Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

google
ianuarie 31
Luna care a trecut
- n-am mai scris de mult pe blog, am avut niste zile foarte incordate si nebune, o luna grea si aglomerata, in care am muncit mult zi dupa zi
-uitandu-ma pe lista cu de facut, am reusit foarte putine:), dar si februarie e o luna:) buna pentru a face ce n-am facut luna aceasta
- mi-am dat demisia dorind sa-mi iau cateva luni sabatice, dar m-am razgandit, pur si simplu nu am avut curaj - ca sa fii liber iti trebuie mult mai mult curaj :) decat ca sa traiesti in colivie
- am reusit sa ma incadrez in bugetul propus luna aceasta ceea ce imi da speranta:) ca pot trai cu mai putin, ca pot economisi
- de miercuri seara Ilinca a luat un virus f puternic de la gradinita pe care mi l-a pasat si mie si desi i-am dat din prima zi antibiotic nu i-a scazut febra sub 39.6 decat ieri. In genere nu ma streseaza chestii de genul gripei, nici cand temp trece de 40, dau drumul la apa in cada calda si o racesc treptat. Nu sunt nici inconstienta, daca ar trece de 40.5 m-as duce la spital dar in genere la ea e 40.3, dar nici nu ma panichez, o gripa e o gripa, nu moare nimeni din asta. Cred ca m-a ajutat mult atitudinea mamei mele legata de boli - cand imi rupeam ceva sau eram bolnava, imediat mama ma punea la punct "nu esti pe morte", asa ca, mi-a transmis o lejeritate de a privi boli firesti si banale.  Stresul cel mai mare e ca nu am cu cine sa o las cand se imbolnaveste si eu nu pot mereu sa-mi iau concediu, asa ca sunt recunoscatoare ca e un copil rezistent.
- in genere am facut un meniu si la cumparaturi nu am mai cumparat haotic - culmea e ca am mancat mai bine:)) si cel putin de 4 ori mai ieftin
- am reusit sa nu fac nicio comanda de carti
- la fire am depasit bugetul pe 3 luni, sper ca luna viitoare sa nu mai cumpar niciun fir, sa consum din stoc
- desi de 2 ori in urma newsletterului de la ilpasso am pus 2 perechi de ghete in cos, nu am finalizat comanda, si la anul vor fi reduceri
- Valentina mi-a facut o surpriza care mi-a inseninat o zi groaznica, voi scrie mai pe larg:) despre ea, cateodata lumea virtuala o poate insenina pe cea reala
- astazi si maine invat, miercuri am examen:) la logopedie:)
- ieri am facut poale-n brau, dupa ce-am amestecat ingredientele, am izbit aluatul de masa ca si tehnica de framantare-de 40 ori desi cel pentru cozonac ar trebui de 200 -a crescut atat de tare si au iesit atat de moi, ca niste bureti - e unica tehnica de framantat pe care o voi folosi de acum. Pentru ca suntem bolnave am cumparat salam si am facut sandvisuri cu salam:)) in cuptor.
-ieri am fost si am vazut niste terenuri;) faine si ne-am intalnit cu un constructor, acus vine primavara si iar ma apuca nebunia legata de pamant/casa-am renuntat insa la ideea de gaini
- am impletit o pereche de manusi joi dupa amiaza, galbene ca soarele, mi-a facut o placere incredibila sa lucrez cu galbenul -una e mai lunga si una mai scurta:)), ca nu am numarat randurile, le-am facut din ochi, dar asta e un amanunt fara nicio importanta
-de citit n-am mai citit nimic, in afara de logopedie in ultimele zile si putin bloguri, dar recuperez:)
Imi doresc:
-sa merg la Biserica
-sa iau lucrurile mai usor
-sa ne indreptam spre unde trebuie:), ne-ar fi bine si frumos
facebook

25 de comentarii:

