Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 2 noiembrie 2014

Lucruri de saptamana asta

1. culorile noului sal :), dupa ce-l termin as vrea sa fac niste manusi :)
2. somnolenta pisicilor :), faptul ca pe Boris trebuie sa-l dau cu forta jos din brate (Shuba nu mi-a stat in toata viata lui cat sta Boris intr-o singura dupa-amiaza)
3. caldura din casa
4. bucuria Ilincai pentru jucarii 
5. merele coapte
6. crevetii de la saptamana asiatica de la un supermarket (am cumparat proaspeti si i-am auncat, i-am facut groaznici, insa acestia desi de calitate mai slaba, au fost minunati, am mancat singura aproape doua cutii- am sa cumpar sa fie in congelator:D pentru un week-end viitor)
un medalion pe care am dat 10 lei dar il port cu mare mare drag
esarfa mea roz numai buna pentru zile gri ;). O port la orice:), oricand
Shuba acoperit de Ilinca. De cand a venit frigul parca doarme si mai mult :)
Boris "devorand" o carte
culooori - noul sal si ponei (de obicei Ilinca nu primeste multe jucarii, dar pentru ca merge la o gradinita particulara care nu-i prea place, saptamana viitoare cat e vacanta, m-am gandit sa o motivez cu un set de ponei)
carioci - imi place mult sa scriu cu ele :)

24 de comentarii:

  1. Ce minunate sunt culorile salului! Cariocile acelea si mie imi place tare de tot! Ai inceput deja sa te gandesti la cadourile de Craciun pt Ilincuta? (am vazut in caiet:)) Pupici cu lipici! Motanii sunt minunati! E tare bine ca aveti asa animalute in casa, dupa cum stii sunt aspiratoare de energii negative.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac mult, am descoperit chiar ca atunci cand ajung la galben ma binedispun, incepe sa-mi placa tot mai mult :). Da:)), Ilinca va primi o rochie de balerina, un lego doplo si Ispravile lui Guguta, cadourile pentru ceilalti sunt mai greu de determinat:). As vrea sa nu alerg pe 24 si sa dau o multime de bani pe orice se nimereste numai sa iau ceva:)

      Ștergere
    2. si eu imi scriu in agenda de prin octombrie cum se scapa cate vreun drag de-al meu ca si-ar dori ceva si-l trec la Mos.:)

      Ștergere
  2. Fotografii cu multe, multe culori din care transpare linistea, caldura si tihna casutei din poveste. :*
    Imi place mult esarfa, o aveai saptamana trecuta.
    Si bietii motanei, cat de rau o duc ei ... nu stiu cum mai rezista torturii de a se lăfăi la orice ora le pofteste inimioara. Mai stiu eu si alte pisici la fel de "chinuite". Ok, cred c-as vrea sa fiu pisica.

    Oau, Kierkegaard ... Am incercat si eu o data sa citesc filozofie, acum mai bine de zece ani. Mi-am cumparat o carte de Cioran, am citit cateva pagini si tot trebuia sa revin asupra textului; asa c-am inchis frumos cartea si gata, am decis ca filozofia nu e pentru mine. Singurele scrieri filozofice pe care doresc sa le citesc sunt Filocaliile; sunt, in mod evident scrieri ortodoxe, dar tot filozofice, cu intelesuri profunde si cred ca le voi citi foarte lent - am cateva volume, dar inca n-am avut curajul sa incep sa le citesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O am de asta vara, abia am asteptat toamna :)) sa o pot purta, imi place mult, mult. Nici eu nu pot citi Cioran, Kirkegaard e un filosof crestin, pozitiv, mult mai pe gustul meu. Eu citesc foarte putin pentru ca nu mai sunt obisnuita cu carti mai grele/serioase:), insa imi place mult cum scrie si ce descopar in fiecare propozitie, intelesuri si simboluri pe care nici nu le observasem. Eu as vrea sa fiu catel, pentru ca Shuba daca e certat e foarte ranit in amorul propriu sta suparat jumatate de zi, un catel daca il certi tare si apoi daca il strigi vine in fuga dand din coada:), asa as vrea sa fiu desi am un orgoliu imens de care nu sunt prea mandra.
      Te imbratisez:*

      Ștergere
  3. Liniste, culori si viata. Asta emana fotografiile tale. :)
    Ai ales bine firul Alize pentru sal. E un fir minunat. Odata ce ai lucrat cu el, greu te vei mai desparti :) O saptamina minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multmesc Cristina, sper sa arate bine si dupa cateva spalari:*, mai ales ca intentionez sa-l fac cadou:)

