Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 9 ianuarie 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 09.01.2015
Afara: e frig dar nu ger. A nins putin astazi
Ma gandesc: la mai multe:), dar toate pe fondul unui miros rotund de zambile, care stau in dreapta mea
Din locurile de unde am invatat: de la cei mai intelepti ca noi, mai buni, mai frumosi - am gasit o idee  foarte faina: "...spunea ca cea mai pretioasa lectie din viata sa a invatat-o cand avea varsta de 14 ani. Profesorul de pian l-a intrebat cat timp exersa in fiecare zi. El a raspuns ca statea cam un ceas sau mai mult. „O, nu asa!”, i-a atras atentia indrumatorul. „Cand vei fi mai mare n-o sa mai ai parte de rastimpuri atat de lungi. Fa-ti exercitiile timp de cateva minute, ori de cate ori le poti avea la dispozitie – 5 sau 10 minute inainte de scoala si cateva dupa masa sau intre treburile casnice. Raspandeste-le de-a lungul zilei, si astfel muzica va deveni parte a vietii tale.”Anthony Coniaris - Vitamine Duhovnicesti
Sunt recunoscătoare pentrufaptul ca ma pot bucura de lucruri mici si de mari:)
Ieriam fost la o inmormantare. Preotul a explicat de ce se da lumanare si batista - lumanarea e pentru a lumina calea sufletului celui plecat, cuvantul prosop vine din limba greaca si inseamna fata- pentru a nu-i uita fata celui plecat, pentru a nu fi uitat. Lumanarea pentru cel ce pleaca, batista pentru cei ce raman...
Citesc: absolut nimic...recuperez acum cu blogurile pe care le iau oricand cu mine. N-am deschis nicio carte, dar desi am pus in cos de mai multe ori carti, n-am trimis nicio comanda saptamana asta:). Ar trebui sa fac la fel la fire...
In bucătăriecartofi cu bacon si smantana la cuptor, dar si mancare comandata
Ceea ce astept (sper): sa rezolv cat mai multe lucruri intr-un timp cat mai scurt
Ce mai mesteresc: am planuri mari...m-am apucat de o paturica din patratele, poate pana la sfarsitul anului o termin:)
Ascult: linistea, toata lumea doarme
În casae cald si miroase minunat a zambile
Aziam fost la job, la rmn, in oras,unde, mi-am cumparat blugi si hainute la reduceri pentru Ilinca, pentru la anul. M-am obisnuit sa cumpar la reduceri pentru anul/anii urmatori. 
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa merg prin ninsoare
Saptamana care a trecut: am lucrat, am bifat doar rmn-ul de pe lista de obiective al lunii ianuarie, poate voi fi mai harnica vis-a-vis de planurile mele si voi recupera:). De economisit, ei bine dupa cei 53 lei de spatamana trecuta, 52 lei ajung maine in cutia de economii (am luat de la coada la cap planul de economisire)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: lucrez, crosetez
Saptamana viitoare: sper sa se aseze lucrurile asa cum trebuie
O imagine pentru astazi: cam asa arata bucataria mea ideala, doar ca, pe policioare sunt cani, multe cani:)
pinterest

Week-end plin de bucurie :)

20 de comentarii:

  1. Ce draguta e bucataria de vis! Si eu obisnuie sc uneori sa le iau celor mici pt anul urmator daca prind super oferte.:) sapt trecuta i-am luat Teodorei o geaca pt aproape 4 ani. La cat e ea de maruntica alte fete ar purta-o pe la 2 ani jumate.:)

    Week-end cu spor in lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Ilinca poarta de 3-4 desi a depasit 4.5 ani. Mie imi place ca e maruntica, eu tot timpul am fost cea mai inalta desi m-am oprit la 1,70 si sufeream - cand esti inalta lumea te trateaza ca pe un copil mare:), mai mare decat varsta ta. Eu cumpar la reduceri chiar si pentru cadourile prietenilor...pentru ca altfel efortul e prea mare. Un week-end plin de bucurie draga mea:*

