Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 16 noiembrie 2014

Lucrurile de saptamana asta

Saptamana aceasta:

-am fost ocupata si nu am avut timp de prea multe, chiar ma gandeam sa nu postez, dar daca intr-o asa saptamana reusesc sa adun cateva momente faine...
- am mers cu Ilinca si s-a impartasit la Biserica din fostul cartier unde-am locuit 
- a inceput postul,eu am inceput cu stangul, sper sa ma ajute Domnul sa schimb in mine ce trebuie. 
Impartasesc cu voi doua rugaciuni minunate, poate le stiti :)

O rugaciune minunata a Sf Ierarh Filaret al Moscovei:

" Doamne, nu stiu ce sa cer de la Tine, Tu Unul stii
de ce am nevoie, 
Tu ma iubesti pe mine mai mult decat pot sa Te iubesc eu pe tine. 
Parinte, da robului Tau cele ce singur nu stie a le cere.
 Nu indraznesc sa cer nici cruce, nici mangaiere: numai stau inaintea Ta.
 Inima mea e deschisa Tie. Tu vezi trebuintele mele pe care nu le stiu eu.
 Vezi si fa dupa mila Ta. Loveste-ma si ma
tamaduieste, doboara-ma si ma ridica. 
Ma cutremur si tac cu evlavie inaintea vointei Tale sfinte si a cailor Tale
celor nepatrunse pentru mine. 
 Ma aduc Tie jertfa, nu am alta dorinta decat numai sa fac voia Ta.
Invata-ma sa ma rog, singur roaga-Te in mine! Amin"

Si inca una, a poetului iluminat persan care mie imi place foarte foarte tare - Rumi:
"O, Preaiubite
distruge tot ce vreau,
tot ce fac
tot ceea ce cred ca am nevoie.
Distruge orice
ma indeparteaza de Tine"



sala de lectura nr 1 a BCU "M. Eminescu", la et.1 - in anul 4 de facultate am lipsit de aici doar o zi, in rest de dimineata pana seara am stat si am citit sute de carti:) - ce perioada minunata



Ana a avut ideea punctarii in imagini/cuvinte a fiecarei saptamani:)

13 comentarii:

  1. Deci mai aveai una... Banuiam ca ai tot ce e cu Micul Print:) BCU....frumos. Si mie imi placea la BCU cluj.

    Ce facultate ai facut, Anca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza ca mai am una in casa, o voi face cadou:). Am facut St. Economice si acum, daca ma ajuta Domnul sa-mi scriu lucrarea de licenta termin Psihologia (asa as vrea sa-mi schimb profesia)! Nu e urat ce fac si financiar este foarte bine, dar ma rupe de ceea ce sunt si ceea ce vreau sa fac foarte mult, in primul rand ca si timp si stres. Cu cat imbatranesc parca conteaza alte lucruri si...mai e si frica de schimbare,de renuntare si forta obisnuintei. Dar cu ajutor de sus sper sa pot schimba :) ceea ce singura nu pot face:*

      Ștergere
  2. Si eu tot Stiinte Economice... Si vreau sa-mi schimb domeniul in farmaceutic...pt a avea mai mult timp pt picii mei. Doamne ajuta-ti la licenta. Eu banuiam initial ca Psihologie ai terminat, deci nu m-am inselat!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si la noi este unul dintre motivele principale. Cand va fi la scoala va fi si mai astringent :)Sa-ti ajute Dumnezeu sa reusesti:* Si mama mea tot la varsta noastra si-a dat demisia si si-a schimbat profesia total :) - a reusit si a fost mult mai fericita/multumita si implicit noi:* Sa ne ajute Domnul :* sa fim perseverente, sa avem curaj sis a reusim:*

      Ștergere
  3. Este superba agenda ta.
    Multa bafta la licenta!
    Stii vreun ceai foarte aromat care merge baut fara zahar de catre cineva ce de obicei il indulceste prea mult? De la cana ta faina a venit intrebarea. :D

    Vrei sa participi la cartea calatoare? Tu ai fost prima ce mi-a venit in minte si voiam sa stiu inainte sa scriu despre asta pe blog. Pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat despre ceai, nu stiu unul bun, daca descopar iti spun. Ce e in cana e compot de struguri si o portocala - in fapt niste struguri foarte rai care nu se mancau:D si sucul dintr-o portocala:) dar indulcit cu miere.

      Ștergere
  4. Saptamanile tale sunt pline, dar foarte frumoase!
    tot asa sa o tii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mult îmi place setul tău de ceai! Foarte, foarte frumos! Şi zambilele sunt o alegere veselă pentru zilele mohorâte de iarnă !
    O săptămână liniştită! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Anca, urmaresc de mult blogul tau pentru ca scrii intr-un fel care ma linisteste si ma face mai recunoscatoare pentru ceea ce am...m-a impresionat foarte mult rugaciunea Sf Ierarh Filaret, atat de adanca si de sincera..multumesc tare mult pentru ea! Anca Ifrim

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...