Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Lucruri frumoase de peste saptamana

Am fost ocupata pana peste cap, n-am avut timp de nici unele, dar incetul cu incetul toate se vor aseza, sper :). N-am citit, lucrat, facut mai nimic saptamanile acestea,asa ca voi comprima 2 in 1.
 Mi-e dor sa va citesc pe indelete, sa va comentez pe indelete, sa scriu pe indelete:)

un fular terapie - lana 100%
peisaj de iarna - grasa din dreapta este zana iarna:) 
un suport de lumanarica de acum 12-13 ani de la o prietena tare draga
sir de metanii din Jerusalim - cam singurul lucru in afara de statuetele de Craciun pe care mi le-am adus/oprit
pamant:), daca as emigra cred ca mi-as lua un borcanas cu pamant...
patratele pentru paturica - lana. In cana e ceai de portocale:)
un fel de amigurimi:)) -o babuta si zambile
ceaiul de vineri
Ana  a avut ideea de a puncta lucruri mici sau mari de peste saptamana.
Zile insorite sa aveti, poate totusi o sa mai ninga, macar in februarie...

27 de comentarii:

  1. pai nu cred ca scapam fara inca vreo zapada,in februarie, eu m-am cam plictisit de ea pt ca mi-e rau de tot pe frig, de iarna vreau sa zic. Toate sunt superbe,dar patratelele,fularul, desenul Ilincai, , ceaiul de vineri....... wow,minunate ! Si zambilele, eu in anii trecuti imi luam de la ikea,acum sunt si la lidl,dar imi e inca asa de rau,incat nu mai reusesc sa ajung pana la lidl care e un pic mai departe decat carrefour si kaufland de mine... dar si acolo doar pt strictul necesar,asta cand nu il trimit pe T.
    Si la noi e mai aglomerat fiind aproape sf de semestru,iar eu sper sa ajung la vacanta fara medical,dar e cam greu :)
    Metaniera m-a cucerit de-a dreptul.ce-as mai vrea iar la Ierusalim!!!!!
    Saptamana faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul sa te simti mai bine. Acus e 1-8martie si primesti zambilute:). Sunt si in Kaufland ca ale mele 8.99 lei, exact cum intri (am vaz ca si in Iasi sunt cumva ascunse). Un pic mai e pana la vacanta si macar nu vei iesi afara in frig. Imbratisari, o saptamana linistita sa ai!

      Ștergere
    2. Si eu as vrea sa mai merg, dar nu intr-un pelerinaj, intr-o excursie organizata de mine, asa pe indelete:)

      Ștergere
  2. Metanierul e facut din niste samburi ... ce amintire frumoasa! Gandul tau de a lua cu tine pamant daca vei emigra vreodata mi-a adus-o in minte pe principesa Ileana a Romaniei ce si-a nascut toti copiii avand sub pat o ulcica de lut cu pamant romanesc (avea interdictie de la fratele ei, Carol al II-lea, de a se intoarce in tara). Ulcica cu pamant romanesc a fost ingropata cu ea (in ultimii 30 de ani s-a calugarit si a ctitorit o manastire - prima manastire ortodoxa din SUA, acolo a si murit). Numai doua carti am citit anul trecut, ambele m-au impresionat si emotionat, una din ele fiind despre principesa.
    Pentru Ilinca iarna e ... cu roz si rosu. :)
    Imi plac babuta si patratelele, si fularul-terapie (care ma duce cu gandul si la covorasele din cordele ce-mi plac mult, desi nu se potrivesc la mine acasa); despre ceaiul de portocale sigur te-am mai intrebat cum il faci, dar ... am uitat :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e din samburi de maslin:). Am sa-mi cupar cartea, de faptam gandit de mai multe ori sa o iau si totusi nu stiu de ce nu am pus-o in cos. Storci 3 portocale. Pui 2 cani si un pic de apa la fiert cu jumatate din sucul de portocale. Cand da in clocot inchizi si apoi torni restul de suc. Pui miere si gataaaaa este cel mai bun ceai din toate ceaiurile:). Nici la mine nu merg covorasele de cordelute...dar poate am sa schimba asta intr-o zi:)

