). Asta cu fumatul, a fost un ong la gradinita si le-a at o carticica oribila cu fectele fumatului, cu copiii din burtica cand mamele fumeaza... oare urmeaza contraceptie, droguri... mi se pare ca au luat-o cam devreme cu aceste campanii, nu e ca si cum la 4 ani riscul de a deveni fumator e foarte ridicat:D. Am incercat sa ii explic totusi ca e alegerea fiecaruia (pentru ca avea obiceiul de a le spune fumatorilor ca li se vor inegri plamanii si o sa le iasa bube), ca e ceva rau, dar sunt si alte lucruri rele si mai rele (cipsurile sunt la fel de rele, alcoolul...)

      Ștergere
  2. E o dulceeeee! Da! chiar se fac ochii patrati. ;) :))
    Cum albastru cerneala? Ce tare!
    Nu a specificat copilul cand mananca asa ca puteau fi pentru dimineata. :D
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mama mea tot timpul a facut experimente :) culinare si de alte feluri, nu ne prea plictiseam. Eu cred ca aceste campanii anti fumat nu au niciun succes dar fac copiii de mici inversunati, ei nu pot intelege ca e alegerea fiecaruia, eu incerc sa o temperez, o prefer fumaotare dar toleranta:), i-am explicat ca asa cum ea stie ca dulciurile ii fac rau dar totusi mananca, la fel si oamenii care fumeaza stiu ca le face rau fumatul, dar nu se pot opri, ca nu au vointa (nu am pretentia de a intelege, dar nu-mi plac inversunarile de niciun fel:))

      Ștergere
  3. Ce dulce e! Pana si painea are legatura directa cu MAMI!:)

    Sa stii ca am sa cumpar si eu colorant alimentar sa le fac celor mici un cozonac - curcubeu!:)
    Cat despre fumat.....o fi vazut micuta vreun pachet de tigari cu acele foto sugestive pe el...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La gradinita o primti o carticica "foarte" sugestiva. Da...lucrurile colorate bucura copiii:)

      Ștergere
  4. Ai auzit de expresia "a vedea in patratele"? Cred ca Ilinca are dreptate la faza cu ochii patrati. Fumatul oboseste organele, ochii se fac patrati si uite asa ajungi tu sa vezi in patratele. :)))

    Vai ce piine! In viata mea nu am vazut asa ceva. Mama si bunica au facut doar albe. Cu ce o fi colorat-o mama ta de a iesit albastra?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o tona e colorant :)), cred ca nu a mai pierdut vremea citind instructiunile de pe plic (mai face ea dintr-astea) si l-a turnat pe tot in loc sa puna o picatura:). O fi mai facut cozonac de atunci, dar e singurul de care-mi amintesc;)

      Ștergere
  5. Imi lipseste curajul sa gust asa o paine colorata! O prefer clasica. Mai ales ca incerc sa fiu atenta la alimentatie. Chiar si asa, sunt constienta ca mancarea este plina de aditivi, si ca trebuie sa ma adaptez. Pentru ca oricum nu am de ales. Adaptarea inseamna supravietuire. Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as face paine colorata, mancam atat de mult eporcarii, incat nu mai conteaza (fructe si legume numai din super-market), lactate la fel. Numai carnea nu o cumparam de acolo, pentru ca inca avem de unde, in curand nu vom mai avea, asa ca...

      Ștergere
  6. Sfatul ăla antifumat e grozav! Aviz amatorilor...:))))
    Pâinica-curcbeu e interesantă, dar cred că-i doar pentru decor :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...