Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Jurnlul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 01.11.2014
Afara: e toamna gri, o zi numai buna de lenevit cu un ceai, lucru de mana, o carte, un penson si o plansa, masina de cusut, prajiturit, copt mere, stat langa foc/calorifer
Ma gandesc: la saptamana care urmeaza. Ilinca are vancata si tare rau mai pica, trebuie sa vad cum jongez cu concediul si lucratul de acasa
Din locurile de unde invatam: de la moarte, tot timpul ma gandesc cand aud sau vad un om mort ca si el s-a stresat, a suferit, s-a chinuit inutil si ca acum nimic nu mai conteaza. Daca gandul s-ar prelungi si as putea sa iau lucrurile mai light...
Sunt recunoscătoare pentrusanatate
Din bucătărie: se face o ciorbita de pui de tara si daca voi fi harnica voi face si taitei, mancarica cu cartofi si afumatura, mere coapte, cozonac si chec de la Carefour (am numarat la chec sunt 9 e-uri...), e prima si ultima oara cand cumpar :)
Citesc:  Doamnele-de-marti , e mult spus citesc, e langa pat:)), n-am deschis-o sapt asta desi cat am citit mi s-a parut chiar faina. Pentru Craciun imi doresc Fetita-care-se-juca-de-a-Dumnezeu, Dan Lungu este autorul cartii "Sunt o baba comunista"care mi-a placut foarte foarte tare:) si trag nadejde ca si asta va fi la fel.
Ceea ce astept (sper): sa se rezolve toate frumos si linistit
Ce mai mesteresc: crosetez un sal nou, are niste culori foarte frumoase, parca as coase ceva, trebuie sa frunzaresc revistele :)
Ascult: Ilinca a primit ieri carioci:D si 2 ponei la o super reducere, asa ca acum coloreaza in camera ei si e liniste perfecta, doar pisicile se mai fugaresc
În casae bine si cald:)
Azivoi croseta si vom sta in casa (cel putin asta imi doresc)
Unul dintre lucrurile mele preferate: pixurile, creioanele, cariocile, stilourile, agendele 
Saptamana care a trecut: a fost una buna:), chiar frumoasa
Unele planuri pentru sfârșitul săptămâniimaine am de terminat ceva pt job, apoi sper sa terminam tablourile cu casute pe care le-am inceput de multisor:)
Saptamana viitoare: sper sa fie una linistita
O imagine pentru astazi: va doresc un week-end de poveste!
pinterest

6 comentarii:

  1. cariocile nu ma pasioneaza,in rest toate sunt si preferatele mele,as zice de-a dreptul manie la mine,am 52 de stilouri,pixurile mi-e greu sa le numar,agende e casa plina,si in plus am vreo 32 de penare :))) poti sa crezi? Pupici si un weekend de poveste si la voi,la mine e frig desi e caloriferul pe ulei de o sapt in priza fara oprire :( Posibil ca luni sau marti sa ne dea si noua apa calda si caldura,caci am semnat pt reesalonare si platit cate un milion,bineinteles tot cei care platim in mod regulat,pe ceilalti ii doare la cot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai:(, oricum bine ca o sa aveti caldura ca e groaznic fara. Mie imi plac mult cariocile cele cu varf f subtire, eu scriu cu ele :). Cate penare, cand te plictisesti de ele poti face o tombola si sa echipezi o clasa intreaga:). Eu cu cat am mai multe, sunt mai dezordonata:)), vad ca iese soarele, poate se incalzeste si la voi. Week-end plin de caldura si bucurie. Cum merge salul?

    RăspundețiȘtergere
  3. am hotarat sa cumpar alta ata,mai subtire si sa il incep apoi. Ce fel de Diva sa cumpar,Anca draga? Sapt asta doar am bolit,mi-a fost asa de rau... de luni merg la serv desi nu sunt restabilita,insa nu imi mai permit CM..
    Am numarat penarele, am 26 caci am mai dat unor copii din ele, oricum am doar cateva cu care jonglez, insa nu ma indur sa le dau pe toate,,,, poate o data si-o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.mercerii.ro/oferte/1000/Alize-Cotton-Gold___id1462.htm asta mi l-am luat e bumbac se simte foarte foarte fain, lucrez cu croset de 4 si http://www.mercerii.ro/oferte/1000/Alize-Diva-Batik-Design___id788.htm asta e cu ce lucrez acum, se vede in pozele de saptamana asta; cu croset de 3 f fain finisat, nu stiu insa cum va arata dupa mai multe spalari...

      Ștergere
  4. Salut,
    Pentru cine e din Iasi am vazut ca in Egros, undeva la litera J e o mercerie cu aproape toata gama de fire Alize la preturi f. bune(inclusiv alpaca, in, bambus, etc). Inainte comandam si eu de pe net.
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult Silvia, ii voi face o vizita week-endul viitor:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...