      Ștergere
  3. La noi dimineata parea ca iarna revine, dara fost doar o scurta parere, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acus, acus:* pana in martie sigur mai da o raita:* Te imbratisez:)

      Ștergere
  4. Imi place ca babuta e data cu ruj si rimel! Sa stii ca ii sta bine linga zambile. Mi-am pus si eu niste brinduse intr-un ghiveci si abia astept sa infloreasca! Imi place asa de mult ca ai acest obicei frumos de a bea ceai acasa! Eu uit mereu si numai ce imi aduc citeodata aminte cind sint in oras. Chiar nu mai tin minte cind mi-am facut ultimul ceai acasa... Si ma refer la unul din acela pe care sa-l bei de placere. Nu de alta dar saptamina trecuta mi-am facut unul pentru durere de stomac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Babuta seamana cu stra-bunica mea:)). Perfect:)), desi nu e prea reusita ca si jucarie. Durerile de stomac sunt aiurea de tot si tu esti tanara tanara si stomacul tre sa te mai tina cel putin 50 ani, ai grija de el, prioritizeaza-l inaintea a orice altceva are durata de viata mai mica...

      Ștergere
  5. Metaniile imi plac foarte mult! O amintire tare frumoasa sunt.
    Imi place ca la Ilinca ninge cu fulgi rosii si cu soare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:)ar ninge numai cu roz, dar micuta stiind ca nu prea sunt fan roz, mai pune si alte culori:*

      Ștergere
  6. Cat de special e metanierul! Paturica va iesi tare dulce! Duminica tihnita sa aveti, dragelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mai am niste culori verde si mov pentru paturica, dar n-am apucat sa fac vreun patratel:)

      Ștergere
  7. Sunt foarte frumoase mataniile; nu am vazut altele asemenea! Sa ai o saptamana mai usoara si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe momente! Frumusete si caldura! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca de obicei nu pot sa aleg ce-mi place mai mult: culorile paturicii sau ale fularului, desenul Ilincai sau lumanarica si metaniile, asa ca spun doar atat: Imi plac toate!!!!!! Am sa-mi fac si eu neaparat ceai de portocale, aud foarte des de el in postarile tale si m-ai facut curioasa. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa-ti faci:* o sa-ti placa mult:)

      Ștergere
  10. Zambileeee ! Am cumparat de la IKEA, s-au potrivit albastre. De ieri au inceput sa infloreasca. Si miam amintit ca in alti ani puneam crengute de forsytia intr-o vaza si peste 4-6 saptamini infloreau sau/si infloreau, asa ca mam dus si le-am pus. Acum asteptam...
    Sa va fie minunata saptamana ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce mi place planta aia galbena, cand o sa am curte neaparat imi pun:), nu-i stiam numele:*, cred ca miroase minunat la voi. Saptamana cu soare, ca cealalta vin ninsorileeee:*

      Ștergere
  11. Imi cer scuze pentru greselile gramaticale de ieri . Abia azi am observat ca tasta cu cratima nu functioneaza.Ana G

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac patratelele enorm insa trebuie sa ne dai reteta(exacta...cu gramaj) a ce se afla in cana din prima poza ca arata suuuper bun bun bunut...neaaparat te rog :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cafea latte, dar unul cu mai putin lapte si cu scortisoara:)

      Ștergere
  13. Nu mi-am putut dezlipi privirea de la culorile fularului, se potrivesc atat de bine intre ele! Cred ca ai un parfum in casa de la zambile...

    Nu in ultimul rand am remarcat canitele si ceainicul specifice unei anumite marci de ceai. Care e combinatia preferata din ce ai incercat pana acum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu momentan beau doar ceai de portocalem cand nu am beau si de altceva. Imi plac ceaiurile de fructe, de maciese, de ierburi. Nu-mi place roibos deloc:)

      Ștergere
  14. Am facut ceai de portocale de multe ori de cand ai scris reteta, e cel mai bun ceai din lume :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...