Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 9 noiembrie 2014

Lucrurile de saptamana asta


Saptamana asta am lucrat foarte mult, chiar si ieri si azi am terminat la 5 si probabil va mai fi asa vreo 2 zile. Abia astept week-endul viitor sa ma odihnesc. Asa ca momentele placute le-am furat efectiv cand n-am adormit din picioare:), cum ar fi:
lumanarica aprinsa seara, am senzatia ca dispare orice incarcatura negativa din aer
noul meu cuvant favorit:
goodies - ate minunate si marcheri pentru cand voi impleti:) (pana acum foloseam ac si ata:) - de griul inchis sunt cea mai inantata:)


something blue
ta daaam - noul sal :), desi nu l-am terminat pe celalalt nu m-am putut abtine sa nu incep ceva cu lana aceasta - se lucreaza mai incet dar iese absolut minunat, fin si moale :), am incercat sa impletesc dar imi iesea total inegal si ma si poticneam in schema

toamna


33 de comentarii:

  1. Lumanarica e feerica , imi place cuvantul tau favorit ... mai ales floricelele , SUPERBE ! O si vad pe Ilincuta topaind in noua fustita , ridicand volanasele in aer ! Spre tristetea mea , eu nu stiu sa crosetez ,dar iubesc aceste minunatii de saluri , si in genere tot ce este crosetat .Frumoase culori te-au inconjurat saptamana asta ! Iti doresc o saptamana cu liniste si insemnari cat mai frumoase !!! Pupici printesei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Daaa a fost foarte incantata si ieri si azi a stat numai imbracata, a mers peste tot cu ea;) - a dus-o bunica la teatru, la gradinita:) - eu am fost incantata ca nu e roz. Poti sa impletesti, nici eu nu stiu sa crosetez, m-am uitat pe youtube, m-am chinuit sa citesc o shcema si vad ca ele au aceleasi elemente. Imbratisari!

      Ștergere
  2. Ce culori faine are şalul! Minunată atmosfera din casă seara cu lumânări aprinse! Şi bucuria Ilincăi trebuie să fi fost pe măsură cu aşa daruri. :*
    Să ai o săptămână Happy !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte tare:) si firul este foarte placut la atingere:). Multumesc, la fel:*

      Ștergere
  3. Iese superb şalul...şi am văzut şi Rum-kokos, forte potrivite pentru redarea bunei dispoziţii după o zi plină şi obositoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si sunt toate ale mele, ca numai mie imi plac si numai eu pot manca:)). Si mie imi place desi parca e cam ingust, dar voi cauta un mijloc sa-l imbunatatesc, nu-l maid esfac pentru ca-mi place foarte mult si merge si foarte incet:)

      Ștergere
  4. Firele tale sunt... apetisante. :))
    Ah! Ce dragut tutu! Cred ca arata grozav in fustita!
    In trecere, cand ma uitam la sal am furat si o bomboana de ciocolata.
    Flacara purifica si arde energiile negative. Este linistitoare si incalzeste sufletul.
    Va fi un sal grozav. De abia astept sa il vad dupa ce il termini si blochezi.
    Pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia il astept, este primul pe care mi-l fac pentru mine, imi place mult cum se simte lana:) Te imbratisez, si bomboanele le-as imparti oricand cu amre mare placere:*

      Ștergere
  5. De unde l-ai luat pe Happy ca as vrea sa fiu si eu mai happy decat sunt, cu un happy alaturi ? Ca poate gasesc si in Bucu, pe la decoratiuni ?
    In rest, toate frumoase, ganduri bune pentru sfintisoara ta serbata sambata si o saptamana minunata !
    Se dadeau si bomboane ? Mie mi-au fost ochii numai la lanuri.
    Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am cumparat de la un magazin de decortiuni, unul cu mutle faine, multe chicioase, ziceau ca isi fac site intr-o sapt doua, iti las eu un link pe facebook:*, Multumesc, se dau bomboane cu rom;)

      Ștergere
  6. O ce imi plac noile ate! Cred ca te gadila degetele deja! Fustita de tutu cred ca visul oricarei fetite, Ilinca va fi incantata!
    Iti doresc o saptamana usoara, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult:*, da...dar am deja doua saluri in devenire:)), tocmai pentru ca e visul ei i-am cumparat-o, mi-a placut ca nu e roz:)), desi visul oricarei fetite e cu orz si eventual cu niste sclipiciuri, pietricele, dar eu am limite...