      Ștergere
  4. Ce culori minunate în căsuţa ta frumoasă !
    Boris e un simpatic! Şalul are un model superb! O săptămână frumoasă, fete dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt un fel de romburi, pe unele le-am cam apropiat, dar culorile atrag atentia de la defect:). Da, e simpatic si pufos si iubaret:).O saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  5. vaicat e de frumos salul! Ce de culori inunate! Il implletesti sau mi se pare? Si lucrezzi la fel de repede? ca de obicei,imi plac teribil fotografiile tale, ma uit continuu la prima :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tot crosetat, urmatorul vreau sa-l impletesc, desi nu prea ma atrage impletitul, mi se apre ca bat pasul pe loc, nu stiu de ce:)), cand eram adolescenta fratele meu radea de mine spunea ca particip la concursul de "croset viteza". E firul la care ti-am dat link-ul, are niste culori deosebit de vesele, in realitate sunt si mai frumoase:*

      Ștergere
  6. ah, da, vazui ca e cu croseta,cred ca trebuie sa schimb diopptriile :)) E delicios, salul ! multumesc de link, cel mai mult imiplac firul mov si cel din poza cu gerbera,bineinteles si red hart-ul salului nostru comun :) ,dar toate sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt minunate fotografiile tale! In fiecare gasesc atatea lucruri care sa imi placa! Nu pot alege doar una preferata.
    De ce nu ii place Ilincai la gradi aceea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Catrinel, ale tale sunt si mai frumoase:). Cred ca in mare parte pentru ca nici mie nu-mi place - educatoarele sunt mai slab pregatite, din dorinta de a face copiii sa vina pentru ca fiecare copil conteaza ii cam lasa sa faca ce vor si asta poate fi in detrimentul copiilor mai mici, nu lucreaza suficient:)) si mijloacele de a-i cuminti sunt amenintari d e genul: daca nu sunteti cuminti stati in pat pana dupa amiaza, nu iesi afara, stai singur in grupa..., poate si pentru ca avem cu ce compara, una din educatoarele de la stat vorbeste efectiv in soapta,nu tipa niciodata, nu ii ameninta si copiii nici nu respira si asa sunt de receptivi la ea!, are talent:)

      Ștergere
  8. Minunate fotografii! Remarc un lucru cu mare placere: nu sunt ultima bautoare de cafe la ibric!!!! (Asa se vede din cana.) Super!

    Magda Tudorache

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima e la ibric, e cafea adevarata, a doua e la espresor. N-as putea renunta la cea la ibric, e cafea adevarata, cealalta e un fel de bautura dulce si buna:)

      Ștergere
  9. Va las voua tot, eu iau esarfa, pisicile, medalionul, cafeaua, cariocile. Ma intorc dupa sal cand e gata !
    O saptamana de aur sa aveti, adica galbena, linistita si pretioasa in simplitatea ei.
    Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), te imbratisez:*. O saptamana plina de bucurie sa ai!

      Ștergere
  10. Ce îmi place meticulozitatea cu care scrii în carneţel şi scriitura în culori şi desene!
    Sâmbăta devoratorilor de lectura :))))...văd că Boris s-a înscris, e mai interesat decât Subitză, care a ales să moţăie sub plăpumioară.
    Superbe toate pozele, ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai scriu pentru fiecare om-lista de daruri cu culoarea preferata:)). Multumesc, uneori pun asa niste lucruri banale, dar ce bucurie imi aduc aceste momente fara importanta:*

      Ștergere
  11. Ce poze calde, ce atmosfera linistita! Hm..cadouri de Craciun? Ah! iar am sa raman in urma. Ce zboara timpul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* ei, eu le-am planuit, nu le-am si cumparat/facut:* Sa ai mari bucurii in noua casuta!

      Ștergere
  12. Stii , am sentimentul ca la tine , in casuta din poveste , este cald , bine si un parfum de mere coapte , vanilate .
    Mai am senzatia ca persista o liniste blanda si ceva din " Medelenii " lu Teodoreanu ...
    Si apoi , Iasul este si el un loc de poveste si al povestilor .
    Sunt total impresionat de toate cate vin de la tine : de intelepciune , modestia , inima ta calda , lumina si bucuria pe care le impartasesti cu noi !
    Si ai tu un fel al tau de a fi , care te diferentiaza si te situeaza dincolo de toti si toate , prin eleganţa si rafinamentul simplitatii , prin multe ...
    Peste toate se simte dragostea ta si toti din casuta intradevar de poveste sant ocrotiti de ea .
    Iar cei doi prieteni fara grai - pisicile - sant pazitorii de nadejde .
    Gandindu-ma la voi toti , parca vad in pervazul ferestrei tale o gutuie si parca aud in suflet colinda Tatianei Stepa , acum cand nu mai este mult pana la prima ninsoare si pana la sarbatori ...
    Sa va fie inima calda la toti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, multumesc pentru comentariul tare frumos, dar am si eu momentele cand imi pierd cumpatul si scapar scantei, cand vasele sunt nespalate, nimic nu este de mancare, cand telefonul suna... Dar peste tot si toate in fiece clipa sunt atatea lucruri frumoase! Asa sa fie la toti:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...