Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 23 noiembrie 2014

Lucruri de saptamana asta:)

Saptamana asta mi-au placut:
1. ninsoarea cu fulgi mari de afara
2. lana minunata :) pe care mi-am cumparat-o
3. ca am invatat ca ar trebui sa ma temperez mai mult si ca sa-ti ceri scuze uneori face foarte mult
4. cat de diferiti suntem (i-am cumparat mamei mele un cadou care mi-ar placea mie si:) ea de fapt isi dorea ceva simplu si ieftin, dar care i-a adus mare bucurie)
5. gogosile care cresc:)) (am vazut la tv un fel de gogosi izbite de masa, care formau mai multe straturi si prajite in ulei:D)
6. mirosul zambilelor inflorite
pisicul argintiu care "face a iarna". Aseara inainte de cutremur inebunise :) miauna si se catara cu forta in bratele mele :D
mirosul zambilelor, bloguri dragi, roz
papusici dragalase cumparate ieri de la un seccond de jucarii. Este un magazin unde fiecare poate duce o jucarie pe care nu o mai foloseste si ii pune un pret, cand se vinde, doamna suna si iti da banii, isi opreste un comision. Mi se pare o idee minunata, mai ales ca, in general, copiii au prea multe jucarii si se plictisesc de ele si e pacat sa ramana aruncate pe undeva sau chiar la tomberon. Eu prefer sa daruiesc jucariile pe care nu le mai foloseste Ilinca si se mai pot folosi, pentru a-si dezvolta generozitatea:)
crosete roz-bombon :)
lana 100% moale si in niste culooori dulci si frumoase
detaliu dintr-un "tablou" pentru camera Ilincai:) - l-am inceput cand era vara:)) si l-am abandonat, intre timp i-am adaugat putina ninsoare sau bule de sapun:)
Ana  a avut ideea de a imortaliza lucrurile banale si dragi din fiecare saptamana:)

19 comentarii:

  1. Hi,hi, bloguri dragi.....si eram eu.:)

    Papuselele sunt superbe si tabloul e asa fruuumos! Esti o talentata!
    Si noi am simtit destul de puternic cutremurul! Si la mama cateiii erau f.agitati! Pup. Duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tablou minunat, si culorile atelor sunt delicioase. De unde le-ai luat?. Duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de pe facebook Nicoleta Dena, sunt incredibil de faine, moi si faine faine:).

      Ștergere
  3. Nu-i asa ca ne vei arata si tabloul intreg?
    Saracutul pisic! Si noi ne-am speriat si am constatat ca avem niste catei cam... nepasatori ca sa nu le zic altfel.
    Ce fainute sunt crosetele! Am vazut si eu un set superb astazi pe FB.
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plaacut mult culoarea lor:), niste crosete mari asa finisate fain ca Tulip;) imi doresc si sa aiba maner moale, din silicon...oare sunt? :*

      Ștergere
  4. vai,ce ate superbe!!! si crosetele exact ca ale mele,eu le-am cumparat de pe ebay,de acolo si tu? si atele de pe ebay? ce talent ai la desen,e superb tabloul,eu sunt afona de tot de cand ma stiu cu desenul:) Mie la scoala imi desena mamaia( mama mamei mele).
    Eu caram un scaun prin casa cand cu cutremurul si e prima data in viata cand nu l-am simtit insa la vara-mea in berceni la etajul 9 se pare ca a fost groaznic,mama a simtit caci era la masa, la bucatarie!
    Saptamana binecuvantata,om frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilinca nu si-a intrerupt jocul:),nu si-a dat seama ca se intampla ceva:D deosebit; mie in genere nu mi-e teama,acum a tinut parca mult si este asa ceva inaintea cutremurului ca un murmur nus''scum, linistea si totodata vuietul acela ma sperie. La etaje mari cred ca se simte foarte tare:). Nici eu nu sunt cine stie ce talentata, dar imi face mare placere sa ma joc cu culorile:)

      Ștergere
  5. Ce tablou dragalas, are chiar si un curcubeu.
    Nu-mi explic de ce n-am simtit cutremurul, poate pentru ca eram in picioare. Tocmai iesisem din bucatarie si in urma mea am auzit cratita de pe aragaz facand zgomot ... apoi am vazut ca se misca usor si usa, si lustra, pe usa frigiderului un broscoi-magnet isi misca agitat labutzele. Mi-am zis ca poate am iesit val-vartej din bucatarie si-am creat curenti de aer - abia dupa ce s-au mai linistit am realizat ca, vai, a fost cutremur. Mai bine asa, ca mi-am dat seama abia la sfarsit, pentru ca mi-e cam teama de cutremure.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) inseamna ca esti o forta in bucatarie:) Aveai tu pe facebook asta-vara o poza cu niste casute si m-am inspirat:*

      Ștergere
    2. Nu mi-am dat seama de sursa de inspiratie, dar acum, ca ai zis, mi-o amintesc :*

      Ștergere
  6. pai e mai bine ca nu si-a dat seama caci poate ca se speria! Treaba cu vuietul zice mama ca la fel a fost in 77 ,noi eram in Zimnicea si acolo a fost prapad, caci e dubla unda,cumva are legatura sicu Dunarea, nu stiu exact.Eu ma sperii rau de tot la cutremur asa ca ma bucur ca nu am simtit,de aseara dau slava Domnului ca nu l-am mai simtit si pe asta caci poate iar faceam 20 tensiune de frica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ala e asa inspaimantator...Mai bine:*

      Ștergere
  7. M-ai dat gata cu suportul acela pentru crosete !
    Eu sunt de loc din Marasesti -Vrancea . Pe o strada din Focsani au aparut fisuri , iar la mine in bloc unora le-au cazut mobilele prin casa .Cand am sunat la socrii , atat mi-au spus : "suntem bine acum , bine ca sunteti acolo !
    Dar , in alta ordine de idei , sa recapitulam : pictezi , crosetezi , scri fantastic de frumos , esti o super-mamica ,rabdatoare si cu o inima cat lumea asta mare .....concluzie? ESTI O MINUNE ! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate , si toate pe placul inimii tale !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suportul mi l-a adus o prietena de la Ikea, presupun ca are un pret mic, dar e de efect. De unde minune? Am muuuulte scapari, sunt zile cu vase nespalate, nervi, fel principal de mancare ochiuri:)), dar important este sa le facem cu bucurie:*. La Focsani cred ca e f aiurea...

      Ștergere
  8. Ce frumos e tabloul pentru Ilinca! Toate fotografiile sunt minunate!
    Eu nu am simţit cutremurul, eram în mişcare prin casă şi primul lucru la care m-am gândit a fost că poate trec pe stradă maşini încărcate care transportă marfă.
    O săptămână bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) presupun ca la casa e si alta senzatia, fata de bloc:). Multumesc:) O saptamana binecuvantata!

      Ștergere
  9. Buna, Anca,

    Ai putea sa ne spui unde ai gasit lana 100%?

    Multumesc!

    Un weekend minunat!

    Gabriela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe Facebook la o doamna Nicoleta Dena. Sunt absolut minunate:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...