Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 16 ianuarie 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 16.01.2015. Cred ca de alaltaieri trec data de 16 :),  merg inaintea timpului
Afara: e gri, intuneric, in acest moment se aud sirenele a mai multe echipaje de ambulanta
Ma gandesc: e vineri si-mi golesc gandurile, imi ingadui sa ma relaxez, sa nu fac nimic, sa nu gandesc la nimic in mod special, nimic urgent, nimic care sa trebuiasca sa fie facut, rezolvat...
Din locurile de unde am invatat: de la imagini pe care le vad pe strada sau in poze. Am descoperit aseara My Romania si am plans de frumos;)
Sunt recunoscătoare pentrufaptul ca sunt sanatoasa si am un copil care ma iubeste mai "mult decat un cer"
Ieriam avut curaj, apoi am fost panicata, de obicei dupa un exces de adrenalina ma cuprinde panica
Citesc: nimic, mai recuperez din bloguri
In bucătărie: paste albe (cu sos de lapte si smantana si cascaval), maine probabil un bors de fasole si mai pe la mijlocul saptamanii unul de vacuta. Maine poate facem clatite.
Ce mai mesteresc: cand sunt stresata impletesc un fular, ochi pe dos si uneori pe fata
Ascult: linistea, masinile de pe strada
În casae cald si inca miroase a zambile
Azi job, apoi la un ceai 
Unul dintre lucrurile mele preferate: mierea de floarea soarelui, untul sarat, paturica de la Claudia
Saptamana care a trecut: a fost una grea, acum sunt linistita
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: lucrez
Saptamana viitoare: sper sa se se aseze lucrurile in directia cea buna (adica in cea mai buna posibila atat pe termen scurt cat si lung. Oare e posibil?)
O imagine pentru astazi: Acum cativa ani aveam o bunica Nina care strangea iarba  si un motan portocaliu care o insotea:). Acum catia ani lumina avea cioburi de stele si lumea mirosea cuminte a fan.
una din multele imagini de pe My Romania

Week-end plin de bucurie :)

16 comentarii:

  1. Ma bucur ca esti atat de iubita. Ma bucur din toata inima. Si chiar cred ca esti iubita mai mult decat un cer. pentru ea cerul e atat de departe, pe cand tu, ehei!!! tu valorezi cat toate cerurile la un loc!
    Sa iti traiasca familia, iubita mea! Sa-ti fie toti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sa dea Domnul, si voi la fel:), sa fim sanatosi si sa avem liniste:). Momentan eu sunt cerul ei, inca sunt uimita cum doar tonul vocii noastre face ziua unui omulet vesela sau trista:*

      Ștergere
  2. Frumos mai scri , draga mea draga ! Hm , oare ne putem goli gandurile ?! Sa-ti dea Dumnezeu putere in tot ceea ce faci ! Meriti din plin iubire , implinire si frumos ! Esti o curajoasa si atat cat tine de tine, toate se vor armoniza perfect ! Starneste amintiri pozica ta ! O saptamana plina de usor sa ai ! Pupici dulci buburuzei iubitoare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Un weekend linistit asa cum iti doresti alaturi de fetita care te iubeste, lucru pe care l-a invatat de la tine sunt convinsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-a invatat, ce e drept eu sunt cam iubareata, cand eram copil ce o mai plictiseam pe mama cu pupaturile:)), acum am jucaria mea numai buna de pupat:). Iubirea mea s-a grefat foarte bine in ea, e exact dupa chipul sia semanarea mea aici:). Insa la altele seamana cu mama biologica: e ordonata!!! camera ei in fiecare seara e impecabila, are talent la orice sport...(acestea nu le putea lua de la mine:)). Week-end cu bucurie si tie:*

      Ștergere
  4. Ce fotografie frumoasa ai gasit ... si-ai descris-o asa delicat, prin amintirile tale.
    Weekend linistit, sa termini cu bine ce mai ai de lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc;*, si mie imi place mult si...am avut un motan portocaliu exact asa se ducea cu bunica pe deal si la fan si la cules mere, o insotea ca un catel:)

      Ștergere
  5. Doamne.... cite amintiri imi trezeste fotografia!!! Am crescut la tara la bunici si universul meu erau pisicile, viteii, ciinele, ratustele, mersul la strins fin, la pus cartofi, la udat rosii si ardei. Rid si acum cind imi amintesc cum fratele meu mai mic le punea nume vietatilor de prin curtea bunicii: pe pisoi ii chema Johny si Berta (evident, nu se stia daca erau pisici sau motani), iar pe ratuste le chema Rita. :)

    Sa dea Domnul ca saptamina ce vine sa fie una linistita! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin! Si la tine la fel:*. Era minunat la tara la bunici...

      Ștergere
  6. Ce bine e sa fii iubit atat de mult!
    Sper ca pentru tine sa urmeze o saptamana usoara.
    Multumesc pentru My Romania!

    Te rog ma iarta ca nu am reusit sa trimit cartile. Promit sa ma ambitionez. Te anunt cand le pun la posta.

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e problema, si eu am de trimis unele si nu am facut-o...chiar de mi le trimiteai nu aveam cand sa le citesc:). Sunt faine de tot pozele, nu?

      Ștergere
    2. Superbe! E ciudat cum niste copii murdarei de la atata joaca pot arata atat de fain. :D Sunt minunate intr-adevar.

      Ștergere
  7. Multumesc pt ca ai scris despre My Romania. Am sa intru si eu de pe laptop sa savurez mai pe indelete.... E un jurnal care m-a ravasit, atatea stari contradictorii parca, cu frumusete, tristete, graba, bunatati in bucatarie....de toate...ca-n viata! Iar combinatia: miere+unt sarat+ paturica e nostima! Te imbratisez si as vrea sa se aseze tihna in viata ta.. Simt ca o cauti! Zile usoare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu inteleg de ce ai fost panicata? Ce ai patit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o poveste mai lunga, am vrut sa-mi iau cateva luni sabatice si am facut cerere la serviciu si m-a apucat panica:), desi imi calculasem toate dinainte...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...