      Ștergere
  7. parca o si vadpe Ilincuta in fustita, trebuie ca e incantata! Si bomboane,delicioase, si lumina difuza si cuvantul de ordine, da, Doamne asa sa fie mereu! Firele superbe, tot ccomandate pe net? Super salul, am zis ca s maini de aur ale tale! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am luat dintr-un depozit, erau la acelasi pret ca pe net, doar ca am putut sa le ating eu si desi firul gri inchis e mai subtire ca celelalte Catania fine, mi-a placut asa mult combinatia gri inchis gri deschis de la Dada ca ma gandeam sa o incerc...

      Ștergere
  8. Sunt minunate culorile toamnei din sal. Cred ca imi iau inima in dinti si ma apuc si eu de unul, cadou de Mos pt mama.:) de unde comanzi tu fire bune?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.kreativshop.ro/lace-merino-print-101 asta e firul pentru sal, am cumparat doua gheme pentru ca e destul de scump, ajung 2 gheme spune Irina de pe dulcecasa si are dreptate, firul este foarte subtire si fin. Imi mai place un fir f tare, cel cu care am facut salul mov, au si ei degradeuri dulci - 55% bbc, iese asa plin si catifelat http://www.mercerii.ro/oferte/1000/Alize-Cotton-Gold___id1462.htm

      Ștergere
  9. Si mie mi se pare ca lumanarea arde energiile negative. Sa ai o saptamana Happy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel! La voi miroase a paine calda, ce energii negative sa mai fie?

      Ștergere
  10. Deci firul de la salul mov este Alizee cotton gold?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si se lucreaza incredibil de fain si repede cu el:*, aspectul e uniform:)

      Ștergere
  11. https://www.youtube.com/watch?v=JAgsROsJVnQ&list=PL69T7YWkeY3UfvmS3L3AI8XG4vSEwPr3u

    Sa asculti cand ai timp.
    Sper sa-ti placa albumul.
    L-am descoperit de curand :).

    Toate cele bune,
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  12. De ce nu luati fire de pe Breslo, este mult mai ieftin si materialele sunt bune, eu mi-am tot luat. Ce am cumparat eu a respectat informatia, grosime, culoare.

    RăspundețiȘtergere
  13. www.breslo.ro, comunitatea artizanilor din Romania. In afara de o multime de lucrusoare hand made, in panoul de sus unde sunt descrise sectiunile,scrie Materiale mestegurit si in cadrul acesteia veti gasi Fire. Fiecare dintre cei care expun au si magazin in care vedeti ce mai gasiti si modalitatile de cumparare.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sincera sa fiu am mai cochetat cu site-ul, dar gaseam cate ceva din intamplare, este cam alambicat/ilogic pentru mine. Incerc acum:*

      Ștergere
  14. Foarte frumoasa atmosfera, calda si prietenoasa. Si eu mi-am luat saptamana trecuta fire din Egros, acum impletesc sosete, pentru copii prietenelor, dar si alte fire pentru sal (alize, luat din Moldova Mall). Daca mai vrei sa iei vre-odata fire de pe https://www.kreativshop.ro, da-mi si mie de veste, ca poate facem amandoua o comanda (sunt si eu din iasi), si ajungem mai ieftin la transport. Si eu am vrut sa iau de la ei lana merinos, insa nu m-am indurat sa dau atat de mult pe transport. Zile frumoase si linistite!
    De unde iei/ai scheme de sal, eu am vre-o 2 modele de sal, insa sunt cu explicatii si prescurtari si nu inteleg mai nimic!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le iau de pe net, la astea pe care le fac eu nu am nevoie decat de schema, fara explicatii. La cele impletite nu inteleg explicatiile, nu stiu niciun termen:), daca imi trimiti schema si am descurc pot sa incerc sa ti-o traduc (desi sunt noviceeee). Fire nus tiu daca imi mai iau anul acesta, paote totusi pentru cadou de Craciun, sa-mi pun sub brad:*

      Ștergere
    2. pai asta era problema, ca nu au scheme, ci numai un fel de explicatii, descriere, randul 1, randul 2, si e mai greu sa le inteleg, de fapt nu prea inteleg, ca de ar fi scheme, ar fi super, ca la astea ma pricep:). Mersi, voi cauta si eu pe net!

      Ștergere
    3. da-mi o adresa de mail:) sa-ti trimit eu:) ce am gasit

      Ștergere
  15. http://dedimineata.blogspot.ro/

    Un blog dragut. Nu sunt ate, dar sunt frumoase.

    Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il stiu:), este al unei doamne a carui sot face obiecte incredibile din lemn. Multumesc:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...