Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 23 ianuarie 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 23.01.2015
Afara: e gri, intuneric, in acest moment se aud sirenele a mai multe echipaje de ambulanta
Ma gandesc: ar trebui sa iau o decizie si o tot aman...
(din experiente eu invat prea putin, chiar daca sunt ale mele, de obicei fac aceleasi alegeri, bune sau rele)
Sunt recunoscătoare pentru: ca traiesc. Pentru faptul ca am privilegiul de fiu vie
Citesc: bloguri, mi-am adus Fetita care se juca de-a Dumnezeu langa pat:)), dar n-am deschis-o
In bucătărie: cartofi la cuptor cu scarita, maine o ciorbita de vita
Ce mai mesteresc: acelasi fular si as vrea sa fac macar 2 patratele din paturica:), desi mi se pare cam banal modelul, l-as schimba:)
Ascult: masinile pe strada, linistea
În casa: e cald si bine si mi-am cumparat garoafe ;)
Azi: am fost la job, am visat putin:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: ninsoarea:), sa meg singura cu trenul
Saptamana care a trecut: a fost una altfel, acum e liniste
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ma relaxeeeez! Da, am un week-end liber fara hartii aduse acasa, fara nimic;), pot face tot ce doresc, intlnire cu prieteni.
Saptamana viitoare: Domnul sa aleaga;)
O imagine pentru astazi:vineri seara, cand ninge:)week-end plin de soare sa aveti si bucurie!
pinterest 

7 comentarii:

  1. Ma bucur pentru linistea ta, draga mea draga, si-ti doresc sa te bucuri in continuare de ea. Ei , treaba cu deciziile , parca m-ai descris pe mine , desi uneori cred ca , contextul nu e mereu acelasi , si deci deciziile nu mai depind in totalitate de experienta . Sa aveti un sfarsit de saptamana cald si luminat . Pupicei Ilincutei !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine m-au tentat garoafele saptamana asta, am optat totusi pentru trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mie imi plac ca unele au o culaore foare faina si sunt foarte ieftine:)

      Ștergere
  3. Hm... decizii...iti tin pumnii! :)
    Garoafele sunt in super trend anul asta. Se reinventeaza! :) Cum bine ai remarcat sunt culori noi si moduri noi de a le aranja.
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu cred ca ii voi lua mamei garoafe cand va fi ziua ei.... om vedea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, iaca si eu, fara legatura cu nimic, dar am vazut niste fire extraordinar de frumoase pe facebook, " Caciulite si fundite"se numeste pagina, au si reduceri acum, mi-au placut foaaarte mult ! Poate iti foloseste informatia macar la clatit ochi. O saptamana minunata, independent de orice ! Ana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...