Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 29 decembrie 2014

2014

pinterest
Anul 2014 a fost un an cu totul si cu totul altfel:), pentru ca am avut 33 ani, pentru ca am devenit mama, pentru ca a fost un an ca o tronada, m-a izbit de toate si m-a si ridicat intr-un iures ametitor, pentru ca...mi-a fost tot mai dor de mine si de tot ce e sfant si bun si frumos. Din pacate a ramas la stadiul de dor, dar va veni si vremea actiunii:).
Sunt recunoscatoare pentru:
  •  fulgii de zapada
  •  copilul bun pentru care multumesc zilnic. Doamne ce minune! (sa nu va inchipuiti ca nu sunt zile in care-mi ies din pepeni, dar 99% din timp simt ca sunt parte a unui miracol, iar in cele 1% imi dau seama ca pentru orice lucru important trebuie sa transpiri). Am invatat o altfel de iubire care filtreaza orice gand, orice actiune, care trece prin carne si curge prin vene
  •  moartea bunicii mele pe care o iubesc mult. Ma asteptam sa fiu devastata, dar am fost pur si simplu linistita, a murit minunat :), in bucurie, in liniste, in credinta
  • cei ce s-au oferit sa fie langa mine exact in momentele cand nu puteam sa ma ridic singura
  • pentru ca am inteles limitele unor oameni pe care ar fi trebuit sa ma pot baza si ii judec mai putin, sunt furioasa mai putin, ma doare mai putin
  • ca mi-am gasit un echilibru in a fi mama. Daca la inceputul anului am fost doar mama, acum sunt si eu si e foarte bine:) si pentru copil la fel:)
  •  faptul ca mi-am fracturat codita. Din cel putin trei motive sunt recunoscatoare :
    •   1. pentru ca mi-a fost atat de rau incat imi era indiferent daca mor sau traiesc, asa ca am cazut de pe piedestal si m-am izbit rau de tot de limitele mele, ma cred mai putin invincibila, ma bazez mai putin pe mine si mai mult pe Domnul
    •  2. pentru ca mi-am descoperit o hiba neurologica pe care nu mi-as fi descoperit-o decat poate pe la 50 ani si era prea tarziu:)
    •   3. sunt foarte, extrem de putine lucruri cu adevarat importante in viata :). Celelalte carora le suntem tributari cu un stil de viata in care investim foarte mult, ne indeparteaza de noi si ne fac mai mult rau decat bine.
  • zambetul copilului meu:) - dupa un an a invatat a zambeasca:), adica inainte ori radea ori statea suparata, dar cand voia sa zambeasa era ceva fortat si fals, acum zambeste absolut minunat:)
    • Daca imi mai amintesc...revin cu completari. Zile pline de bucurie sa aveti!

13 comentarii:

  1. Mie mi-a placut mult cand am avut 33 de ani (sunt putintel mai batrana :p, acum am 35). Sa fii sanatoasa si sa te bucuri si de 34 ce tocmai a venit!
    Imi place mult aceasta postare care vorbeste despre recunostinta si lucruri bune ce vin de multe ori si din lucruri aparent rele.
    (esti recunoascatoare si pentru fulgii de zapada - au fost muuuuuuulti azi, cred ca esti fericita, dimineata inotam in zapada :D)
    Pentru mine 2014 a fost unul cu tulburare si neliniste din diverse motive; nu ma plang de nimic, ci numai imi doresc mult sa aflu ce doreste sa-mi spuna Dumnezeu prin intamplarile din viata mea (chiar am dat astazi peste un articol ce se intitula aproape asa), toate se intampla cu un rost si pentru binele meu, de asta m-am convins.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am invatat ca framantarile si obstacolele si tumbele in noi si toate cele care ne chircesc uneori de durere sunt ca un antrenament pentru ceva minunat:* Te imbratisez si iti doresc ca 2015 sa fie un an plin de lumina si bucrie, copilareasca, pura, frumoasa asa ca tine:*

      Ștergere
  2. Draga mea, anul ce a trecut pentru mine a adus un dar. O prietena. Tu. Esti un Om pe care ma bucur ca l-am "intalnit".
    Anul ce vine sa iti aduca liniste, calm, iubirea neconditionata si dorul sa devina viata, cu pasi mici dar fermi.
    O imbratisare mare....cat tot anul 2014!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea draga:*********************************************

      Ștergere
  3. Ti-am raspuns tie, dar vorbind in mare parte despre mine, ceea ce nu e nici frumos, nici altruist, iarta-ma :*
    Raspunsul Claudiei e frumos si minunat (cuvant pe care la tine l-am vazut cel mai des pana acum)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*pai eu ma bucur mult cand vorbesti despre tine:), asta-mi si doresc, e o conversatie nu un discurs:*

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa postare!!! In unele afirmatii ma regasesc si eu si citind ceea ce ai scris, realizez ca viata e minunata si nimic nu e intamplator! :) Doamne ajuta! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* da e minunata si plina de toate:), trebuie doar sa ridicam capul si sa ne uitam in jurul nostru, desi uneori cand suntem pe jos ne este foarte greu s o facem. Sa ne ajute Domnul sa avem un an de poveste:*

      Ștergere
  5. Asta e genul de postare la care citesc, bag la cap si ies in varful picioarelor. Mi-a placut foarte mult si am invatat eu insami foarte mult citind printre randurile tale ;)
    Sa ai un an minunat! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ai completat cu zambetul Ilincai! Cel mai mare dar pt o mama, nu? Acum cred ca ii rad si ochii nu doar gurita ei ca o cireasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anul ce vine sa fie cu multe bucurii, impliniri si tot ce e mai bun sa vi se intample! Sper ca anul viitor sa va hotarati sa veniti in Delta si astfel poate sa va vad. (Cam egoist ,nu? :) )
    Imi place mult ce ai scris. Anul acesta a fost primul in care lucrurile neplacute au adus pana la urma multumire caci prin ele am descoperit lucruri foarte importante.
    Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  8. ești un om absolut special și mă simt ca într-o poveste de fiecare dată când îți citesc articolele. să fiți sănătoase.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...