Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 1 decembrie 2014

La multi ani, Romania!

Imi place in Romania:
-faptul ca pot intra in vorba cu oameni pe strada, autobuze, sau magazine si sa nu te priveasca ca pe un ciudat
-daca ti se face rau si cazi mereu va fi cineva care sa te ridice
-ca iti poti face prieteni la orice varsta, oameni dispusi sa-si imparta masa de sarbatoare cu tine, necazurile si bucuriile
-ca inca ti se vorbeste cu dumneavoastra de catre necunoscuti (pe mine vorbitul la per tu ma scoate din sarite, eu niciodata nu voi tutui un chelner, un domn care-mi pune benzina sau pe oricine a trecut de 14 ani)
-ca inca sunt doamne elegante si la 80 ani, care poarta paltoane si ciorapi de matase si posetute asortate
-ca am avut sansa sa ma joc in fata blocului sau pe ulita fara supraveghere
-ca mi s-a vorbit despre Dumnezeu acasa, de catre bunica
-ca pamantul miroase a pamant si ca roadele lui nu contin plastic
-pentru icoanele pe peretii din case
-pentru clopotele care bat de sarbatoare
-pentru curtile cu iarba deasa si gaini
-pentru spitalele in care nu esti lasat sa mori daca nu ai asigurare
-pentru gesturi de o delicatete nepamanteana cand se ofera un banut unui sarman
-pentru prieteni pe care-i poti suna si la care poti merge oricand
-pentru bucuria de a impartasi, de a vorbi, de a spune si de a asculta
-pentru manusile si ciorapii impletiti de bunici
-pentru mirosul de fum si ger si scartait de zapada sub talpi
-pentru sunetele inserarii in sate: gaini, vaci, talangi, gospodine, metale, rasnite
-pentru sarbatorile religioase in care mai este loc si pentru Dumnezeu
-pentru compoturi si gemuri si muraturi si zacusti
-pentru cozonacul moldovenesc
-pentru plitele pe care sfaraie oalele de mancare
-pentru mainile muncite ale oamenilor de la tara
-pentru "Moartea caprioarei", "Mistretul cu colti de argint", "Iona" si poezia lui Nikita Stanescu
-pentru rugaciuni
-pentru pitoresc
-pentru liniste
-pentru simplitate
-pentru bunatate
-pentru o melodie care ma face sa plang de bucurie:


7 comentarii:

  1. La multi ani noua, tuturor romanilor! Draga Anca, iti multumesc din inima pentru aceasta postare!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu !....Cu adevarat asa se simte romaneste ! La multi ani ,suflete frumoase !!

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru iile noastre inflorate,
    pentru colindele pe care le cantam si cand aveam promoroaca pe gene,
    si pentru atat de multe alte lucruri pe care cu greu poti sa i le explici unui strain.
    La multi si fericiti ani, draga Anca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa si draga noastra
    multumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani romancutelor! Frumos spus!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am avut ieri posibilitatea sa scriu, dar as mari lista Ancai la nesfarsit.Sambata am vazut ceva ce m-a uns pe suflet: in pasaj la Universitate,in Bucuresti, la un magazin de suveniruri erau 5-6 persoane care stateau la coada ca sa cumpere steaguri, mai mari sau mai mici ! Sa ne imbratisam cu tot cu tara ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...