      Ștergere
  2. Da! Da! Da! Bucataria aceea e un vis frumos!
    Sper ca rezultatul rmn-ului sa fie unul ok. N-ai mai aparut pe bloguletul tau si imi faceam un pic griji. :)
    Interesanta explicatia. Imi place cand sunt aceste lucruri explicate caci raspunsurile asa se face, asa trebuie, asa e traditia ma supara.
    Mult spor la economisit, la paturica si in tot ce vrei tu! Pupicei Ilincai pe obrajori, o mangaiere lunga lui Shuba si o imbratisare calda pentru tine! Zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este unul de rutina si eu sper sa fie ok:), oricum ce trebuia sa fac ca sa fie perfect nu am facut (sa-mi schimb viata:)) mi-a zis doctorul, usor de spus, greu de facut, nici nu stii de unde sa o apuci). Si mie imi place sa aflu semnificatia simbolurilor:). Te imbratisez:*, nu intru pentru ca nu am timp, e o perioada foarte aglomerata, dar recuperez eu:)

      Ștergere
  3. Ce frumoasa explicatia cu lumanarea si batista! Bucataria din fotografie e fabuloasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut:), da e asa de faina, mie mi-ar placea sa stau pe blog, sa beau cafea si sa citesc/jurnalesc in ea, mai putin sa fac mancare:))

      Ștergere
  4. Nu stiam semnificatia atat de frumoasa a lumanarii ce se de la inmormantare impreuna cu o batista :*
    Foarte frumos este si citatul ... cred ca se face o paralela cu prezenta rugaciunii in gandurile noastre in decursul unei zile (am vazut titlul cartii, "vitamine duhovnicesti" si la asta mi-a fugit gandul)
    Sa fie bine rmn-ul si sa ai spor ca sa termini cu bine treburile ce te tin aglomerata acum, asa incat sa ai timp de lucrurile placute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiam, si mie mi s-a parut minunata:), eu nu-i dadeam importanta. La asta s-a referit, dar si la altele pentru care nu gasim timp, dar pentru mine in acest moment exact la asta...:* multumesc draga mea:*

      Ștergere
  5. Imi place enorm bucataria alba!
    Cred ca mi-ar placea o casa cu totul alba!!! Si neaparat putina culoare, sa nu creada cineva ca e la spital! :)
    Un weekend frumos! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, la fel Ioana! Mie mi-ar placea doar o buctarie alba, in rest imi plac culorile mai calde de pamant:)

      Ștergere
  6. Un wekend placut, draga Anca, in care sa te recuperezi cat pentru toata saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc draga mea:*, la fel sa aveti

      Ștergere
  7. Draga mea chiar arata minunat bucatarioara ta...imi si inchipui cate canute shabby ai pune acolo :D Cate una pentru fiecare zi a saptamanii...cate una pentru fiecare stare...canute muulte...cu bulineee si flori si alte dragalasenii..
    Sa sti ca si eu am inceput sa lucrezdeja o paturica....si am sa postez in curand progresul....
    Mult spor si o seara frumoasa sa ai..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa o vad pe a ta, a mea are cel mai simplu model de granny, dar sper ca vor face culorile diferenta. Chiar am observat ca firul e mai important decat modelul. O zi magica:*

      Ștergere
  8. Da, da, da, căni multe în rafturi, căni cu buline şi bulinuţe...:)
    Să ai spor, dar şi răgaz, să fii sănătoasă şi fericită! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bucataria ta de vis e si bucataria mea de vis :)
    Week-end placut, fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunata, nici n-as indrazni sa gatesc in ea:)). La fel sa ai!

      Ștergere
  10. Abia astept sa-ti vad paturica sunt convinsa ca va fi foarte frumoasa! Interesanta explicatia despre lumanare si batista am mai invatat ceva! Cat despre bucatarie subscriu la ce au spus fetele mai devreme. Multumesc pentru tutorial! Sanatate si cat mai multe planuri bifate. Pup fetele!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu stiam nici eu expliatia asta, desi si la noi e cu batista si ban,

    exceptionala bucatarie!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...