Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 2 ianuarie 2015

Perle

pinterest
Ilinca vine alergand:
-Mami vino repede, un om cu lopata ne ia toata zapada din Iasi (sunt munti de zapada, un vecin isi dezapezea masina)
 Ilinca are un accident si face pipi in pat. Vine o prietena si ea i se confeseaza. Prietena zice ca ii va spune lui Tudor (cel cu care copilul meu vrea sa se "mireasca") si acesta clar ca nu se va mai "miri cu ea"
Ilinca: Nu-i nimic, ma miresc cu Rares
Prietena: Dar ii spun si lui Rares si nici el nu va mai dori
Ilinca: Atunci cu Laur
Prietena: Pai nici Laur nu va vrea, le spun la toti
Ilinca: Mami trebuie sa mergem la alta gradinita:)

7 comentarii:

  1. LA MULTI ANI in noul an!...ce draguta e...cat de pura e mintea lor de copil...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* la multi ani! Sa ai un an minunat:). Da, se supara ori de cate ori e cineva cu lopata, sau trec plugurile:)

      Ștergere
  2. Bestial!
    Probleme serioase, asa ca vezi cum faci sa nu ramana fata nemirita (oare am zis bine?). La nevoie schimbati si gradinita. E o scumpete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama ca nu poate:) sa ramana fata batrana:D la 4 ani:)

      Ștergere
  3. Dupa atata asteptare sa-i ia zapada? Asta da problema.....un an pin de impliniri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaaaa:), cum sa i-o ia? Adevarul ca sta cu ochii pe ea literalmente, se duce constant la geam sa vada daca mai este zapada:))

      Ștergere
  4. :))
    Ce mult imi place fotografia - imi place tare cand vad copii ce merg prin oras sau pe unde au ei treaba (de fapt, parintii lor au) si tin in brate un animalut de plus.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...