Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 21 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 21.12.2014
Afara: e gri si ploua, dar eu de vineri dupa-amiaza m-am mai linistit si am o senzatie de liniste si bine si chiar daca ma mai duc la job parca nu stiu...incep sa se aseze toate:) si sa fie pace:)
Ma gandesc: ca mai sunt putine zile pana la Craciun. N-am reusit sa fac nimic din ce mi-am propus vis-a-vis de ceilalti, dar e ok si asa, pentru ca au fost zile in care nici la baie nu m-am dus pana la 17. Am cumparat totusi cateva cadouri pe care le voi impacheta si...in rest imi doresc doar liniste si odihna, sa stam in casa sa ne bucuram de Craciun si de noi.
Din locurile de unde invatam: de la  felul in care se aseaza uneori toate ca prin minune, cand ne stresam noi mai tare ;)
Sunt recunoscătoare pentrulinistea din mine si din jurul meu
Din bucătăriepeste afumat, miere de floarea soarelui, paine prajita, pastai in rest pentru cine nu posteste un ochi, lapte cu melci si tocmai am comandat o pizza:)
Citesc: carti de Craciun cu Ilinca: sunt 2 care-mi plac foarte tare: Cei trei magi si Povestea-primelor-daruri-de-craciun, un pic altfel, mai putin comerciale, cu o poveste mai cursiva:)
Ceea ce astept (sper): sa se termine saptamana viitoare cu bine, sa luam vacanta si sa vina ziua de 24 dec, sa ne linistim
Ce mai mesteresc: am reusit si am incheiat fularul pentru "cadou", salul meu nu l-am mai desfacut, l-am spalat si blocat aseara, am facut vineri noaptea curat in debara si am aruncat tot:)) - borcane (aveam 3 cutii mari), oale bune candva si altele. In legatura cu oalele mi-am dat seama ca folosesc doar 3 maxim 4 pe care mi le-am cumparat singura.  
Ascult: colinde
În casae curat si bine
Aziimpachetez cadourile pe care am reusit sa le cumpar:) si diseara lucrez putin.
Unul dintre lucrurile mele preferate: lemnul si piatra, uneori pur si simplu imi place sa tin in palme lemn sau piatra
Saptamana care a trecut: a fost ziulica mea :)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: probabil ca vom sta in casa:),ploua foarte tare
Saptamana viitoare: sa ne fie plina de bucurie
O imagine pentru astazi: ...poate vede mos craciun:)
pinterest
pinterest

4 comentarii:

  1. Ce dragut! Ma bucur ca s-au asezat apele cat de cat, ca astepti mai in tihna zilele frumoase ce vin si ca e bine. La multi ani, sa fii sanatoasa si sa ai liniste in suflet, dincolo de toate furtunile din afara! Si....sa stai cu ochii si pe cutia postala.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai draga mea:*, te imbratisez si promit sa ma revansez:*

      Ștergere
    2. Ba chiar deloc deloc. Insist!

      Ștergere
  2. La multi ani!
    Sarbatori senine sa va dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...