Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 14 decembrie 2014

Lucruri de saptamana asta

E greu sa te opresti sa vezi lucrurile frumoase cand esti ca o tornada
Asadar, saptamana aceasta mi-a placut:
- bradul cumparat ieri si impodobit asta noapte
- parul meu tuns scurt
- ajutorul oferit de Mirela in cumpararea florilor si felicitarilor pentru educatoare
- cartile:)) pe care le-am comandat si pe care mi le voi pune sub brad
- icrele de sambata+duminica
-geaca mea noua (am gasit-o, probat-o, luat-o, am scapat de o corvoada)
globul ;)
o inima de tinichea
o briosa pictata de noi in Ajun de Mos Nicolae
o grasa (din multele) din brad
colt de iarna

un desen de-al Ilincai care-mi place mult, cea cu basca ca un bostan sunt eu:)) - plimbare prin Botanica

nu-i ca e adevarat? ;)
par scurt:)
bradutul asta-noapte cand am aprins luminitele:)
Ana a avut ideea de a puncta lucrurile frumoase:) din saptamana care tocmai a trecut. Va doresc zile magice:*

34 de comentarii:

  1. Foarte, foarte frumos!Multumim pentru coltul de iarna si bradul impodobit pe care le imparti cu noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu multumesc ca am cu cine imparti:). Imi place tare mult bradul in casa, schimba parca totul si ii da un aer festiv:), abia astept ziua de 24:) si celelalte de dupa ea:*

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunteți. Și bradul, superb. Tare mult admir ceea ce scrii, cum spui tu lucrurile simple să pară așa deosebite. Felicitări și să fiți sănătoase, frumoaselor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc suntem frumoase ca toate mamicile si toate fetitele:*, la fel si voua, inzecit:*

      Ștergere
  3. Ma crezi ca-mi plac toate, nu?:)

    Bradutul e minunat si impodobit tare dulce si cu bun gust!
    Iar tunsa scurt iti sta.....minunat! Si pe mine ma bate gandul, dar mai stau un pic...:)

    Ilinca e mai bine?
    Ma bucura postarea asta mai mult decat jurnalul....Sper sa treaca toata si sa fii acea Anca- Raza de soare pe care o stiu!

    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* e mai bine:), tot tuseste ingrozitor, presupun ca asta nu trece in cateva zile, facem aerosoli, sirop de tuse, antibiotic. Pana acum nu a racit, asa ca e bine:). Eu cred ca tie ti-ar sta tunsa scurt bine de tot;), dar si cu parul lung ot frumoasa esti. Da, si pe mine ca pot sa vad inca lucruri mici si bune, in ultimele zile am fost ca un arc super intins. Te imbratisez:*

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunteti! Sa fiti sanatoase si sa va bucurati de bradut si de cadouri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim:), sa dea Domnul ca toti sa fim sanatosi si sa primim ceea ce avem nevoie mai tare:*

      Ștergere
  5. ...bradutul e superb si tunsoarea iti vine foarte bine...Ilinca o dulceata de fetita...sarbatori cu mule bucurii sa aveti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adriana, e o tunsoare comoda:), este! -multumesc:*, la fel si voua:)

      Ștergere
  6. frumoase toate! sanatate fetei! si tie! super cu par scurt!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc Ana si tie, ca te stiu sensibila:)

      Ștergere
  7. Santeti asa de scumpe ! cred ca Ilinca s-a bucurat mult de bradul cel frumos> Craciun cu pace si bucurii> Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim, magie in fiecare clipa iti dorim:)

      Ștergere
  8. Eu spun ce n-a mai spus nimeni-ca sunteti tare dragute (la chip si impreuna) si ca bradul este asemenea voua, te gelozesc, eu nu am apucat nici sa-l cumpar. Desi copilita mea are aproape 18, noi facem brad pentru noi toti. Si adaug 2 multumiri- am citit Copila de zapada si mi-a palcut mult si am gasit si cumparat un HAPPY pe care probabil nu l-as fi remarcat daca nu-l vedeam la tine.
    Asa ca sa stii ca lucrurile bune se iau, nu doar guturaiul !(aici mergea un emoticon zambaret ). O saptamana mai linistita si sanatoasa va doresc, cu drag.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ana, eu am gasit la un magazin de bricolaj si am dat atat de putin pe el inccat mi-e si mai drag :). Ce ma bucur ca ti-a placut cartea; mai am unul cu hime si o sa mi mai iau unul cu love:)), dar unul frumos:)

      Ștergere
  9. Ămi plac toate, toate şi mie: in primul rând tunsoarea ta şi fălcuţele Ilincăi, brăduţul cu toate globurile frumoase şi luminiţe, colţul de iarnă, cana....Vă îmbrăţişez cu drag, fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca, ai primit coletul cu cartea?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea astazi le-am luat, iti multumesc, sper ca vineri pleaca si coletul meu spre tine:*

      Ștergere
  11. Coltul tau este exact ca in apartamentul nostru....la fel si tunsoarea....te pup....minunat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunteti tare frumoase amandoua :)
    Anca, te admir foarte mult si iubesc sa intru in casuta ta din poveste si sa ma odihnesc un pic langa voi doua, chiar daca nu spun nicio vorba... :)
    Va doresc sa aveti Sarbatori cu pace si lumina in suflet!
    Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Alina:*. Sa dea Domnul sa avem cu totii!

      Ștergere
  13. Imi place de voi tare mult si v-as lua la mine acasa cu tot cu motan. :D Ufff se vede ca e bolnavioara briosica mica! E asa de serioasa... Iti sta bine cu parul asa.
    Ca de obicei pozele sunt superbe!
    Desenul Ilincai este foarte reusit. Este o fetita talentata.
    Decoratiunile tale sunt asa de draguuuute!
    Bucataria curata mie imi da o stare de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, dar nu am timp de nimic - icrele si humusul sunt mancare de baza de 2 sapt...:D. Te imbratisez:)

      Ștergere
  14. Woow! Te-ai tuns! Imi dai idei :))) Imi place casuta din poveste impodobita de sarbatoare! E asa...ca in poveste, cu mici personaje dragalase! Si cea mai dragalasa e, desigur, Ilincutza :). Cred ca sarbatorile sunt magice impreuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt altfel, sunt deschise, nu stiu cum sa spun, deschise spre ea, spre lume, spre ceilalti. Eu sunt un om mai egoist si imi place sa stau in carapacea mea:). Imi place tunsoarea ;), dar tu ai parul blond si lung...

      Ștergere
  15. Ce bradutz frumos, plin cu decoratiuni personalizate! Felicitari!
    Un colt de poveste!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:), din pacate am doar 2 globuri din copilarie:)

      Ștergere
  16. Ce frumos iti sta cu parul scurt! Ai asa un aer de Audrey Hepburn, esti finuta si delicata! Si desigur, Ilincuta seamana cu tine :)
    Va pup pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Multumesc, nu sunt eu delicata, dar parca am intinerit ce e drept:)

      Ștergere
  17. Ce lucruri minunate ai avut...Sunteti doua frumoase si iti sta minunat tunsa asa..Oamenii cu suflet frumos sunt frumosi oricum si oricand..asta este o parere de care ma conving cu orice moment...
    Imi place briosa voastra la nebunie...sa nu o papati din gresala.Bradul vostru este minunat.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, e dragalas si acum ca e si curat in casa chiar parca vine Craciunul...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...