Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 6 decembrie 2014

Lista pentru Decembrie

google



Decembrie este de departe luna cea mai draga mie: pentru colinde, zapada, brad, Mos Niculita, Mos Spiridon, ziulica mea, Craciun, portocale, luminite pe strada, urarile de "sarbatori fericite", oameni mai veseli, cozonac, scortisoara, cadouri oferite si primite, timp liber, familie, speranta.
Imi doresc sa ne bucuram mai mult de ziua de sarbatoare in sine si mai putin de blinc blincuri.
Imi doresc doar sa pot multumi pentru tot ce mi s-a dat si mi se da in fiecare clipa:)


Pentru ca anul acesta muncesc mai mult decat de obicei, imi doresc sa nu las sa treaca momentele pe langa mine fara sa:
- sa pictam ingerasi si sa facem un cor:) din ei
-sa pictam globuri din gips si un satuc de casute pictate pe pietre
-sa cumparam brad natural si sa-l impodobim
-sa impodobim o coronita de brad
-sa facem suporturi pentru lumanari inghetate- din borcane date cu aracet si invartite in zahar
-sa facem biscuiti pentru Mos Craciun
-sa facem biscuiti si o prajitura cu portocale si mac pentru prietenii pe care-i colindam
-sa cumpar cadouri din timp!!!
-sa-i cos beteala Ilincai pe aripile de albinuta pentru serbarea la care e zana
-sa impodobim casa de sarbatoare
-sa ascultam colinde
-sa-mi inchid telefonul pe toata durata mini-vacantei
-sa mergem cu colindul
-sa povestim despre nasterea Domnului mai mult
-sa facem o iesle
-sa impachetez cadourile (de obicei asta e cel mai greu desi cumpar multe ambalaje:)
-sa scriu mai mult si mai organizat pe blogul de mamica adoptiva
-sa mergem sa ne plimbam la luminite
-sa facem un gest frumos pentru cineva in nevoie (sa dam cu mana noastra mancare calda "unei doamne" de care ne este frica
- sa le trimit prietenelor din on-line ce le-am promis
-sa-i scriem o scrisoare lui Mos Craciun
- sa termin salul din lana si sa mi-l fac cadou:) de ziua mea
-sa sortez poze, sa le scot pe hartie si sa le pun in album
-sa... (lista ramane deschisa)

Meniu Ajun: pelincute (facute cu nuca si lipii arabesti-in loc de turte coapte de mine pe plita si sirop)

Meniul de Craciun imi doresc sa fie simplu:
Mic dejun: - lapte cu cafea/cacao+cozonac+paine cu unt si urda sarata
Pranz: -borsulet +fripturica de purcel cu mamaliguta si urda sarata
Cina: sarmale cumparate nefierte si fierte in oala de lut :) ca sa miroase in casa a sarbatoare


16 comentarii:

  1. ...sa va ajute Dumnezeu sa impliniti ce v-ati propus si sa aveti sarabtori cu pace,sanatate,bucurii si multe binecuvantari de sus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, sa dea Domnul sa fim si plini de bucurie :* toti cei ce sarbatorim sau nu Nasterea Domnului:)

      Ștergere
  2. Va doresc din tot sufletul , sa vi se indeplineasca toate cate v-ati propus , iar Craciunul sa va gaseasca cu toate pe placul inimilor voastre ! Recunosc, ca la unele dintre dorinte ,am ridicat din sprincene , ceva de genul "oare cum le face ?!?" .Important este sa va simtiti bine , si sa va fie casa plina cu bucurie si frumos ! Pupici zanutei ,care sunt sigura ca va fi o splendoare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Multumesc, :* toate fetitele sunt o splendoare:)), mie imi plac rochitele firesti, mai putin cele de zane/printese, dar...adaptam:)

      Ștergere
  3. Imi place TOT! Bucurie in inimi sa aveti dragelor, adusa de pruncul Hristos, adevarata BUCURIE a Craciunului!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase activitati ai planuit!
    Sa aveti un decembrie de poveste, plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel:* sa fie in fiecare suflet, in fiece camin:)

      Ștergere
  5. Sa va ajute Dumnezeu sa le impliniti pe toate!
    Mi-ai adus aminte ca si eu trebuie sa imi fac listuta.
    Mie aceasta luna imi place siiii... nu prea.
    De abia astept sa vad ce mesteriti.
    Cand e ziulica ta? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place foarte tare desi nu stiu de ce, poate pentru ca am asa de mutl de lucru si sunt practic inebunita si tote le fac in crampeie dupa liste si listute nu simt deloc ca e o luna de sarbatoare:)

      Ștergere
  6. Sper sa ti se realizeze toate listuta! Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multe si placute dorinte!Sa se realizeze cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ajuta sa ai spor sa le faci pe toate plus altele cateva!
    Numai bucurii, frumoasa mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3408267&path=83563

    Cand ai timp, dar neaparat cu casti :).

    Cu drag, Claudia

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper ca tot ce ai pe lista sa si faci ...sa ai parte de odihna si voie buna in casa...
    Imi place meniul simplu....
    Mereu am crezut ca sarbatorile sunt mai mult decat tot felul de mancaruri si salate si altele...
    La fel de simplu avem si noi meniul...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...