Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 21 decembrie 2014

Lucruri de saptamana asta

Saptamana asta a fost dementiala, nu-mi amintesc ce am facut, dar nici nu-mi doresc, am muncit ca un robot si cam atat.
Mi-au placut:
- oamenii si urarile si florile si cadourile  de ziulica mea
- curatenia facuta vineri noapte in debara (am carat vreo 8 saci de diverse - borcane, oale, gratar, genti de voiaj nefolosite, chiar si niste tablouri cumparate ca sa sustin artistul). As mai avea un fotoliu, dar inca mai sper sa stau pe el pe terasa de la casa din vis si sa crosetez/beau cafea - e unul foarte jos, stau pe el ca si cum as sta pe o scara, cu genunchii mai sus, e asa comoood, inca nu m-am indurat sa-l arunc
- cadourile
- cartile de Craciun
- salul finalizat - desi l-am gresit imi place foarte tare
- rochia mea noua (o spal in fiecare seara si o pun pe calorifer :)) - din 5 zile, 4 am fost cu ea)
- linistea care s-a instalat in mine de vineri noaptea (cred ca munca fizica...)
- felul in care a asezat Domnul lucruri pe care eu nu le pot influenta
florile primavaratice primite marti
v-am spus ca vreau sa pictez un cor de ingerasi?:)) am doar un solist...
cartea: Povestea primelor daruri de Craciun citita des la noi in ultima vreme
o agenda noua
salul meu prea lung si prea ingust ca sa-mi cuprinda umerii cum trebuie, dar fiind subtire il tin pe post de fular:)

e foarte frumos, pacat ca totul e gri afara si nu se vad culorile reale...poate o alta sedinta foto:)
prajiturelele de Craciun
statuete din lemn de maslin cumparate de mine din Betleem, imi sunt atat de dragi!, sunt atat de simple si de...
Ana a avut ideea de a arunca pietricele frumoase in saptamani gri pentru a ne putea reintoarce sa ni le amintim:)
Zile cu spor si bucurie va doresc! Daca va duceti la serviciu nu va stresati acasa, faceti totul cat mai simplu (cumparati la nevoie) - mai bine sa va bucurati decat sa cadeti frante si frustrate, daca deja sunteti in vacanta, bucurati-va de asteptarea minunata:) si ...faceti totul cat mai simplu:)

6 comentarii:

  1. Vai cat sunt de frumoase statuetele din lemn! Toate obiectele tale de saptamana asta imi plac, dar cand am vazut ultima poza, m-a cuprins asa o emotie...

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi si fericiti ani cu sanatate si voiosie!
    E f interesanta agenda ta... nu am vazut pana acum acest fel, salul are niste culori minunate!
    Sa te odihnesti bine si sa iti tihneasca sarbatorile! Alaturi si cu cei dragi, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ingerasul este tare dragut si, mai mult, are ceva din chipul Ilincai (la privire si zambet).
    Craciun cu bucurie si liniste sufleteasca! :*
    Am lucrat in ultimele doua sambete, asa ca n-am reusit sa-mi pregatesc casuta asa cum mi-ar placea, dar, in timpul ramas, cu ajutorul lui Dumnezeu, sper s-o pun si eu la punct.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai avut o saptamana minunata care s epare ca ti-a adus zambete si bucurie in suflet.
    Iti doresc numai astfel de saptamani.Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bucurie, draga mea! Tu, insa, nu esti o mama de tabla, ci o mama din...turta dulce! Calda, iubitoare, grijulie, responsabila...cum nu orice mama "naturala" poate fi! Craciun de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si Sarbatori fericite! :) <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...