Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 27 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
pinterest
Pentru astazi (data/ora): 27.12.2014
Afara: e gri, dar trag speranta ca va incepe sa ninga:)
Ma gandesc: ca luni trebuie sa ma duc la serviciu si ca ar trebui sa lucrez, dar asa de tare imi place sa lenevesc ca daca ma apuc am senzatia ca pierd ceva :)
Din locurile de unde invatam: de la noi, daca ne ascultam, si mai ale dca avem incredere in vocea noastra interioara
Sunt recunoscătoare pentrulinistea din mine si din jurul meu, bucuria simpla, zile minunate :)
Din bucătărie: sarmale, salta boef, friptura, cozonac, prajituri...As manca un borsulet de fasole, de legume...
Citesc: carti primite de Craciun: Mama de tabla, de la o prietena draga si  2(La noi, cand vine iarna si Fetita care se juca de-a Dumnezeu) cumparate de mine si puse sub brad:)
Ceea ce astept (sper): sa fie asa frumos toata vacanta dar si sa lucrez:) ca sa nu ma aglomerez peste masura in primele zile din ianuarie
Ce mai mesteresc: as vrea sa crosetez fulgi de pus in brad si un fular din lana:) . Am o comanda de fire in cosul de cumparaturi, dar e cam scumpa inca ma mai gandesc daca sa o trimit ori ba...
Ascult: colinde
În casae curat, cald, luminite si lumanarele aprinse, oameni dragi adunati
Azicitesc bloguri si diseara vom merge la niste prieteni in vizita:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: locul meu (adica locul meu din balcon, un loc umai si numai al meu)
Saptamana care a trecut: oh, a fost minunata. Multumesc, Domnului.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: diseara vom merge intr-o vizita si eu sper sa ma intalnesc cu o prietena de la Bucuresti:) care a venit:)
Saptamana viitoare: sper sa ne fie plina de bucurie
O imagine pentru astazi: 
pinterest


6 comentarii:

  1. Craciun fericit, draga Anca!
    Imi place tare mult imaginea aleasa de tine. Nu se putea sa lipseasca pisica, evident :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si mie tot de asta mi-a placut, era singura care ea si o pisicuta:)

      Ștergere
  2. Ce mult imi place claritatea primei imagini de pe pinterest...Asa mi-as dori sa am fac si eu fotografii dar nu am mereu lumina necesara....
    Sa aveti petrecere minunata in vizita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, dar ori nu am lumina ori cameruta mea nu stie sa surprinda cum trebuie, plus ca oboseste, intra mereu pe macro si toate imi ies in ceata:)

      Ștergere
  3. Abia astept sa-mi spui daca ti-a placut "La noi cand vine iarna" :)
    Seara frumoasa intre prieteni iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult. Mi-a placut mult, tare mult, Alaturi de Aglaya Veteranii si Dan Lungu cred ca scrie minunat si firesc si...nu stiu, vorbeste depsre noi, despre oricare dintre noi:), dar asa simplu si frumos ca ata albastra de cercei.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...