  1. Si eu am avut sotul si copila mica cu febra, sunt adepta si eu ca febra e un aliat buna al bolilor si din contra ma bucur cind apare la infectii, frectiile cu otet pentru schimbarea PH-ului al pielii e un bun remediu dar si alcalinizarea corpului cu bicarbonat (o limonada cu biarbonat) baile cu sare de mare mi-a fost iar de ajutor la o cada de apa fierbintica pui 2 kg de sare marina. si inhalatiile cu plante.
    Multa sanatate dragile mele sa va refaceti sanatate cit mai repede, ajutor de sus in achizitionarea/construirea casutei voastre din poveste O duminica si o luna placuta si cu multe realizari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc, la fel:) si eu folosesc frectiile, chiar moi maieul in otet+spirt+apa si il storc si il poarta asa:)

      Ștergere
  2. Sanatate multa, puiului mic. Si cea mica a mea e gripata! Sper sa o scoatem bine la capat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sanatate, sunt niste virusi foarte puternici, la Ilinca in grupa sunt copii bolnavi din decembrie...

      Ștergere
  3. Oh da, si eu m-am capsat cu o raceala, ultima din familie. Dar ma simt apta de munca, exceptand gatul. Cauta un job mai bun. Iasiul e mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu-i problema, nu-mi iau liber pentru raceala mea, dar daca are copilul febra nu mi-l primeste la gradinita si nu am cu cine sa o las si asta ma streseaza tare, trebuie sa-mi iau concediu sa stau cu ea, noroc ca nu se imbolnaveste des. Am gasit alt job, dar punand toate in balanta schimbarea nu mi-ar fi adus in acest moment prea multe beneficii. Lunile sabatice insa...erau ceva nebunesc si minunat si planuit, cu bani pusi deoparte, dar uite ca nu am avut curaj:) sa merg pana la capat. Imi dau timp si am increderea ca lucrurile se vor aseaza in directia in care vreau sa merg cu adevarat:)

      Ștergere
  4. Poate nu-i momentul sa iti iei an sabatic. Off, e greu sa nu ai cu cine lasa pruncul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru febra peste 39.5 grade eu celui mic in afara de siropel special antipiretic pt. copii (Depon se numeste aici), ii pun sosetele reci puse in prealabil in apa rece+otet, comprese reci pe frunte si eventual un dus cu apa calaie!Am ajuns si nou la Urgenta la spitalul de copii cu febra 40,1 si cand mi-a zis doctorita cat are am crezut ca lesin!!!Baiatul era un pic molesit doar ii luasem temperatura acasa 39.6, am ajuns la spital si cu termomentru ala de urechi 40.1 grade!!!Am trecut si noi printr-o viruseala de asta fara alte simptome in afara de febra puternica care in primele 36 ore cedeaza doar cu siropel antipiretic, iar apoi treptat cedeaza singura, tinaind tot "deranjul" in total 3-4 zile!
    Multa sanatate si tie si fetitei!!!
    salutari din Grecia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*multumim, la fel Lela, - ii dau sirop nurofen si dupa 4 ore panadol, plus impachetari cu o treime apa, una otet, una spirt, sau bai si novocalmin cand trece de 40-e un supozitor.Virusii sunt tot mai puternici si ei la gradinita si-i dau cu mare generozitata unul altuia;)

