Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 11 decembrie 2014

Un colind fain

Desi muncesc si la aceasta ora 20:18 si afara ploua si copilul e bolnav si...toate parca au venit ca o avalansa totusi e decembrie. Un decembrie atipic si totusi un decembrie in care astept Nasterea Domnului. Mai ascult cate un colind care ma face sa zambesc.
Va las sa ascultati, eu ma intorc la treaba mea, sa aveti zile pline de bucurie si emotia asteptarii.
Si poate iese soarele...putin, macar putin...

5 comentarii:

  1. Draga mea, sper ca zilele astea grele sa treaca mai repede pt. tine si sa vina tihna zilelor de sarbatoare. Doamne sa iti dea putere, nadejde si Ilincutei sanatate! Ceva viroza de la gradi? Adu- o la mine ca e tot ca la gradi, pe mai multe grupe:)

    Las' ca iese el soarele si pe strada ta! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate multa Ilincutei, iar tie putere de munca ca sa termini bine si eficient ceea ce ai de facut.
    Dorinta ti s-a implinit, azi a iesit soarele, la propriu :)
    Imi place Analia Selis, am primul ei cd pe undeva, prin casa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate multa micutei...si tie putere pentru toti si toate....Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Este tare vesel si frumos.
    Ii doresc sanatate micutei tale si tie odihna...Urmatoarea postare sa fie mai vesela...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...