Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 08.11.2014
Afara: e o zi plina de soare si calda, am tricou roz si esarfa cu ciucuri roz:)
Ma gandesc:ca poate da Domnul sa terminam repede ce avem de lucru pentru serviciu ca sa pot merge acasa. Astazi este ziua Ilincutei-o cheama si Mihaela:), e numele ei de botez si Sf Arhanghel Mihail este cel mai aproape de sufletul meu dintre toti sfintii...
Din locurile de unde invatam: de la limitele noastre, de la iesitul din pepeni care ne face rau si deseori regretam
Sunt recunoscătoare pentru: soare
Din bucătărie: acasa avem ciorba de fasole cu afumatura, acum mananc la job o shaorma :D impreuna cu colegele
Citesc:  ei bine absolut nimic, ascult Evanghelia citita pe net cand am timp sa mai crosetez seara cate un rand la cele doua saluri incepute. Ce minunat ca putem asculta carti citite de altii :) in timp ce noi ne odihnim:)
Ceea ce astept (sper): sa fiu mai libera
Ce mai mesteresc: crosetez doua saluri:)), pentru ca dupa ce am primit firul de lana nu m-am putut abtine sa nu-l folosesc, e foarte foarte faina moale si subtire si are niste culori incredibile. Lana rocks! imi place sa lucrez cu ea mai mult decat cu bumbacul, la egalitate cu alpaca, care tot o lana este:)
Ascult: colegele
În casae bine si cald:) la birou e mult soare:)
Azi: sper sa termin pana la 4-5 toata treaba ca maine sa nu vin:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa ascult cate un cantec fain la radioul din masina, cu boxele la maxim - cel mai mult imi place My way
Saptamana care a trecut: a fost una in care am muncit foarte mult si nu prea am avut timp de altceva. ..
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...
Saptamana viitoare: sper sa fie una linistita
O imagine pentru astazi: va doresc un week-end de poveste! La multi ani pentru Mihail si Gavril!
pinterest

18 comentarii:

  1. La multi ani pentru micuta ta draga mea.Sa traiasca cu numele.Sa fie sanatoasa si fericita.
    va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA multi ani, Ilincai Mihaela! Sa fie sanatoasa si fericita.si tu impreuna cu ea! Bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani Ilinca! Pupici!
    O zi aşa cum vă doriţi !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani Ilincutei! Sa fie sanatoasa si norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi , multi ani inimioara ! Sfintii zilei sa te ocroteasca ,
    De rele sa te fereasca ,
    Sa cresti mare si sanatoasa ,
    Dar si desteapta si frumoasa !
    Sa-ti traiasca Anca si sa-ti aduca numai bucurii ! Pupici si multe imbratisari de la noi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, la fel ii doresc si Mihaelei tale:*

      Ștergere
  6. Ilincuta Mihaela, la multi ani! Anca, Mihaela o chema inainte sa fie la tine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:), anul trecut am fost la ea cu tort si a crezut ca poate "apuca" o bucata:)), a inhatat cu manuta o bucata direct din tort:)), anul acesta s-au schimbat multe...A mai avut un prenume dar l-am schimbat cu Ilinca pentru ca am citit undeva ca numele e darul pe care ti-l fac parintii, dar cum Mihaela era nume de botez si cum eu am o dragoste mare pentru Arh Mihail...i-a ramas:); ceva vechi si ceva nou...(un nume de la mama biologica si unul de la cea adoptiva)

      Ștergere
  7. La multi ani! Sa creasca mare si voioasa. Tortul e cu ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi multi ani micutei Mihaela! Sa fie sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...