Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 03.01.2015 (e prima oara cand scriu 2015)
Afara: e soare 
Ma gandesc: sa lucrez putin azi, apoi poate termin  fularul inceput si sa ii dau Ilincai niste etamina sa coase o casuta (conturul trasat cu carioca) - am gasit un ac din plastic...
Din locurile de unde invatam: de la ceilalti si bune si rele, filtrandu-le putem alege 
Sunt recunoscătoare pentrutot
Din bucătăriesarmale primite, portocale,fasole care fierb - abia astept sa mananc un borsulet cu mult cimbru
Citesc: imediat ma apuc sa citesc bloguri pe care le iau cu mine oricand -multe am vazut ca si-au actualizat postarile si, cat beau cafeaua cu nr. 2, ma delectez cu ele:)
Ceea ce astept (sper): sa se intample sa fac pasi in directia dorita
Ce mai mesteresc: fularul pentru Ilinca, si am mai gasit un model de fulg:)) de zapada crosetat. 
Ascult: linistea si masinile care merg pe carosabilul ud
În casae ca dupa sarbatori, probabil ca maine strangem bradutul, desi tare mi-a mai placut:)
Azi: lucrez si tricotez si invat copilul sa coase pe etamina. Vreau sa-mi fac lista cu lucruri de facut anul acesta (pentru cei organizati poate e o tampenie, dar pentru mine e o directie in care sa merg), imi aminteste cand deviez sa revin pe drumul meu:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa merg pe jos
Saptamana care a trecut: a fost perfecta
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa ne odihnim, sa ne bucuram de ultimele zile de vacanta
Saptamana viitoare: sper sa am spor, sa rezolv cat mai multe si sa invat sa le fac pe toate in liniste
O imagine pentru astazi: 
google

5 comentarii:

  1. eu am strans ieri bradul si am facut o curatenie generala, ca azi-maine vine parintele cu boboteaza.E foarte bine sa ai o lista cu lucruri de facut, si eu vreau sa-mi scriu una.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi (duminica mi-o fac, deja m-am apucat de ea), sunt tare incantata, parca devin lucrurile mai usoare:)

      Ștergere
  2. La noi a fost ieri preotul cu Boboteaza. Bradutul am zis sa il mai lasam pana sambata viitoare. Inca miroase asa de frumos, a verde si a cetina, ca nu-mi vine sa-l arunc pur si simplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi l-am strans aseara, era asa de goala camera fara el! E minunat sa ai bradut viu in casa:)

      Ștergere
  3. Idee buna cu lista! Am cam neglijat partea cu organizarea, tks ca mi-ai adus aminte!
    Imaginea mi se o imbinare foarte reusita de stiluri. Iar blatul de la masa e delicios! Lipsesc niste pahare de cristal, nu crezi?!
    Ioana :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...