Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Mozaicul lunii octombrie

Luna octombrie a fost o luna minunata, plina de:
- frune galbene si rosii
- frig afara, cald in casa, ceata, copaci inghetati
- cadouri minunate :) 
- sarbatoarea Sf Parascheva la care am fost cu mama si Ilinca
- tarte cu feta si legume (spanac si conopida acum)
- oameni frumosi
- carti bune
-multe cani de compot baute in orice moment al zilei
- mere, dovleac copt si scortisoara
- saluri calduroase
- ciorapi si manusi din lana
- galben
Ideea mozaicului lunar ii apartine Irinei :)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :) multumesc, eu le-am impletit acum 2 ani, dar nestiind cum sa fac degetul, am lasat o gaura si l-am cusut. Chiar acum ma uitam la o modalitate corecta de a face manusi:)

      Ștergere
  2. Tarta arată foarte bine, iar culoarea acestei luni cred că a fost galbenul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, este si foarte buna si simlu de facut. Am descoperit ca-mi place foarte mult galbenul, m-am aucat de crosetat cu o ata in degrade, si ma bucur efectiv cand apare galbenul:)

      Ștergere
  3. Toate fotografiile din mozaic sunt frumoase! Inedit Trabantul acela verde, chiar merita o poză!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trabantul mergea, in sensul ca era folosit, oamenii erau la padure :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...