Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 22.11.2014
Afara: e gri dar cald. Ieri a nins mult si frumos. De cate ori mi se pare ca e urat afara ma gandesc ca sunt oameni care n au incalzire sau ma gandesc ca daca ar fi ultima mea zi pe pamant cate nuante minunate as vedea in griul care ma inconjoara!
Ma gandesc: la spaima de schimbare pe care o resimt si cum imi tot gasesc scuze si imi pun piedici. Cred ca fiecare an care se adauga varstei ma face tot mai statica, mai fixa...
Din locurile de unde invatam: uneori primim lectii ca o palma peste fata de la cei din jur. In general eu am multe de imbunatatit: sunt repezita, lipsita de tact si uneori de delicatete
Sunt recunoscătoare pentru: week-end
Din bucătărie: somon la cuptor, icre cu paine, pufarini
Citesc:  am jumatate de raft de carti fie neincepute, fie incepute dar neterminate
Ceea ce astept (sper): sa dea Domnul sa-mi iasa planul, sa fiu perseverenta, sa nu ma indoiesc si sperii la fiece pas
Ce mai mesteresc: salurile mele. Am incercat astazi sa impletesc dupa o schema simpla, vreo 5-6 ore de parca era cine stie ce inginerie, am stricat un ghem intreg tot impletind si destramand. M-am oprit ca nu stiu sa fac ochi jeteu sau jeteu. Nu inteleg ce inseamna, am vazut in schema ca iese o gaura, mie imi ieseau ochii unitari, adica mi se inmultesc ochiurile dar la fel ca si celelelate nu se face bucla
Ascult: masina de spalat 
În casae cald
Azi: voi croseta (vremea e ideala)
Unul dintre lucrurile mele preferate: culoarea galben:)). Descopar ca imi place tot mai tare:)
Saptamana care a trecut: a fost cu multe suisuri si coborasuri. Aseara pentru ca traficul era infernal si am facut o ora pana acasa i-am povestit Ilincai drumul Mariei si a lui Iosif si Nasterea si despre stea, magi, pastori si ingerii care cantau in cer. I am spus ca la Craciun sarbatorim ziua de nastere a Lui Domane Doamne si ca El e atat de generos incat, in loc sa-i ducem noi cadouri, El ne face noua si il trimite pe Mos Craciun cu ele. Nu stiu daca e ok sau nu, dar vreau sa fie clar ce sarbatorim de Craciun si, in acelasi timp sa nu renuntam la Mos Craciun. Imi amintesc ca mie imi povestea bunica Nina la fiecare Craciun si...cand eram de varsta Ilincai imi inchipuiam ca ieslea unde Domnul s-a nascut este la noi in fundul gradinii. Toata lumea se oprea la gardul nostru:). Atunci era tare simplu, tocmai pentru ca nu se vorbea despre Craciun la gradinita/scoala. Se vorbea in familie si fiecare alegea ce sa creada copilul. Acum suntem atat de bombardati cu mos craciuni si brazi si blinc-blincuri incat e greu sa povestesti sau sa explici de ce un imparat mai mare dacat toti imparatii s-a nascut pe paie... 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: probabil ca vom sta in casa:), sau poate intr-o vizita la niste prieteni
Saptamana viitoare: sper sa fie linistita si cu o veste buna:)
O imagine pentru astazi: (mai multe:)
pinterest - o bucatarie galbena
pinterest: vreau sa fac asa ceva...e asa de simplu si faaain:)
( pinterest) sau asa..pentru cine se aventureaza...
google - nu-s simpatice? si foarte simplu de facut...

Dupa ce citesc blogurile pe care le urmaresc, ma duc sa crosetez. Poate pana saptamana viitoare aflu ce inseamna un jeteu:)) ca tare as vrea sa invat sa tricotez...

10 comentarii:

  1. Sa iti ajute Dumnezeu ca toate dorintele sa ti se implineasca si vestile bune pe care le astepti sa vina cat mai repede!
    Si eu sunt ca tine: repezita, lipsita de tact... si de delicatete (cred ca mai des ca tine). De cele mai multe ori sufar ca sunt asa si imi doresc schimbarea, dar nu stiu cum sa fac. Nu pot sa ma trezesc peste noapte si sa zic Gata! De azi sunt o delicata. Din pacate nu merge asa.
    Ce bine ca mi-ai amintit sa scot icre la dezghetat. :D
    Cand afli treaba cu jeteul sa ma anunti si pe mine. :)
    Pana reusesc eu sa ma tin de promisiune in legatura cu tutorialul pentru manusi tricotate uita-te AICI poate te ajuta.
    Sa ai o zi super! Spor la crosetat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la mine e destuld e grav, ma controlez o perioada, de obicei dupa ce dau cu bata in balta...si uneori, asa cum s-a intamplat saptamana asta am comis-o destul de grav. Multumesc, la fel:*

      Ștergere
  2. Jeteu inseamna pur si simplu rasucirea atei o data pe andrea.
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles oarecum, dar cred ca nu fac cum trebuie, eu o aduc din spate in fata si iese un ochi inmultit, ca oricare alt ochi, cred ca trebuie altfel data:D dupa andrea.

      Ștergere
    2. Aici -figura 8
      https://andreaua.wordpress.com/2009/08/10/diferite-puncte-de-tricotare/

      Ștergere
  3. Draga mea, sa iti aduca Doamne vestea cea buna si sa iti dea rabdare si nobletea sufletului. Si eu am mari lipsuri si mi-e greu sa ma schimb. Dar fara Dumnezeu e imposibil asa spune... Ce frumos ai spus de imparatul imparatilor, mi-au dat lacrimile! Asa e, nu mai are loc Hristos intre atatia brazi sclipitori de plastic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate poze, te si vezi in bucataria galbena, cu lumina aia care cade pe podele, cu cana si biscuitii in mana, visand la .....orice, sau barfind cu o prietena, sau rasfoind un album cu fotografii cu sotul, sau depanind amintiri cu mama, sau povestind despre Craciun asa cum ai facut-o cu copilul tau. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...imi plac tot mai mult galbenul si ocrul:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...