Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Ma duc la vot...

De o luna de zile pagina de Facebook unde eu mai intru sa vorbesc cu oameni dragi de departe este invadata de mesaje electorale, de postari ale prietenilor prinsi in aceasta panza de paianjen, care cu indarjire chiar posteaza zilnic tot felul de poze/filme/indemnuri, astfel ca am renuntat sa mai intru... Eu nu spun cu cine votez nici prietenilor nici familiei pentru ca e o optiune personala si am facut greseala da a spune o singura data unei colege si fara sa vreau am alunecat pe o panta de replici contrare inutile.
Acum ma usuc pe par, ma imbrac frumos cu rochia mea noua si albastra, imi iau masina si ma duc la sectia de votare de unde apartin sa votez, ca orice cetatean liber. Dar nu sunt libera sa aleg. In primul tur nu am fost - nu am avut pe cine alege, nici acum nu am, dar aleg raul cel mai mic.
 Cred ca este a patra oara cand imi pot alege presedintele si de fiecare data am ales raul cel mai mic. Asta nu e o alegere. As vrea sa fie un candidat in care sa cred, sa ies in strada pentru dreptul la vot in diaspora, pentru ca sper si cred intr-o schimbare pozitiva.
As vrea un presedinte pentru care sa ies in strada si sa ma bucur seara alaturi de multime, sau sa sufar daca pierde.
 As vrea sa pot vota un bine si nu mereu raul cel mai mic, care nu stiu cum se face in cinci ani devine cel mai mare, oricine ar fi el.
google

3 comentarii:

  1. si eu ma pregatesc sa plec la vot, uite,la Biserica nu pot merge,dar ma duc la vot,culmea e ca, ca si tine, nu am cu cine vota si "aleg" raul cel mai mic.
    Tot asa ma gandeam si eu,ca niciodata pana acum si nici acum,nu am votat si eu un bine,ci mereu raul cel mai mic.
    Din ceea ce ai scris,deduc un pic, ca eu votez celalalt "rau cel mai mic"... in fine, eu nu mai cred ca ne va fi si bine vreodata,astia toti promit si cand ajung in varf,evident uita,nu au,le-a lasat precedentul prea mult rau si nu mai au bine in program... ii vede Domnul pe toti,,inclusiv pe mine, da...
    Pe mine asta cu diaspora nu ma atinge deloc, nu as vrea deloc sa decida ei pt mine, insa au dreptul de a vota, evident!
    Se spune ca avem conducatorii pe care ii meritam... asa o fi,oare?
    Eu i-am scos din lista de prieteni pe toti cei care ma bombardau cu mesaje,clipuri etc electorale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am reusit sa ajungem si la Biserica:), mai ales ca votez in vechiul cartier care e oarecum diametral opus si am fost la Biserica de acolo, unde acum cativa ani l-am vazut pe Parintele Iustin Parvu.

      Ștergere
  2. Si eu am fost... In primul tur nu m-am dus ca nu stiam ce sa aleg... nu aveam ce sa aleg. De aceasta data m-am dus caci stiu ce nu vreau. Nu am uitat cand, de cine a fost impartita si distrusa Delta Dunarii, distrusa viata pescarilor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...