Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 30 noiembrie 2014

Mozaic noiembrie

Aseara am facut bradul din plastic in camera Ilincai, zambilele inca miros :), crosetez seara cate un rand sau numai jumatate de rand la salul meu din lana.
Tin post alimentar si cam atat, nu m-am imbunatatit cu nimic, din contra.
Am niste restante, pe care nu am avut timp sa le incep/termin.
N-am citit nimic.
Noiembrie a fost o luna roz in casa, gri afara, o luna in care am muncit mult si m-am implicat in si mai multe, asa ca abia astept sa inceapa decembrie sa intru in atmosfera de vacanta, sa ascult colinde, sa ma linistesc :).
Irina a avut aceasta idee de a nu lasa lunile sa treaca fara sa le marcam :)

Adio noiembrie!
google

4 comentarii:

  1. Ce colorat e mozaicul tau! Si eu sper ca in decembrie sa intru in alta stare si sa ma linistesc cu toate.
    Un decembrie frumos si linistit, asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va dea Bunul Dumnezeu , un decembrie pe placul inimilor voastre ! Imbratisari calde si pline de dragoste de la noi !

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar frumos de tot iese salul :) aproape ca m-as apuca sa crosetez si eu unul (daca n-ar fi asa de migalos crosetatul)
    Decembrie frumos!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...