Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 15.11.2014
Afara: e gri si cred ca si frig, ieri am fost prin oras si prin imprejurimi si pe seara era burnita si frig, iar eu eram cu o geaca de piele si o rochita:D, ar trebui sa-mi scot geaca de iarna...
Ma gandesc: ca a inceput postul dar nu stiu de ce inca nu m-am mobilizat, ieri chiar a fost o zi cu incercare dupa incercare si eu am picat la toate. 
Din locurile de unde invatam: unele lucruri pur si simplu le stim datorita varstei
Sunt recunoscătoare pentrutimpul liber. Am observat ca devin din ce in ce mai casnica, daca am sta la casa nu cred ca as iesi in week-end decat fortata din perimetrul meu:) 
Din bucătărieabsolut nimic, voi gati mai tarziu, probabil o supa crema de legume si o friptura la ceaun, si o paine 
Citesc:  n-am citit niciun rand zilele astea, sper sa recuperez. Eram chiar pe punctul de a mai lansa o comanda de carti dar m-am abtinut, sa mai termin din cele incepute:)
Ceea ce astept (sper): sa fie toate bune, sa vina sarbatorile si sa avem cateva zile libere :)
Ce mai mesteresc: crosetez doua saluri:)) astazi sper sa crosetez dupa ce fac curat, caci saptamana asta n-am avut cum:)
Ascult: aspiratorul care scoate muci 
În casae bine si cald:) va fi si mai frumos dupa ce dau cu aspiratorul si spal podelele
Azidupa ce fac curat si supa as vrea sa stau sa crosetez
Unul dintre lucrurile mele preferate: griul de afara privit de la fereastram e odihnitor:)
Saptamana care a trecut: a fost una in care am muncit foarte mult...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine mergem la vot si in rest vom sta in casa. Eu nu mi-am schimbat buletinul si trebuie sa traversez orasul :)
Saptamana viitoare: sper sa fie linistita
O imagine pentru astazi: pentru ca Loredana si Corina au lansat o provocare privind personajele din desenele animate care ne plac, desi mi-e greu sa aleg un personaj pentru ca desenul meu preferat a fost Cow and Chicken (o comedie pentru adolescenti/adulti) si mai putin pentru copii, totusi mi-a placut Sandybell la vremea aia si copilului meu ii place Printesa Sofia
google

11 comentarii:

  1. 1. si eu am picat in prima zi de post toate probele.:(
    2. si eu voiam sa plasez o comanda cu carti pt cei mici, dar am zis sa astept Black Friday totusi.:)
    3. Aspiratotul care scoate muci e prietenul meu cel mai bun. Salveaza de la atatea complicatii ale racelilor!
    4. Griul de afara pentru mine e motiv de "depresie" in fiecare zi. Abia astept sa fie totul ALB, daca o fi...
    5. si mie imi placea Sandybell, insa era si ceva desen animat cu Perin, parca asa o chema pe fetita, era o fetita saraca ce impletea papuci de nuiele si ii vindea, dar nu imi amintesc cum se chema desenul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Fix aia imi placea si mie:)) si facea gem din fructe salbatice sia vea un catel si un bunic parca avea, dar nu-mi aminteam cum o chema:) . Eu nu sunt meteo-sensibila, imi place orice vreme, mai putin caldura infernala vara:)

      Ștergere
  3. A-ti schimba cartea de identitate in Iasi e foarte simplu:
    http://www.dlep-iasi.ro/programare-carte-identitate.html - aici faci programare online pentru orice zi doresti, la ora si minut (sunt doua birouri); programarea se respecta, dureaza chiar 5 minute (ne-am schimbat recent buletinele). Pentru cei ce au facut programare online este un ghiseu special, deci nu astepti pentru ca nu te amesteci cu cei care-si iau atunci bon de asteptare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu de asta nu mi-am schimbat-o ci pentru ca in zona in care stau scolile sunt foarte slabe, in schimb in zona de pe buletin sunt ok si am vazut ca e o nebunie legata de scoala, sunt sigura ca as gasi alte mijloace dar nu am apelat si sper sa nu apelez la ele:*

      Ștergere
  4. E cam gri si la mine, dar cu atatea fire colorate prin casa, plus caldura de la soba, nici ca-mi pasa.

    Am in comun cu tine un personaj de desene, pe Sandy Belle. Am revazut serialul de curand stand cu andrelele in fata calculatorului. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ce fain! Pe mine griul nu ma face depresiva, poate cel din februarie :), acum mi se pare prevestitor de Craciun:), si eu ma bucur mult de culoarea lor, vad ca tot mai colorate imi comand:)

      Ștergere
  5. Ce dragut!
    Fiecare generatie are preferintele ei si cred ca e si firesc sa fie asa. Sofia e tare "populara" in randul minunilor mici de gradinita.
    va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar e chiar faina, ca mai ascult si eu fara sa vreau:). La varsta la care ma uitam eu la Sanybelle acum domnisoarele se uita la filme pentru adolescenti si eu ca si adult n-am vazut nimic mai steril si artificial ca acelea, ma ingrozesc, sper sa reusesc sa o fac pe Ilinca sa nu faca o pasiune pentru ele:)

      Ștergere
  6. Griul e culoarea atentiei si a dezvoltarii ( sau acceptarii ) unor capacitati noi ! Noi folosim foarte mult in aceasta perioada , aparatul cu aerosoli ! Mi-a placut maxim aceasta constatare , atat de simpla si cuprinzatoare in acelsi timp : "unele lucruri pur si simplu le stim datorita varstei ." Genial !..... Pupici si sanatate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe ala il folosim dar mai rar, in schimb desi Slava Domnului Ilinca nu a fost racita are muci de la incepututl toamnei si aspiratorul e ca spalatul pe dinti la noi:)). Mi-a spus acum multi ani o doamna ca maroul e culoarea echilibrului, cred ca si griul la fel, cand amestecam toate culorile iese un fel de maro-gri...Multumim:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...