      Ștergere
  6. Draga Anca, Imi pare rau ca sunteti bolnavioare! Si eu am fost gripata rau de tot, acum am dat in sinuzita si iau antibiotice desi de felul meu nu racesc cu anii. Si pe aici bantuie niste virusi f puternici si e epidemie de pneumonie. Sa va ajute Domnul sa treceti cat mai rapid! Si eu sunt relaxata in ce priveste bolile astea usurele dar nici nu prea am avut parte de ele din fericire. Pe noi ne ajuta apicolele, mai ales propolisul (exista acum si varianta fara alcool).
    Imi pare rau sa aud ca ai avut asa zile agitate si mai ales ca nu ai reusit sa iti iei timpul pentru tine. Aici de obicei contractele de munca sunt temporare, e nasol.... dar pe de alta parte dupa 3 contracte de cate un an primesti 3 luni de somaj, destul de consistent platit si apoi te poti reangaja la frima unde ai lucrat....mai mult de 3 contracte temporare nu pot sa dea fara pauza. Eu mai am un an si apoi abia astept cele 3 luni de pauza.... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce faaaain:*, asta chiar e o vacanta pe cinste:) Vai cand avam sinuzita faceam inhalatii si stateam cu mamaliga calda pe frunte:). Eu am fost pe vremea lui Ceausescu la Spitalul de copii si am facut niste inhalatii dintr-un aparat cat frigiderul de la care mirosea pe 2 etaje - nu stiu ce cocktail de antibiotice si altele era inauntru ca de atunci n-am mai avut probleme. Sanatate:* draga mea:*

      Ștergere
  7. Luni sabatice, ce vis frumos! Dar nici eu nu as avea curaj...
    Sanatate multa, fete frumoase! Sa va fie bine si frumos si sa va indreptati spre unde trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:), ei pana la urma o sa avem si curajul sa facem si lucruri mai iesite din tipar:)

      Ștergere
  8. si eu sunt din nou cobza de racita, am luat antibiotic, din nou,dar mi-e rau si acum,iar nu am miros si gust, m-am saturat! imi pare rau sa aud si de voi! sanatate multa!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine, numai racita esti de cateva luni. Sa te duci la o salina? Macar saptamana viitoare ai vacanta si te poti odihni:* Sanatate!

      Ștergere
  9. Anca, sanatate si putere! E doar o perioada mai grea, dar va veni si alinarea sub o forma sau alta! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multa sanatate! Spor la invatat si succes la examen! Ana.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci cu demisia a fost un gand?

    Te imbratisez! Sa dea Doamne sa se aranjeze totul spre folosul vostru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost un gand, ci o fapta pe jumatate, mi-am dat-o si apoi m-am sucit:)

      Ștergere
    2. si eu m-am tot gandit la asta. dar nu-mi permit financiar... dar ma gandesc la o solutie. am sa vad prin vara daca se leaga... eu imi doresc ceva mai mult timp liber, nu neaparat sa nu mai am job...

      Ștergere
  12. Ancuta, eu o sa fac meniu pe toata saptamina si o sa ma axez pe mincaruri simple. O gramada de bani se duc pe mincare aruncata si eu nu stiu niciodata ce o sa mincam miine. Tu cind ai timp sa gatesti? Eu termin la ora 18-19 zilnic si o jumatate de ora imi ia sa ajung acasa, iar o data ajunsa parca nu-mi mai vine sa pun mina pe cratite. Ma gindeam sa fac mincare dimineata. Eu incep de la 10 si pina ies din casa (in jur de 9) ar fi destul timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu fac in weekend, de ex duminica seara fac o ciorba care ajunge pana mierc-joi (o fac printre picaturi de obiciei dureaza cateva ore sa fie facuta, ea fierbe si eu imi vad de altele:). De obicei mai am fasole congelate asa ca in mom in care vin acasa le arunc in oala, poti sa-ti pui si alte legume gata taiate in congelator in pungute -pt o sapt 2. Cand intru in casa, inainte sa ma dezbac scot mancarea si o pun pe fo, in timp ce ne schimbam ea se incalzeste. Apoi in rest fac doar mancaruri f simple:fripturica la ceaun, paste (de frupt/de post cu dovlecei si alte legume), mzare, pastai, cartofi la cuptor (care se fac singuri), taitei cu lapte. Cam atat, mancarea mai altfel e pentru week-end sau pentru iesiri:) - eu plec la 7, 7 fara zece din casa dar la 17:00termin...Cred ca eu am devenit eficienta de cand a venit Ilinca (pana atunci mancam sendvisuri cu salam cred, mancam mult in oras si comandam f mult:D)

      Ștergere
    2. Pachetelul reprezinta 10 lei pe zi:),

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...